AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Skrevet 18. september Vet det er litt vanskeligere å bli gravid, men er det noen andre forskjeller på bakoverlent og vanlig livmmor? Sant at man får mindre mage som gravid da? Anonymkode: 3fc67...b3f
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Skrevet 18. september Nei. Livmoren retter seg ut uavhengig av om den er fremovervendt eller bakovervendt. Jeg har bakovervendt og fikk mage allerede i uke 11. Anonymkode: a94cf...419 1
Arwen89 Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september Nysgjerrig på dette. Jeg har fremoverlent. Har ingen planer om graviditet nå, men følger gjerne mer fra andres erfaringer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Skrevet 18. september Min er bakover og her har det å bli gravid overhodet ikke vært vanskelig. Anonymkode: e6c9c...729 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Skrevet 18. september Jeg har bakovervendt og det har vært litt vanskelig å bli gravid. Hadde små guttemager med alle 3, men har fått 3 jenter. Hatt enkle fødsler som jeg har hørt er vanlig ved bakovervendt livmor. Anonymkode: 23c00...bbd 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Skrevet 18. september Har hørt fra fastlegen min og fra venner som selv har gått gravide at det kan medføre mer forstoppelse, og at man får «gravidmage» på et senere tidspunkt enn andre. Noen har ikke sett gravide ut før de kom i siste trimester. Anonymkode: d8e55...d51 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Skrevet 18. september Jeg ble raskt gravid. Hadde gigantisk mage, men den syntes ikke før jeg var ganske langt på vei. Fikk beskjed av legen om at det var pga livmoren. Får en del støtsmerter, det er også pga bakovervendt livmor. Anonymkode: f2308...08b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Skrevet 18. september Jeg hadde bakovervendt livmor da jeg ble gravid med førstemann, de kunne så vidt se fosteret på TUL ved utvendig ultralyd. Fikk mage sent i svangerskapet. Kunne skjule det lenge🤭 Nå er jeg gravid med nr.2, nå kunne de se alt på TUL ved utvendig ultralyd. Altså, livmoren min rettet seg opp etter fødsel nr.1. Er i starten av andre trimester, og det er godt synlig. Men har aldri hørt at det skal vere vanskeligere å bli gravid med bakovervendt livmor.. Anonymkode: 1ecef...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble raskt gravid. Hadde gigantisk mage, men den syntes ikke før jeg var ganske langt på vei. Fikk beskjed av legen om at det var pga livmoren. Får en del støtsmerter, det er også pga bakovervendt livmor. Anonymkode: f2308...08b Tror legen din må ta anatomien sin på nytt gitt 🙈 Det er ganske åpenbart at livmoren uavhengig av om den er bakovervendt eller forovervendt retter seg ut når fosteret krever det pga størrelse, rundt uke 11-12. Så det har ingenting å si. Anonymkode: a94cf...419 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Skrevet 19. september Jeg har bakovervendt, og har blitt raskt gravid. Har ikke merket noe til det, utenom at jeg må ha innvendig ultralyd lenger enn det som er vanlig. Hadde sf-mål på 97 percentilen, så kan ikke si at magen var liten nei. Anonymkode: 92ed3...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Skrevet 19. september Har blitt gravid i en fei gjentatte ganger. Har ikke hatt liten mage. Anonymkode: 6f51f...617 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Skrevet 19. september Har ikke hatt noe trøbbel med å bli gravid pga livmoren. Har fått normal mage. Har både bakovervendt og bakoverfleks. Har rettet seg ut rundt uke 12 ish. Anonymkode: bfba7...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå