Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som assistent på et sykehjem, og der har jeg en kollega som er 45 år. Hun er en kjempepen dame. Pent smil, nydelig hår og fin personlighet. Jeg er bare en 20 år gammel jente (eller dame, jeg vet ikke), og jeg klarer ikke slappe helt av på jobb sammen med henne. Hjertet banker og hendene blir klamme. Jeg drømmer om å kysse henne, klemme henne, kose med henne osv. hele tiden. Jeg drømmer også om å ha sex med henne. Men...jeg vet jo at det ikke kan bli oss, og med alle de gode følelsene så er det også en del smerte. Jeg tror det er best at denne forelskelsen bare forsvinner, men jeg vet ikke hvordan. Jeg er like forelsket i henne nå som da jeg begynte å jobbe der (ca. 1 og et halvt år siden). Hvis noen har noen råd setter jeg stor pris på det.

Anonymkode: be236...d11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg vekk de tankene. Kanskje du kan bytte avdeling? 

Anonymkode: e2ac7...d2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg jobber som assistent på et sykehjem, og der har jeg en kollega som er 45 år. Hun er en kjempepen dame. Pent smil, nydelig hår og fin personlighet. Jeg er bare en 20 år gammel jente (eller dame, jeg vet ikke), og jeg klarer ikke slappe helt av på jobb sammen med henne. Hjertet banker og hendene blir klamme. Jeg drømmer om å kysse henne, klemme henne, kose med henne osv. hele tiden. Jeg drømmer også om å ha sex med henne. Men...jeg vet jo at det ikke kan bli oss, og med alle de gode følelsene så er det også en del smerte. Jeg tror det er best at denne forelskelsen bare forsvinner, men jeg vet ikke hvordan. Jeg er like forelsket i henne nå som da jeg begynte å jobbe der (ca. 1 og et halvt år siden). Hvis noen har noen råd setter jeg stor pris på det.

Jeg tror jeg skjønner hva du føler, hadde noe lignende med en kvinne på 43 når jeg var 19, bare at det utviklet seg til sex. Var mammaen til kompisen min som jeg merket at alltid når jeg var på besøk så var det et eller annet mellom oss når vi så på hverandre. Det hele endte med at hun sende nakenbilder i sexy kostyme og ba meg komme. Vi hadde da ubeskrivelig god sex mens kompisen min sov i 2 etg. Jeg tror du burde enten prøve gi helt slipp, eller forsiktig hinte litt. Er hun lesbisk/bifil?

Anonymkode: 834c5...05b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tilfeldigvis 44 og lesbisk, men må si at tenåringer eller folk i tidlig tyve-årene absolutt ikke ville vært aktuelt. Vi er på forskjellige kloder

Og heller ikke juniorer i en arbeidsplass. Og i grunnen ikke noen kolleger..

Anonymkode: a509c...af5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er tilfeldigvis 44 og lesbisk, men må si at tenåringer eller folk i tidlig tyve-årene absolutt ikke ville vært aktuelt. Vi er på forskjellige kloder

Og heller ikke juniorer i en arbeidsplass. Og i grunnen ikke noen kolleger..

Anonymkode: a509c...af5

Jeg forstår :) 

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke forelskelse, men en fiks idé. Bytt jobb eller oppsøk en psykolog.

Anonymkode: 2604c...356

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det sånn siden jeg gikk på barneskolen. Forelsket meg i jenter i 6. klasse da jeg gikk i 1. klasse, kvinnelige lærere på ungdomsskolen, VGS og høyskole. Eldre kollegaer da jeg startet i jobb. (Er kvinne selv)

Jeg er gift og har voksne barn i dag, snek seg heldigvis inn noen forelskelser i gutter/ menn da jeg var i tenårene, tidlig 20- årene. Forelsket er jeg ikke lenger, (naturlig nok etter så mange år) men vi har det veldig fint sammen.

Vet ikke med deg, men min mor var psykisk syk. Jeg bodde alene med henne, og fikk ikke hjelp rundt dette i barndommen. Det var også fysisk og psykisk vold fra henne. Har tenkt på at dette kan ha en årsak, for mine forelskelser går alltid på eldre kvinner enn mag selv…

Anonymkode: b2ea4...675

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...