Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bursdag i dag. Og ikke det at det er så stor greie, men ingen fra egen familie har hverken sendt mld, snap, eller ringt. 

Svigers og x svigers har sent mld. Og så klart familien jeg har laget meg selv har gratulert meg. 

Har ikke hørt et pip fra hverken mamma, pappa, bror eller tantebarn. Er det lov å synes det er litt sårt selvom man er voksen? Jeg husker jo på dem…..

Anonymkode: 6deff...3b5

• Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bursdag i dag. Og ikke det at det er så stor greie, men ingen fra egen familie har hverken sendt mld, snap, eller ringt. 

Svigers og x svigers har sent mld. Og så klart familien jeg har laget meg selv har gratulert meg. 

Har ikke hørt et pip fra hverken mamma, pappa, bror eller tantebarn. Er det lov å synes det er litt sårt selvom man er voksen? Jeg husker jo på dem…..

Anonymkode: dd455...c58

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet

Det forstår jeg godt er trist. Gratulerer med dagen din ❤️

Anonymkode: 9b41b...a00

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Jeg gjør ingenting ut av min fødselsdag nettopp på grunn av det du skriver.

Anonymkode: fd13d...594

AnonymBruker
Skrevet

Er dagen over?

Anonymkode: be912...110

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ringe dem. Snakke om løst og fast, og så spørre dem hvilken dag det er. 😅

Gratulerer med dagen! 🥰🌸

Anonymkode: 9a22c...726

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er svakt. 

Gratulerer med dagen 🍰

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma, pappa og bror kan du syns er sårt å ikke høre fra. Tantebarn blir for min del litt for mye å kreve på at husker deg. Kommer selvsagt an på hvor nær relasjonen er. Søsken, spesielt menn (#not all men) er også litt dårlige på å huske slikt, men det bør de!

Men mamma og pappa, har dere i utgangspunktet et dårlig forhold? Veldig rart at de ikke har sagt noe. Gleder meg mer til mine barns bursdager enn min egen...

Anonymkode: af152...82a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt. Jeg gjør ingenting ut av min fødselsdag nettopp på grunn av det du skriver.

Anonymkode: fd13d...594

Ikke jeg heller, men likevel. De husket garantert på det andre som har i september. Man føler seg ganske uviktig. 

Skrevet

Oisann, er foreldrene dine gamle og kanskje ikke helt med? Send bilde av feiringen du har med din familie og skryt av at de husker deg😅

Og GRATULERER MED DAGEN 🥳 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har bursdag i dag. Og ikke det at det er så stor greie, men ingen fra egen familie har hverken sendt mld, snap, eller ringt. 

Det er jo tydelig en sto greie siden du har laget 2 tråder om det samme

Anonymkode: 522a0...b81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo tydelig en sto greie siden du har laget 2 tråder om det samme

Anonymkode: 522a0...b81

Det skjedde noe så jeg trodde den ene ikke kom igjennom. Det var virkelig ikke intensjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemy8 skrev (4 minutter siden):

Oisann, er foreldrene dine gamle og kanskje ikke helt med? Send bilde av feiringen du har med din familie og skryt av at de husker deg😅

Og GRATULERER MED DAGEN 🥳 

Absolutt på ingen måte. De bare glemmer at jeg eksisterer til tider. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe utpreget dårlig forhold. Jeg og nevøen min har bursdag med kun få dagers mellomrom. 

Anonymkode: 6deff...3b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å glemme bursdager før…

Anonymkode: d9e34...1b5

AnonymBruker
Skrevet

Meldinger? Vi er vant til å ringe på bursdager. 

Men deler også snap gjennom dagen. Er et par som ikke deler noe, og passivt venter på at alle skal huske, det blir så sært at vi nesten ikke har lyst til å gratulere - i og med at alle andre helst deler av hvordan dagen er. 

Anonymkode: 09270...a35

Skrevet

Gratulerer med dagen 🎉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Meldinger? Vi er vant til å ringe på bursdager. 

Men deler også snap gjennom dagen. Er et par som ikke deler noe, og passivt venter på at alle skal huske, det blir så sært at vi nesten ikke har lyst til å gratulere - i og med at alle andre helst deler av hvordan dagen er. 

Anonymkode: 09270...a35

De svarer aldri på snap heller sånn sett. Det er ens egen mor og far. Jeg har alltid ringt, sendt mld om jeg ikke kunne ringe. Har sendt Morgenlevering og gitt andre oppmerksomheter. Men har selv sluttet med å gi mye, for det var bare en vei. 

Jeg synes det er sårt og blir faktisk lei meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
cecily skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med dagen 🎉

Tusen takk 😘

AnonymBruker
Skrevet

Uff, skjønner du blir skuffet! Gratulerer så mye med dagen ❤️

Anonymkode: 1cee5...9a4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...