Gå til innhold

iPhone 17 pro max. Farge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ordne meg iPhone 17 pro max, selv om det er helt latterlig og ekstremt mye penger for en tlf. Men sånn blir det 🤭 Jeg har alltid valgt svart, men nå kommer den kun i oransje, sølv eller mørkeblå? De andre modellene har fler farger, men ikke pro max varianten. 

Hva hadde du valgt/hva velger du?

Anonymkode: bb2f1...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkeblå hadde jeg valgt.

• Liker 2
Skrevet

Flere?

Anonymkode: bb2f1...291

Skrevet

Jeg bruker uansett deksel. Så ville valgt grå, for så å skjule det igjen. 

Har iPhone16maxpro nå, og husker faktisk ikke hva slags farge den har.. 

Anonymkode: 82a1f...bf1

Skrevet

Jeg skal ha blå når jeg kommer så langt. Men pleier alltid velge blå også 😛 

Skrevet

Jeg ville nok valgt sølv av de fargene. Men enig i at det var vanskelig, ingen var spesielt fine. Rart å ha en så dyr telefon i orange! Jeg har 14 Pro, og jeg har den i mørk lilla. Jeg ser aldri fargen pga deksel. Så for meg er det egentlig ikke så farlig. 
Jeg kommer til å kjøpe ny Pro når den jeg har konker. Jeg er villig til å betale mer for kamera og nye funksjoner, som gjør at man kan ha den lengre. Er kjempefornøyd med 14 Pro. 

Anonymkode: 5e188...47e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville nok valgt sølv av de fargene. Men enig i at det var vanskelig, ingen var spesielt fine. Rart å ha en så dyr telefon i orange! Jeg har 14 Pro, og jeg har den i mørk lilla. Jeg ser aldri fargen pga deksel. Så for meg er det egentlig ikke så farlig. 
Jeg kommer til å kjøpe ny Pro når den jeg har konker. Jeg er villig til å betale mer for kamera og nye funksjoner, som gjør at man kan ha den lengre. Er kjempefornøyd med 14 Pro. 

Eller, kanskje blå? Men jeg liker bedre pastellfarger, noe de ofte ikke har på Pro.

Skrevet

Jeg har bestilt i sølv, da jeg uansett har deksel i en annen farge. Syntes det var litt lite og veldig i selv, veldig maskuline farger, som ikke passer meg. 

Anonymkode: ea939...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har bestilt i sølv, da jeg uansett har deksel i en annen farge. Syntes det var litt lite og veldig i selv, veldig maskuline farger, som ikke passer meg. 

Anonymkode: ea939...058

Enig. Tenker de at Pro er «mannetelefon»? 🙄 Men gratulerer med ny telefon! Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd!

Skrevet

Mørkeblå. da passer det bedre til forskjellige farge på deksler. 

Anonymkode: d68ee...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...