Gå til innhold

"Katten er som damer - den kan ingenting om høyre-/venstre-regler" - og alle gubber ler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min ble hentet til helgetur med kamerater nå. En av dem snubla i katten som kom løpende. Så sier mannen min:

Sitat

Katter er som damer, de kan ingenting om høyre-/venstre-regler

...og alle skjønner med en gang, og ler høyt. Når jeg får det forklart påstår de at damer ikke bruker å skjønne hvilken side av veien de skal gå på, og det blir rare situasjoner på jobb, kjøpesenter, i byen osv.

Men du kan jo ikke anvende bilkjøreregler til fots! Ble ganske irritert på gjengen, som de ikke forstod og uansett ga blaffen i.

Er det vanlig å tenke slik?

Anonymkode: e7fd6...1e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvis det du sier her er riktig, så er de jo helt idioter og har misforstått den vitsen totalt i tillegg. Den handler opprinnelig om at kvinner er dårligere på å kjøre bil enn menn. Reglene er jo at man går på venstre side og kjører på høyre, med unntak av der det bare er gangfelt på den ene siden, selvsagt. 

Anonymkode: a8923...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg er dame og finner det naturlig å gå til høyre. Når folk roter med dette, synes jeg det er menn. Blant annet min egen menn. Menn går i sin egen boble, overhodet ikke selvbevisste på slike ting.

Anonymkode: eef9d...095

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hm, jeg er dame og finner det naturlig å gå til høyre. Når folk roter med dette, synes jeg det er menn. Blant annet min egen menn. Menn går i sin egen boble, overhodet ikke selvbevisste på slike ting.

Min egen mann, skulle det stå.

Skrevet

Guttestemning har ingen ting med realiteten eller damer å gjøre.

Anonymkode: c861e...cc8

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg sånn "forvirring" er ganske likt fordelt mellom kjønnene. La nå gutta ha litt guttastemning når de er samla. Jeg gjetter du og venninnene dine også spøker om menns rariteter når dere er samlet? 

Anonymkode: 9f147...317

• Liker 1
Skrevet

Det var en enkel vits for en billig latter. Man må ikke analysere og faktasjekke alt.

AnonymBruker
Skrevet

"Det er en fordel å forstå budskapet i en vits før man formidler den". Etterfulgt av latter. 

Anonymkode: 321aa...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...