AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Min mann går rundt i hullete boksere, skitne og gamle klær. Han raper og fiser og er aldri interessert i noe kos. Setter vi oss på sofaen er det rett på telefon. Men når vi legger oss, da skal klærne av og tissen inn. Jeg gruer meg til vi skal legge oss. Jeg mener at etter 20 år sammen må man jobbe for forholdet? Dette holder ikke. Det er hånda rett ned på mitt underliv, selv om jeg prøver å si at et kyss tenner meg mer. Tenker dere jeg er kjip som krever god stemning og litt kjæreste greier i hverdagen? Anonymkode: e7298...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Han bare bruker deg dessverre. Du er hans tømmestasjon. Hadde løpt. Anonymkode: cc847...d6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Lurer på hvorfor du finner deg i dette? Høres ut som du bor med en huleboer. Tenk å gå rundt i huset på den måten, så lite attraktivt også lar du han putte den inn? Nei fysj. Ønsker du ikke bedre for deg selv? Mange menn som bare vil ha en dame som de kan tømme seg i og mye av grunnen til at de vil ha et forhold (tilgang på sex). Som i seg selv er ganske disgusting. Men han der du bor med, blir direkte kvalm av å lese. Anonymkode: 6126a...1f5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Men kommuniserer du tankene dine til han da? Eller må han gjette seg til hva du ønsker? Min samboer og jeg holder oss i form og tar vare på oss selv for hverandre. Han vet selvfølgelig hva jeg syns er attraktivt og hva jeg tenner på, og jeg vet det samme om han. Dette er en selvfølge og fungerer som en åpen, kontinuerlig dialog. Hvis vi lurer på noe, spør vi. Noe annet ville vært som å bo med en fremmed. Hvis mannen din ikke vil ha denne typen kommunikasjon, ser jeg ærlig talt ikke poenget med å være sammen. Anonymkode: 826c0...95d 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Du er bare et stykke hull han vil pule. Løp! Anonymkode: 61af8...9fc
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Denne blir tøff for du har allerede begynt å forakte ham. Hvordan begjære noen du forakter? Nei, det går ikke. Anonymkode: 977d1...ae5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Slik var min eks i perioder også fordi han var for trøtt til å dusje før leggetid, men å ha sex det var han ikke for trøtt til. Han ble sur når jeg ga beskjed om dusj eller at jeg var trøtt og ikke orket sex, og da ble han sur og snudde ryggen til meg. Anonymkode: 6eb09...0d1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men kommuniserer du tankene dine til han da? Eller må han gjette seg til hva du ønsker? Min samboer og jeg holder oss i form og tar vare på oss selv for hverandre. Han vet selvfølgelig hva jeg syns er attraktivt og hva jeg tenner på, og jeg vet det samme om han. Dette er en selvfølge og fungerer som en åpen, kontinuerlig dialog. Hvis vi lurer på noe, spør vi. Noe annet ville vært som å bo med en fremmed. Hvis mannen din ikke vil ha denne typen kommunikasjon, ser jeg ærlig talt ikke poenget med å være sammen. Anonymkode: 826c0...95d Enkelte ting er det faktisk ikke nødvendig å kommunisere. Raping, fising, dårlig hygiene og telefonstirring er blant de tinga normalt oppegående mennesker skal greie å komme frem til på egenhånd at ikke er sexy. Det er litt i samme gate som at man ikke har beina på bordet på besøk hos andre eller dukker opp full på jobb. Ting voksne som har vært i samfunnet noen år bare vet at er normen. Videre har ts kommunisert at hun trenger kyss og kos. Anonymkode: d2264...47f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Hvis jeg ikke får pule fordi jeg raper og fiser, nei da blir det ikke noe på han da. Jeg går ikke rundt i mitt eget hus og holder dette inne… selv som dame. Men hygiene er viktig for lyst, jeg blir