AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Jeg har lyst til å kjøpe julepysj i år, og har sett på Silly Santa. Synes det ser så likt ut som det som finnes på Temu, er det samme greiene, bare til høyere pris? Anonymkode: a22bc...c3c
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Jeg tenker at det er bedre kvalitet. Klær datteren min har kjøpt fra Temu har hvertfall ikke noe god kvalitet i det hele tatt. Anonymkode: ea156...079 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker at det er bedre kvalitet. Klær datteren min har kjøpt fra Temu har hvertfall ikke noe god kvalitet i det hele tatt. Anonymkode: ea156...079 Det har ikke klærne fra silly santa heller. Samma skiten. Anonymkode: 0ac8d...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Skrevet 19. september Grei kvalitet på det jeg har derfra iallefall. Har et par julepysjer derfra og de er myke og gode. Fortsatt helt fin selv om de er noen år gamle. Det er jo bomull også, og det tror jeg ikke man finner mye av på temu. Anonymkode: 03a34...b36
monican94 Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september temu er stort sett polyester, sollys Santa har kanskje bomull?
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Skrevet 19. september nei det er ikke det. dem har en del popp opp butikker når det nærmer seg jul Anonymkode: 06722...c15
Jajakvinne12 Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det har ikke klærne fra silly santa heller. Samma skiten. Anonymkode: 0ac8d...f0d Hva snakker du om? Vi kjøpte pysjer der i 2022, de er like fine og myke enda.
AnonymBruker Skrevet 22. september #9 Skrevet 22. september Jeg har kun julegenser fra silly santa, men den er nå 2 år gammel og er like fin. Brukt mye i desember både i fjor og året før. Anonymkode: 2dd75...f76
AnonymBruker Skrevet 22. september #10 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 16.54): Det har ikke klærne fra silly santa heller. Samma skiten. Anonymkode: 0ac8d...f0d Har kjøpt julepysj derifra i mange år. Ingen ting å utsette på kvaliteten. Anonymkode: ea156...079
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Skrevet 22. september Jeg er veldig glad i de med fot. Har kjøpt fra Silly Santa. Men de fra Aliexpress har vært like bra. Men de beste med ordentlig tykk og god fleece har jeg kjøpt her: https://footedpajamas.com/collections/adult-footed-pajamas Anonymkode: 3fa9d...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå