AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:47 #1 Skrevet torsdag kl. 17:47 Vi venter tvillinger og har gått til anskaffelse av bugaboo donkey. Men tanken slo meg plutselig at vi kanskje har behov for en «enkel-vogn» ? noen som har erfaring? 😅 Anonymkode: 94bf6...2e5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:16 #2 Skrevet torsdag kl. 18:16 Gratulerer! Jeg ville sett an litt og tatt vognkjøp nr. 2 litt på sikt Da de var nyfødte var tvillingvogn mer enn nok, men da de ble eldre var det veldig kjekt å ha en singelvogn. Vi hadde Donkey + en babyjogger city mini gt. Noen ganger sovnet de litt raskere hvis de lå i hver sin vogn eller ikke skulle sove samtidig (f.eks. hvis en tvilling var syk og trengte mer søvn). Noen ganger ville vi ha friheten til å dele oss og ta med en tvilling hver (og ofte var det også nødvendig fordi den ene tvillingen f.eks. hadde legetime og det ville blitt kaos av å ta med begge). Da de ble større og gikk mye selv var det fint å ha en singelvogn som tok liten plass og kunne tas med på turer så kunne de bytte på hvem som satt i vogna hvis de ble slitne. Særlig i slutten av vognperioden da behovet for vogn ikke er så veldig stort samtidig som det er risky å dra ut helt uten vogn så var det kjekt å slippe å dra på stor tvillingvogn. Anonymkode: da97b...021
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:26 #3 Skrevet torsdag kl. 18:26 Tuuusen takk for kjempefint svar! Var litt slike scenarioer jeg plutselig begynte å tenke på, at vi kanskje deler oss litt med tvillingene 😊 Men da venter vi litt og ser an behovet 😊 Ts Anonymkode: 94bf6...2e5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:50 #4 Skrevet fredag kl. 04:50 Vi har to tette barn, og har en søskenvogn som stables over hverandre og ikke ved siden av hverandre. Bruker den ofte til lur, og det har fungert fint selv om bare et barn vil sove eller at de skal sove samtidig. De får ikke forstyrret hverandre. Vi kjøpte singelvogn først såklart, siden vi bare fikk et og et barn og ikke to på en gang, men vi bruker dobbelvognen mest siden alle skal stort sett ut samtidig Anonymkode: 8331e...62d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:23 #5 Skrevet fredag kl. 05:23 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tuuusen takk for kjempefint svar! Var litt slike scenarioer jeg plutselig begynte å tenke på, at vi kanskje deler oss litt med tvillingene 😊 Men da venter vi litt og ser an behovet 😊 Ts Anonymkode: 94bf6...2e5 Jeg har ikke erfaring med tvillinger. Men "vent å se an" er beste rådet jeg kan gi. Ha tingene du vet dere trenger på stell. Vent med absolutt alt annet. Butikk, og ikke minst netthandel, er der i morgen også. Anonymkode: f2a8b...3ba
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:26 #6 Skrevet fredag kl. 05:26 Veldig greit med en enkel vogn i tillegg. Babyjogger city mini er helt super f eks. Kanskje skal du til lege med bare en av dem, eller en er syk og inne - greit å sende tvilling 2 ut med den andre forelderen da f eks. Gratulerer og lykke til med tvillingene. Du er heldig. Anonymkode: 608a3...d0b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:51 #7 Skrevet fredag kl. 14:51 Vi hadde ikke behov for enkeltvogn i tillegg, og vurderte det heller aldri på noe tidspunkt. Et alternativ er å kjøpe dobbelvogn som kan gjøres om til enkeltvogn, vet Bugaboo sin kan gjøre det (kunne i alle fall det da vi hadde den vognen) Anonymkode: ca777...ac8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:42 #8 Skrevet fredag kl. 15:42 Hadde definitivt hatt en enkeltvogn også, av grunner som allerede er sagt Anonymkode: e31b4...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå