AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:28 #1 Skrevet fredag kl. 06:28 Hei Har småbarn så tenker å skaffe oss en skotørker. Det finnes kanskje to typer? Den ene er litt billigere type som koster rundt 400-500 kr og den andre er fra Hedgehog. Den er også på tilbud denne uken på Obs. Hvilken av de har dere best erfaring med? Tar hedgehog mye plass? Vi har ikke så stor gang Anonymkode: 7e709...ae7
8ilver8nake Skrevet fredag kl. 06:32 #2 Skrevet fredag kl. 06:32 Hedgehog er veldig bra, kan nok ikke sammenlignes med billig greier, tar ikke så stor plass utenom den er litt lang på veggen men hvis du ikke har masse annet på samme veggen så er det ikke noe stress. Veldig bra med valg for tid den skal stå på og styrke, bråker også relativt lite hvis man har den på litt lav styrke.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:33 #3 Skrevet fredag kl. 06:33 Kommer vel an på hvor mange sko og votter som skal tørkes samtidig? For oss er det nok med 4 slanger. Votter tørker like bra liggende på gulvet Anonymkode: 20fc9...158
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:34 #4 Skrevet fredag kl. 06:34 Vi har hatt Hegdehog uten slangene (bare stengene) i noen år, og er veldig fornøyd med den. Den tar ikke større plass på gulvet enn noen andre skotørkere, men det er veldig kjekt å kunne tørke votter og luer (og sko) på stengene. Den bråker en del når den går på full styrke, men ikke så mye at det blir forstyrrende. Anonymkode: 2f62f...f98
newman01 Skrevet fredag kl. 07:04 #5 Skrevet fredag kl. 07:04 Liker Hedgehog. Den ser morsom ut. Jeg synes den bråker en del, men den er effektiv og tørker raskt. Stengene er det beste med hele tørkeren. Perfekt for hansker og luer.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:01 #6 Skrevet fredag kl. 16:01 newman01 skrev (8 timer siden): Liker Hedgehog. Den ser morsom ut. Jeg synes den bråker en del, men den er effektiv og tørker raskt. Stengene er det beste med hele tørkeren. Perfekt for hansker og luer. 8ilver8nake skrev (9 timer siden): Hedgehog er veldig bra, kan nok ikke sammenlignes med billig greier, tar ikke så stor plass utenom den er litt lang på veggen men hvis du ikke har masse annet på samme veggen så er det ikke noe stress. Veldig bra med valg for tid den skal stå på og styrke, bråker også relativt lite hvis man har den på litt lav styrke. Hadde dere den med 2 par sko? Anonymkode: 7e709...ae7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:12 #7 Skrevet fredag kl. 16:12 Vi har brukt skotørker til mer enn bare sko og votter, vi bruker den også til å tørke vinterdress, jakker og regntøy og har brukt en billig versjon frem til nå. Det har funket greit med fire slanger (en i hver arm og bein) for en slipper den sure ekle lukten av tøy som har "tørket selv". Nei det blir ikke det samme når vottene blir liggende på varmekablene på gulvet når de blir sørpa dag ut og dag inn slik det var her i hus. Vi måtte ha noe som tørker skikkelig uten å måtte bruke vaskemaskin eller tørketrommel. Har nylig bestilt hegdehog, håper den er like bra som jeg håper 🤞🤞 Anonymkode: ed932...1cd
newman01 Skrevet fredag kl. 16:32 #8 Skrevet fredag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde dere den med 2 par sko? Anonymkode: 7e709...ae7 To slanger og 4 armer. Den kan også brukes til å tørke vinterdress. Bare legg dressen på gulvet og stapp slangene inn i armer eller bein. Tørt på kort tid. Også fin når man har vasket dresser i vaskemaskinen
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:37 #9 Skrevet lørdag kl. 09:37 Vi har Hedgehog med armer og slanger, og bruker den tilsvarende som #7. Er kjempefornøyde! Alt kan tørkes på den, har aldri hatt vond lukt i noe! Vi har også et veldig aktivt utebarn som kunne funnet vann og søle i Sahara. Anonymkode: fb390...33c 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:09 #10 Skrevet lørdag kl. 11:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har Hedgehog med armer og slanger, og bruker den tilsvarende som #7. Er kjempefornøyde! Alt kan tørkes på den, har aldri hatt vond lukt i noe! Vi har også et veldig aktivt utebarn som kunne funnet vann og søle i Sahara. Anonymkode: fb390...33c newman01 skrev (På 19.9.2025 den 9.04): Liker Hedgehog. Den ser morsom ut. Jeg synes den bråker en del, men den er effektiv og tørker raskt. Stengene er det beste med hele tørkeren. Perfekt for hansker og luer. Har dere den med kun armer eller med slanger også? Anonymkode: 7e709...ae7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:55 #11 Skrevet lørdag kl. 11:55 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har dere den med kun armer eller med slanger også? Anonymkode: 7e709...ae7 ...33c her, vi har en med to slanger og fire armer. For små barn fungerer stengene også for sko (og særlig hvis de er våte bare i toppen), hadde vi hatt flere litt større barn ville jeg hatt en med 4 slanger. Jeg ville definitivt hatt begge deler! Anonymkode: fb390...33c
newman01 Skrevet lørdag kl. 13:27 #12 Skrevet lørdag kl. 13:27 En fin ting med Hedgehog er at man kan bytte deler og funksjoner https://hedgehogdryer.no/products/octopus-adapter-black
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden newman01 skrev (På 20.9.2025 den 15.27): En fin ting med Hedgehog er at man kan bytte deler og funksjoner https://hedgehogdryer.no/products/octopus-adapter-black AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 13.55): ...33c her, vi har en med to slanger og fire armer. For små barn fungerer stengene også for sko (og særlig hvis de er våte bare i toppen), hadde vi hatt flere litt større barn ville jeg hatt en med 4 slanger. Jeg ville definitivt hatt begge deler! Anonymkode: fb390...33c AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 18.12): Vi har brukt skotørker til mer enn bare sko og votter, vi bruker den også til å tørke vinterdress, jakker og regntøy og har brukt en billig versjon frem til nå. Det har funket greit med fire slanger (en i hver arm og bein) for en slipper den sure ekle lukten av tøy som har "tørket selv". Nei det blir ikke det samme når vottene blir liggende på varmekablene på gulvet når de blir sørpa dag ut og dag inn slik det var her i hus. Vi måtte ha noe som tørker skikkelig uten å måtte bruke vaskemaskin eller tørketrommel. Har nylig bestilt hegdehog, håper den er like bra som jeg håper 🤞🤞 Anonymkode: ed932...1cd 8ilver8nake skrev (På 19.9.2025 den 8.32): Hedgehog er veldig bra, kan nok ikke sammenlignes med billig greier, tar ikke så stor plass utenom den er litt lang på veggen men hvis du ikke har masse annet på samme veggen så er det ikke noe stress. Veldig bra med valg for tid den skal stå på og styrke, bråker også relativt lite hvis man har den på litt lav styrke. Hei takk til alle som svarte. Igår var jeg på Obs og kjøpt hedgehog skotørker. Den holder på å tørke regnstøvlene til jenta mi akkurat nå. Men den har 4 slanger/rør mens jeg har 2 sko som er våte akkurat nå. Og de to andre slangene som jeg ikke trenger er også på og gir varm luft. Går det ikke ann å slå av de to slangene som jeg ikke trenger? armene har egenknapp til slå de på. Men ikke slangene? Og kan den stå på hele natt? Eller kan det bli farlig? Vi har ikke hengt den opp enda. Satte den bare rett på gulvet TS Anonymkode: 7e709...ae7
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Jeg har ikke Hedgehog, men det er 4 slanger på den. Om jeg bare har ett par sko å tørke, så setter jeg to slanger i hver sko. Får ikke begge helt nedi, men ene nedi og andre sånn delvis. Anonymkode: 5dc83...a65
luxifine Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei takk til alle som svarte. Igår var jeg på Obs og kjøpt hedgehog skotørker. Den holder på å tørke regnstøvlene til jenta mi akkurat nå. Men den har 4 slanger/rør mens jeg har 2 sko som er våte akkurat nå. Og de to andre slangene som jeg ikke trenger er også på og gir varm luft. Går det ikke ann å slå av de to slangene som jeg ikke trenger? armene har egenknapp til slå de på. Men ikke slangene? Og kan den stå på hele natt? Eller kan det bli farlig? Vi har ikke hengt den opp enda. Satte den bare rett på gulvet TS Anonymkode: 7e709...ae7 Jeg stapper de som er overflødig også oppi støvlene. Mer luft og varme = fortere tørking i mitt hode. Er det ikke timer på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå