AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Skrevet 18. september Ja, nå har jeg endt opp på AAP, på en brøkdel av lønna jeg hadde. Bekymret om jeg klarer alle regningene. Noen sa til meg at nå kan du ta ferie og reise. Men har jo ikke penger til det nå. Nei, drit i helsa 😕 Men for meg sa det stopp. Kjedelig jeg hadde en arbeidsgiver som ikke brydde seg og jeg ikke klarte mer. Blir et mirakel om jeg får ny jobb har jo vist meg upålitelig på grunn av sykdom. fattigdom here I come. Anonymkode: 4f1e1...728 5
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Skrevet 18. september Fint å ha noen å skylde på når du ikke evner selv å ta ansvar for eget liv Anonymkode: bb8e4...e71 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fint å ha noen å skylde på når du ikke evner selv å ta ansvar for eget liv Anonymkode: bb8e4...e71 Hæ? Anonymkode: 4f1e1...728 6
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Skrevet 18. september Men er du frisk nok til å jobbe igjen og kan du nå jobbe fullt? Hvis du har helse har du alt. Du trenger ikke se for deg fattigdom, det finnes jobber, det finnes muligheter. Anonymkode: e76c4...c11 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er du frisk nok til å jobbe igjen og kan du nå jobbe fullt? Hvis du har helse har du alt. Du trenger ikke se for deg fattigdom, det finnes jobber, det finnes muligheter. Anonymkode: e76c4...c11 Jeg håper jeg er frisk nok. Men usikker. Usikker men positiv håpefull. Kommer bare til å bli så vanskelig å overbevise noen. Anonymkode: 4f1e1...728 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, nå har jeg endt opp på AAP, på en brøkdel av lønna jeg hadde. Bekymret om jeg klarer alle regningene. Noen sa til meg at nå kan du ta ferie og reise. Men har jo ikke penger til det nå. Nei, drit i helsa 😕 Men for meg sa det stopp. Kjedelig jeg hadde en arbeidsgiver som ikke brydde seg og jeg ikke klarte mer. Blir et mirakel om jeg får ny jobb har jo vist meg upålitelig på grunn av sykdom. fattigdom here I come. Anonymkode: 4f1e1...728 En arbeidsplass som ikke vil ha deg fordi du har vært syk, er en arbeidsplass du ikke vil ha. Ja, det er kjipt å bli syk og havne på AAP, men du blir ikke friskere av å sutre. Ta vare på helsa, gjør det du kan for å bli frisk og komme deg ut i arbeidslivet igjen! Anonymkode: 4bf2e...29e
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): En arbeidsplass som ikke vil ha deg fordi du har vært syk, er en arbeidsplass du ikke vil ha. Ja, det er kjipt å bli syk og havne på AAP, men du blir ikke friskere av å sutre. Ta vare på helsa, gjør det du kan for å bli frisk og komme deg ut i arbeidslivet igjen! Anonymkode: 4bf2e...29e Det er ikke mye medvind og klapp på skuldren en får, nei. Ta deg sammen og kom deg ut i jobb igjen. Det er det en får høre. Anonymkode: 09b35...424 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september Jeg har også en lege som er slik. Liksom, kjempefint, men jeg tåler ikke et lønnskutt på flere hundre tusen. Jeg er klar over at arbeidssituasjonen min ikke er ideell, og mest sanssynlig bidrar til uhelse. Men de aktuelle jobbene jeg kan bytte til betaler markant dårligere, og er antageligvis vel så stressende. Jeg tror ikke et liv med økte økonomiske bekymringer gjør saken voldsomt mye bedre. Anonymkode: 0d1c3...236 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fint å ha noen å skylde på når du ikke evner selv å ta ansvar for eget liv Anonymkode: bb8e4...e71 Skjerp deg! Anonymkode: 01f09...852
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 1.16): Det er ikke mye medvind og klapp på skuldren en får, nei. Ta deg sammen og kom deg ut i jobb igjen. Det er det en får høre. Anonymkode: 09b35...424 Jeg sa ikke ta deg sammen og kom deg ut i jobb. Jeg sa slutt å sutre og gjør noe som gir deg bedre helse og dermed mulighet til å søke jobb igjen. Anonymkode: 4bf2e...29e
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har også en lege som er slik. Liksom, kjempefint, men jeg tåler ikke et lønnskutt på flere hundre tusen. Jeg er klar over at arbeidssituasjonen min ikke er ideell, og mest sanssynlig bidrar til uhelse. Men de aktuelle jobbene jeg kan bytte til betaler markant dårligere, og er antageligvis vel så stressende. Jeg tror ikke et liv med økte økonomiske bekymringer gjør saken voldsomt mye bedre. Anonymkode: 0d1c3...236 Men hva er alternativet da? Fortsette til du blir ufør? Dersom jobben går på helsa løs er det ditt eget ansvar å ta tak slik at du ikke ødelegger din egen helse. Anonymkode: c2262...a35 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå