Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Etter anbefaling fra en bekjent har jeg registrert meg på www.myspace.com

Noen som har kjennskap til dette nettstedet? Har fått flere spørsmål om å legge folk til som "venner", men har ikke turt å svare ja enda... :ler: Vet liksom ikke helt hvilken type nettsted det er. Kan man treffe bare venner, eller går det kun på sjekking? Noen som vet? :sjenert: Det ser litt morsomt ut også.. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Det er noen pervoer ute å går som det er alle steder men mange hyggelige mennesker der og.

Mange band prøver å legge deg til og for å få en større fanbase men de avviser jeg alltid. :ler:

Skrevet

Ja, et band var de første som prøvde å legge meg til.... :ler: Takka nei jeg! :sjenert:

Gjest Eleni i.i.
Skrevet

Ingen flere som har vært innom Myspace.com? ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg digger myspace! Er det mest for å holde kontakt med venner i norge og utlandet (ofte lettere å sende små meldinger til hverandre der, enn å bruke epost).

Så er det gøy å pusse litt på profilen sin, legge til bilder, låter, etc.

Har blitt kjent med mange OK folk der, også. Og en fyr som det KANSKJE kan bli noe mer med, hvis vi engang bestemmer oss for å møtes!!! ;)

Men jeg avviser glatt folk som spør om å bli venner, hvis de:

-er folk uten bilde, fra et eller annet afrikansk land, som er veldig direkte i språket og vil finne en kone i norge (det er ganske mange av dem der)

-er band jeg aldri har hørt om, som ikke har 'min' musikkstil

-har en veldig sex-ete profil (da skjønner jeg at de er ute etter noe annet enn jeg)

etc.

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Men jeg avviser glatt folk som spør om å bli venner, hvis de:

-er folk uten bilde, fra et eller annet afrikansk land, som er veldig direkte i språket og vil finne en kone i norge (det er ganske mange av dem der)

-er band jeg aldri har hørt om, som ikke har 'min' musikkstil

-har en veldig sex-ete profil (da skjønner jeg at de er ute etter noe annet enn jeg)

etc.

:Nikke:

Jeg avvsier også folk som har hundrevis av venner. Det er ofte en populæritetskonkurranse der om hvem som har mest venner, så da gidder jeg være på lista dems når de aldri har planer om å snakke til meg..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bodd et år i USA, og har fått mye bedre kontakt med vennene mine igjen etter at jeg registrerte profil på myspace....Så gøy med så mange kjente...Jeg godtar bare venneforespørsler hvis det er noen jeg kjenner, eller noen som virker OK (normale),,hehe...Myspace er på en måte USA`s blink, bare mye større og og du kan treffe folk fra hele verden der. Bare bruk sunn fornuft, så er det bare gøy.

Skrevet (endret)
Hei!

Etter anbefaling fra en bekjent har jeg registrert meg på www.myspace.com

Noen som har kjennskap til dette nettstedet? Har fått flere spørsmål om å legge folk til som "venner", men har ikke turt å svare ja enda...  :ler: Vet liksom ikke helt hvilken type nettsted det er. Kan man treffe bare venner, eller går det kun på sjekking? Noen som vet?  :sjenert: Det ser litt morsomt ut også..  ;)

Noen legger til gud og hvermann bare fordi de synes det er stas med masse folk på lista - kanskje blir de kjent etterhvert, kanskje ikke. Noen er mer restriktive og legger kun til personer de kjenner fra før. Og noen legger til nesten hvem det skulle være - forutsatt at de tar seg tid til å sende en melding først.

Man legger jo til i profilen sin hva slags sivilstatus man har, og hva man er ute etter (om man vil at dette skal vises), noen er der for sjekkinga sin del, noen er der for å få/holde kontakt med venner, noen er der for å markedsføre seg selv eller et produkt (eller man er selv produktet - endel lettkledde modeller der..), og noen er der for musikkens del. Kort sagt: Det er hva du gjør det til.

Du kan forresten velge å slå av "band adds" i profilen din.

Endret av Orestes
Gjest Binna
Skrevet (endret)

Jeg har opprettet profil der, og på den så skriver du hvorfor du er der og, "looking for" friends foreksempel. `jeg er hvertfall ikke ute etter noe mer der heller.. er også på Blink.

Endret av hæxa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...