AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 #1 Skrevet 18. september 2025 Jeg skal ordne meg iPhone 17 pro max, selv om det er helt latterlig og ekstremt mye penger for en tlf. Men sånn blir det 🤭 Jeg har alltid valgt svart, men nå kommer den kun i oransje, sølv eller mørkeblå? De andre modellene har fler farger, men ikke pro max varianten. Hva hadde du valgt/hva velger du? Anonymkode: bb2f1...291
AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 #4 Skrevet 19. september 2025 Jeg bruker uansett deksel. Så ville valgt grå, for så å skjule det igjen. Har iPhone16maxpro nå, og husker faktisk ikke hva slags farge den har.. Anonymkode: 82a1f...bf1
Titania Skrevet 19. september 2025 #5 Skrevet 19. september 2025 Jeg skal ha blå når jeg kommer så langt. Men pleier alltid velge blå også 😛
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #6 Skrevet 22. september 2025 Jeg ville nok valgt sølv av de fargene. Men enig i at det var vanskelig, ingen var spesielt fine. Rart å ha en så dyr telefon i orange! Jeg har 14 Pro, og jeg har den i mørk lilla. Jeg ser aldri fargen pga deksel. Så for meg er det egentlig ikke så farlig. Jeg kommer til å kjøpe ny Pro når den jeg har konker. Jeg er villig til å betale mer for kamera og nye funksjoner, som gjør at man kan ha den lengre. Er kjempefornøyd med 14 Pro. Anonymkode: 5e188...47e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #7 Skrevet 22. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville nok valgt sølv av de fargene. Men enig i at det var vanskelig, ingen var spesielt fine. Rart å ha en så dyr telefon i orange! Jeg har 14 Pro, og jeg har den i mørk lilla. Jeg ser aldri fargen pga deksel. Så for meg er det egentlig ikke så farlig. Jeg kommer til å kjøpe ny Pro når den jeg har konker. Jeg er villig til å betale mer for kamera og nye funksjoner, som gjør at man kan ha den lengre. Er kjempefornøyd med 14 Pro. Anonymkode: 5e188...47e Eller, kanskje blå? Men jeg liker bedre pastellfarger, noe de ofte ikke har på Pro. Anonymkode: 5e188...47e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #8 Skrevet 22. september 2025 Jeg har bestilt i sølv, da jeg uansett har deksel i en annen farge. Syntes det var litt lite og veldig i selv, veldig maskuline farger, som ikke passer meg. Anonymkode: ea939...058
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #9 Skrevet 22. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har bestilt i sølv, da jeg uansett har deksel i en annen farge. Syntes det var litt lite og veldig i selv, veldig maskuline farger, som ikke passer meg. Anonymkode: ea939...058 Enig. Tenker de at Pro er «mannetelefon»? 🙄 Men gratulerer med ny telefon! Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd! Anonymkode: 5e188...47e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #10 Skrevet 22. september 2025 Mørkeblå. da passer det bedre til forskjellige farge på deksler. Anonymkode: d68ee...309
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå