AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg lurer på om noen her har tips til hvilken app dere har har best erfaring med for å klare å komme i gang med rydding hjemme, og ikke minst for å få på plass rutiner som gjør at det holder seg ryddig over tid? ✨ Jeg tror jeg hadde hatt nytte av at appen også har et belønningssystem, slik at det føles mer motiverende underveis. Har dere noen favoritter dere kan anbefale? Anonymkode: 1fc4f...e39
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Mitt beste råd er å ikke ha for mange ting, og et system til de tingene du har. Clutterbug er god på å finne ut hvilket system som passer deg best: https://clutterbug.me/what-clutterbug-are-you-test Ellers ha regler om å aldri gå ut av et rom tomhendt, og ta det i små etapper dersom det virker uoverkommelig; sett på timer på 30 min. og se hvor mye du får gjort på ett rom f.eks. Hør på musikk eller podcast underveis. Anonymkode: 6757e...4ce
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Steg 1: ha nok oppbevaringsplass. 2 Ikke ha for mange ting. 3: Legg alt på plass med en gang du har brukt det. Rydd opp med en gang. Anonymkode: 6d5fb...071 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden takk for tipsene, kjenner til de, men før jeg kommer så langt så må leiligheta ryddes grundig først. derfor ute etter en app som kan hjelpe meg å komme i gang, og der jeg ser fremgangen i appen.. Litt vanskelig å forklare. Beklager Anonymkode: 1fc4f...e39
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Skaff en robotvasker/støvsuger. Den tvinger deg til å holde det ryddig og det blir en god motivasjon. Anonymkode: 70840...61f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skaff en robotvasker/støvsuger. Den tvinger deg til å holde det ryddig og det blir en god motivasjon. Anonymkode: 70840...61f Den har jeg, og hjelper veldig mye! Anonymkode: 1fc4f...e39 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Glemte å nevne i første innlegget at jeg er kronisk syk, så alt av rydding og sånt må gjøres på gode dager, og gjerne da i korte intervaller. Derfor ute etter en app, der jeg kan se fremgang (selv om den er liten), Prøver skrive lister for hånd, men fungerer ikke like bra Anonymkode: 1fc4f...e39
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skaff en robotvasker/støvsuger. Den tvinger deg til å holde det ryddig og det blir en god motivasjon. Anonymkode: 70840...61f Vaskehjelp er enda bedre. Det er aldri ryddigere enn når man vet at en fremmed skal gå gjennom huset ditt i et par timer😂 TS, ikke en app, men min evig ryddige bestemor sa at man aldri skal gå et sted uten å bære med seg noe i ryddehensikt. Det er alltid noe man kan plukke med seg. Anonymkode: 02d94...890
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden For meg fungerer det best å ta et rom av gangen. Eller et skap i et rom. Begyn med skapene på badet. Kast minimum 5 ting. Jo mer du kvitter deg med ting jo enklere Anonymkode: 1a085...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vaskehjelp er enda bedre. Det er aldri ryddigere enn når man vet at en fremmed skal gå gjennom huset ditt i et par timer😂 TS, ikke en app, men min evig ryddige bestemor sa at man aldri skal gå et sted uten å bære med seg noe i ryddehensikt. Det er alltid noe man kan plukke med seg. Anonymkode: 02d94...890 hadde jeg hatt råd til vaskehjelp, så står det høyt på ønskelista Og fikk samme rådet selv, av og til går det bra, men i de periodene der jeg sliter som mest så hoper alt seg opp. Tanken min er at skal noe inn i hus, så skal like mange ut.. Men først må jeg få leiligheta mest mulig ryddig.. Nå er det så mye på engang, at jeg føler jeg bare flytter rundt på rotet.. Anonymkode: 1fc4f...e39
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #11 Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vaskehjelp er enda bedre. Det er aldri ryddigere enn når man vet at en fremmed skal gå gjennom huset ditt i et par timer😂 Foretrekker roboten.. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): TS, ikke en app, men min evig ryddige bestemor sa at man aldri skal gå et sted uten å bære med seg noe i ryddehensikt. Det er alltid noe man kan plukke med seg. Anonymkode: 02d94...890 Anonymkode: 70840...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå