Fullrulle Skrevet søndag kl. 17:30 #501 Skrevet søndag kl. 17:30 Love2017juni skrev (5 timer siden): Hun snakker om all den løse huden på øyelokkene sine,drar frem og viser, legger inn avstemning på om hun får dekka operasjon; tipper også hun hadde det som clikbait(?). Men blir snurten over at folk sender henne meldinger om det. Fordi hun vil jo ikke at folk skal sende henne meldinger og anbefale plastiske operasjoner.. 🥴 Hun holder på med det der enda. Trodde hun visste hva gaslighting var? Utrolig provoserende… 1
Love2017juni Skrevet søndag kl. 18:57 #502 Skrevet søndag kl. 18:57 Fullrulle skrev (1 time siden): Hun holder på med det der enda. Trodde hun visste hva gaslighting var? Utrolig provoserende… Takk. Der lærte jeg hva gaslighting er. Nettopp det ja!! Jeg klarer ikke og forstå hva hun tror hun vinner på disse clickbaitene sine heller.? Hun tjener jo ikke penger på klikk (eller snap generelt) , om jeg trykker inn på en interessant clikbait på noen jeg ikke følger; Og det ikke henger på greip det som står, så begynner jeg vertfall ikke og følge vedkommende. 1 1
Elfy Skrevet mandag kl. 22:22 #503 Skrevet mandag kl. 22:22 (endret) Jeg liker henne jeg. Synes hun har en egen snert og pågangsmot. Ikke alt som lykkes eller virker helt gjennomførbart, men hun går helhjertet inn i det hun holder på med. Ikke alt en trenger å like eller være enig i, men så er det nå hennes egne meninger og holdninger som ytres. En fargeklatt i en ellers grå hverdag. Endret mandag kl. 22:22 av Elfy 3 1
Tenkeselv Skrevet 14 timer siden #504 Skrevet 14 timer siden (endret) Elfy skrev (På 14.4.2026 den 0.22): Jeg liker henne jeg. Synes hun har en egen snert og pågangsmot. Ikke alt som lykkes eller virker helt gjennomførbart, men hun går helhjertet inn i det hun holder på med. Ikke alt en trenger å like eller være enig i, men så er det nå hennes egne meninger og holdninger som ytres. En fargeklatt i en ellers grå hverdag. Jeg likte henne også i starten, men når hun begynner å latterliggjøre følgere som bare vil hjelpe med det HUN selv faktisk spør om da fikk jeg nok. Det går en grense for hvem jeg vil være med på heie på at får en gul stjerne. Å rakke ned på andre er ikke å være en fargeklatt for meg, men hun kunne hatt veldig godt potensiale hadde hun bare svart følgerne sine bedre. Å når hun selv sier at hun mister stadig følgere så må man jo gå litt inn i seg selv. Ikke er hun bedre på TT heller, i måten hun svarer enkelte på der inne. Men hun er heldig som har deg da i det minste Endret 14 timer siden av Tenkeselv Skrivefeil 2 4
-Pusheen- Skrevet 14 timer siden #505 Skrevet 14 timer siden Tenkeselv skrev (8 minutter siden): Jeg likte henne også i starten, men når hun begynner å latterliggjøre følgere som bare vil hjelpe med det HUN selv faktisk spør om da fikk jeg nok. Det går en grense for hvem jeg vil være med på heie på at får en gul stjerne. Å rakke ned på andre er ikke å være en fargeklatt for meg, men hun kunne hatt veldig godt potensiale hadde hun bare svart følgerne sine bedre. Å når hun selv sier at hun mister stadig følgere så må man jo gå litt inn i seg selv. Ikke er hun bedre på TT helrøde, i måten hun svarer enkelte på der inne. Men hun er heldig som har deg da i det minste Jeg oppfatter det likt som deg. Føler at hun er litt for intens i måten hun svarer følgerne på, det blir for arrogant for min smak. Mye av innholdet hennes er helt ok, og jeg har ikke noe imot mye av det. Men det er når hun skal kommunisere med andre at jeg får litt nok. Synes hun har en vei å gå hvis hun vil beholde følgerne sine. 2
Tenkeselv Skrevet 14 timer siden #506 Skrevet 14 timer siden -Pusheen- skrev (3 minutter siden): Jeg oppfatter det likt som deg. Føler at hun er litt for intens i måten hun svarer følgerne på, det blir for arrogant for min smak. Mye av innholdet hennes er helt ok, og jeg har ikke noe imot mye av det. Men det er når hun skal kommunisere med andre at jeg får litt nok. Synes hun har en vei å gå hvis hun vil beholde følgerne sine. Ja det er egentlig kun måten hun svarer sine følgere på som fikk meg å avfølge henne. For hun er direkte frekk, å har en ovenfra og ned holdning, å det kler ingen. 2
-Pusheen- Skrevet 14 timer siden #507 Skrevet 14 timer siden Tenkeselv skrev (1 minutt siden): Ja det er egentlig kun måten hun svarer sine følgere på som fikk meg å avfølge henne. For hun er direkte frekk, å har en ovenfra og ned holdning, å det kler ingen. Nei, det er akkurat det det ikke gjør. Håper for hennes del at hun klarer å endre på det. Husker hun for en stund siden sa at venner irl også ofte spurte om hun var sur uten at hun var det. Så da tenker jeg at fremtoningen hennes også merkes av dem. 1
Tenkeselv Skrevet 13 timer siden #508 Skrevet 13 timer siden -Pusheen- skrev (46 minutter siden): Nei, det er akkurat det det ikke gjør. Håper for hennes del at hun klarer å endre på det. Husker hun for en stund siden sa at venner irl også ofte spurte om hun var sur uten at hun var det. Så da tenker jeg at fremtoningen hennes også merkes av dem. Vettu det tror jeg faktisk ikke hun kan eller vil gjøre. Hun har jo sagt det selv på Snap, hun endrer seg ikke for noen. For meg er ikke dette å endre seg som person, bare endre måten man velger å formulere noe på. Hun kan fremdeles få ut sitt budskap uten å fremstå både frekk og ufin.
-Pusheen- Skrevet 13 timer siden #509 Skrevet 13 timer siden Tenkeselv skrev (14 minutter siden): Vettu det tror jeg faktisk ikke hun kan eller vil gjøre. Hun har jo sagt det selv på Snap, hun endrer seg ikke for noen. For meg er ikke dette å endre seg som person, bare endre måten man velger å formulere noe på. Hun kan fremdeles få ut sitt budskap uten å fremstå både frekk og ufin. Da så. Da må hun bare leve med at følgerne flykter unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå