Gå til innhold

Burde voksen med bipolar diagnoseres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde man si noe til legen om man har hatt alle symptomer siden barneårene? Hvorfor og hvorfor ikke? Helst bare svar fra andre med bipolar😊 medesiner virker ikke på min søvn så det får jeg ikke hjelp med uansett. Veldig dype depresjoner men er vandt til dem og lever jo enda. Oppturene er ikke får ille nå som jeg er voksen men veldig redd får psykose pga dager uten søvn hvor det føles umulig og sove pga jeg har så mye og gjøre. Kan være jeg over driver eller under driver haha men ja lurte egentlig bare på om diagnose er noe poeng? 

Anonymkode: 081ba...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det viktig for din helse og funksjon å finne ut hva du lider av. Så kan en evt finne medisiner og terapi som kan hjelpe og lindre symptomene. Ta kontakt med fastlegen om dine tanker. Hilsen kvinne med BP 1.

Anonymkode: 60e69...2b0

Skrevet

Har selv bipolar type 2 og fått et mye bedre og stabilt liv med medisiner. Selv om man overlever depresjonene, betyr det ikke at man lever. 

Skrevet

ta en prat med legen du, høres ut som du har diagnostisert deg selv og det er igrunn værste du kan gjøre..  

AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (13 timer siden):

ta en prat med legen du, høres ut som du har diagnostisert deg selv og det er igrunn værste du kan gjøre..  

Ja jeg har det 😂 men ikke før mange år etter min gamle psykolog snakket om det. Jeg var under utredning men stoppet å møte opp 😱

Anonymkode: 081ba...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...