Gå til innhold

Vanilla Coke

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Nei fysjameg. Den var IKKE god! Ikke at jeg hadde trodde det heller. Nå er ikke jeg så veldig begeistra for vanilje heller da, men..æsj.

Hører forresten at vaniljesmaken skal komme mer inn på markedet i diverse produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sitter her og nyter min første norsk-kjøpte Vanilla Coke. Deilig!!! Men jeg tror de har litt mindre vanilje i den enn de har i USA?? Kjennes sånn ut i alle fall. Men godt er det :) Fikk kjøpt den i vanlig matbutikk (var det Spar tro...husker ikke helt hvilken kjede den butikken er i..) nå i dag, så da er det håp for dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Vanilla Coke på Rimi i går. Den smakte helt greit, men jeg synes ikke vaniljesmaken var så veldig fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøpte ei flaske på 7- eleven da jeg var i Oslo i helga, men fytti rakkern, det smakte PYTON! Smakte jo nesten som smørbukk karameller jo..i flytende form. Dessuten syntes jeg den ble veldig søt og virket enda mere klissete enn Cola.

Jeg er veldig glad i vanilje, men det var ikke vanilje smak iallefall, og jeg liker Cola også, men det smakte ikke Cola...

Hadde ikke sett det i dagligvarebutikkene her før i går, da så jeg det tilfeldigvis på RIMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte (desverre) min på på Rema idag. Smake grusomt! Som Bel@ni sier- slags karamellsmak og cola'en var mer lik Cola Light. :x :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører forresten at vaniljesmaken skal komme mer inn på markedet i diverse produkter.

Hmm, det høres ikke bra ut. Vanligvis kommer denne vaniljesmaken fra vanilin, som er et av de stoffene det er vanligst at barn blir hyper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...hva skjedde? Jeg og sambo fant ut vi måtte smake litt mer på denne colaen. Til vår store overraskelse så var den ikke SÅ ille denne gangen. Så rart! Hm, jeg var sikkert veeeldig tørst :wink:

Men nei, overbegeistra er jeg ikke. Vanlig cola er best, men jeg tror vanillaen må testes ut litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den Vanilla Coke'n, og jeg syntes faktisk den var ganske god, jeg! :D Nå drikker jeg Cola Light til vanlig, og jeg syntes Vanilla Coke smakte bedre enn vanlig Cola.

Som noen her nevnte, det er litt karamellsmak på den... Smørbukk nesten! Og siden jeg synes smørbukk er veeeldig godt, så syntes jeg det var deilig å drikke og kjenner ettersmaken som om jeg skulle ha tygd smørbukk... :wink:

Cherry Coke er helt jævlig, akkurat som Dr.Pepper som en gang fantes... :-? Blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...