avtent av dårlig lukt og kukost. Så ville tatt en samtale om hygiene hvis han er møkkete. Og om hvordan ulike tenningsmønster er, så han kanskje kan bli bedre på forplay og å ha fokus på deg også i sex’en. Men dessverre er min erfaring at hvis man først er egoistisk og rett og slett elendig på sex, bare tror det er 5min med jukkjukk så er begge fornøyd. Da skal det godt gjøres å skape en god sexpartner ut av det. Vanskelig å gjøre diametrale forskjeller, det er mer mindre justeringer man kan få til. Samtidig som «it takes two to tango», så er sexen dårlig må man se litt på seg selv også. Men de to gangene i livet jeg har opplevd dårlig sex, måtte det partnerbytte til for å få det bra 😕 Anonymkode: 4e0e4...a24
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min mann går rundt i hullete boksere, skitne og gamle klær. Han raper og fiser og er aldri interessert i noe kos. Setter vi oss på sofaen er det rett på telefon. Men når vi legger oss, da skal klærne av og tissen inn. Jeg gruer meg til vi skal legge oss. Jeg mener at etter 20 år sammen må man jobbe for forholdet? Dette holder ikke. Det er hånda rett ned på mitt underliv, selv om jeg prøver å si at et kyss tenner meg mer. Tenker dere jeg er kjip som krever god stemning og litt kjæreste greier i hverdagen? Anonymkode: e7298...8b0 Har heldigvis en mann med veldig god hygiene. Snakk med mannen din om hygiene og dine behov. Ikke la han få sex på den måten! Anonymkode: a9299...995
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enkelte ting er det faktisk ikke nødvendig å kommunisere. Raping, fising, dårlig hygiene og telefonstirring er blant de tinga normalt oppegående mennesker skal greie å komme frem til på egenhånd at ikke er sexy. Det er litt i samme gate som at man ikke har beina på bordet på besøk hos andre eller dukker opp full på jobb. Ting voksne som har vært i samfunnet noen år bare vet at er normen. Videre har ts kommunisert at hun trenger kyss og kos. Anonymkode: d2264...47f Her tar du grundig feil. Folk er veldig forskjellige på dette. Jeg kjenner flere som mener at alle de tingene du nevner IKKE er turnoff i det hele tatt, mens de har andre ting de ikke liker at partneren gjør. De syns det bare er flott og fint at partneren kan slappe helt av sammen med dem og ikke stresser med fasaden i sitt egen hjem. Det er nettopp derfor man må kommunisere godt! Personlig foretrekker jeg god hygiene, men kunne ikke brydd meg mindre om at partneren min f.eks. raper. Anonymkode: 826c0...95d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Ler så jeg griner. Be han dra seg ut i dusjen, og se til helvete å kle seg som en mann fremover. Gjør det klart at hvordan han kler seg, og fungerer er ikke han om å bestemme. Det er hans valg, men hva han velger får konsekvenser. For valget ditt er førende. Dette gjelder også andre ting som bidrar til hjem, samliv og seksualitet. Han må faen være klar over hvor skapet skal stå. Men, når han velger slik du har bestemt. Gi han ros og knull han inn i himmelen, ja, så du forsterker den forventede atferden. Han vil ikke snu om han ikke er idiot, eller han tenker du ikke er verdt det. Det finner du ut, like greit. Skulle det skje - GÅ! Menn forstår at valg har konsekvenser. Og du må som kvinne forstå at menn setter ekstra pris på belønning som er fortjent. Annen atferd er infantilt, eller psykopatisk. Er han ikke voksen, eller har svekkede sjelsevner, js da er du ikke med en ekte mann. Av det kommer uttrykket ektemann matriale. Livet er for kort til tullinger. Enkelt og greit. Slik er det bare. . Anonymkode: 28fa5...d73
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Alle vil pule, bare naturlig det. Men be han vaske seg først. Anonymkode: c9ebd...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå