Langline Skrevet 23. september #101 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men er ikke du i forhold? Det er de TS spør. Anonymkode: 2b921...27c Er i forhold ja! Det er derfor jeg skrev over at jeg i de tilfeller jeg går all in har tillatelse.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #102 Skrevet 23. september Langline skrev (21 minutter siden): All in betyr at jeg kan ta initiativ til å gå til sengs med vedkommende ja. Da har jeg i tilfelle tillatelse, eller hall pass som noen kaller det. Der ble det stille gitt @Langline Anonymkode: 2b921...27c
AnonymBruker Skrevet 23. september #103 Skrevet 23. september Langline skrev (5 minutter siden): Er i forhold ja! Det er derfor jeg skrev over at jeg i de tilfeller jeg går all in har tillatelse.. Du svarte akkurat da jeg skrev det, sorry. Ok du er i åpent forhold. Anonymkode: 2b921...27c 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #104 Skrevet 23. september Langline skrev (5 minutter siden): Er i forhold ja! Det er derfor jeg skrev over at jeg i de tilfeller jeg går all in har tillatelse.. Du svarte akkurat da jeg skrev det, sorry. Ok du er i åpent forhold. Anonymkode: 2b921...27c
Langline Skrevet 23. september #105 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der ble det stille gitt @Langline Anonymkode: 2b921...27c 😘
AnonymBruker Skrevet 23. september #106 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du svarte akkurat da jeg skrev det, sorry. Ok du er i åpent forhold. Anonymkode: 2b921...27c Og der ble det lagt ut to ganger 😑 Anonymkode: 2b921...27c 1
Langline Skrevet 23. september #107 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du svarte akkurat da jeg skrev det, sorry. Ok du er i åpent forhold. Anonymkode: 2b921...27c Helt ok😊
AnonymBruker Skrevet 23. september #108 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høyt henger de 🤣 Anonymkode: ea136...1ad Jaja slå av til kjentfolk no😄😄😄 Anonymkode: 53ce9...5a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå