Love2017juni Skrevet i går, 11:23 #481 Skrevet i går, 11:23 Hun klager seg ihjel på regn, og at hun ikke har klær. Får tips om billig jakke som tåler regn; Det kan hun ikke ha for hun bor på 8kvm😂 Men en svær koffert med tusjer, ørten fargeleggingsbøker; Der har hun plass til. Om hun skal fortsette og bo i Norge, så er det vel smart og kunne lufte seg selv om det regner😅 Katten blir heller ikke tjukk av for mye mat vil jeg tro er vel heller lite aktivitet. (Siden hun gnir inn at noen kommenterte om katten ikke fikk mat).. vanlige katter beveger seg jo ganske mye mer enn denne som bor på 8kvm med ei matmor som ikke kan gå (lengre?) tur om det regner😂 1
Armarillo Skrevet i går, 12:54 #482 Skrevet i går, 12:54 Love2017juni skrev (1 time siden): Hun klager seg ihjel på regn, og at hun ikke har klær. Får tips om billig jakke som tåler regn; Det kan hun ikke ha for hun bor på 8kvm😂 Men en svær koffert med tusjer, ørten fargeleggingsbøker; Der har hun plass til. Om hun skal fortsette og bo i Norge, så er det vel smart og kunne lufte seg selv om det regner😅 Katten blir heller ikke tjukk av for mye mat vil jeg tro er vel heller lite aktivitet. (Siden hun gnir inn at noen kommenterte om katten ikke fikk mat).. vanlige katter beveger seg jo ganske mye mer enn denne som bor på 8kvm med ei matmor som ikke kan gå (lengre?) tur om det regner😂 Poenget var vel heller at hun ikke så behovet for en boblejakke som tålte regn nå som det er vår, og ikke ville fylle på med det når hun ikke kom til å få bruk for det nå.
Hatsumomo Skrevet i går, 13:07 #483 Skrevet i går, 13:07 Love2017juni skrev (1 time siden): Hun klager seg ihjel på regn, og at hun ikke har klær. Får tips om billig jakke som tåler regn; Det kan hun ikke ha for hun bor på 8kvm😂 Men en svær koffert med tusjer, ørten fargeleggingsbøker; Der har hun plass til. Om hun skal fortsette og bo i Norge, så er det vel smart og kunne lufte seg selv om det regner😅 Katten blir heller ikke tjukk av for mye mat vil jeg tro er vel heller lite aktivitet. (Siden hun gnir inn at noen kommenterte om katten ikke fikk mat).. vanlige katter beveger seg jo ganske mye mer enn denne som bor på 8kvm med ei matmor som ikke kan gå (lengre?) tur om det regner😂 Det er vel helst katten - som alle katter - som ikke vil gå lang tur i regn. 1
Love2017juni Skrevet i går, 19:02 #484 Skrevet i går, 19:02 Armarillo skrev (6 timer siden): Poenget var vel heller at hun ikke så behovet for en boblejakke som tålte regn nå som det er vår, og ikke ville fylle på med det når hun ikke kom til å få bruk for det nå. Hun har klaget seg ihjel over regn siden september ifjord.. og har ingen planer om og forlate Sandnes virker det som; Der kan det regne halve sommeren også..
Love2017juni Skrevet i går, 19:07 #485 Skrevet i går, 19:07 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Det er vel helst katten - som alle katter - som ikke vil gå lang tur i regn. Kanskje fått seg litt større plass en 8kvm om katten skal være innendørs når det ikke er opphold og hun velger og bosette seg der hun gjør. Han har jo ikke sjangs til og få inn nok bevegelse.. En ting var når de reiste til varmere strøk; katten fikk tur og sto vel tilogmed i bånd ute..
Hatsumomo Skrevet i går, 19:11 #486 Skrevet i går, 19:11 (endret) Love2017juni skrev (3 minutter siden): Kanskje fått seg litt større plass en 8kvm om katten skal være innendørs når det ikke er opphold og hun velger og bosette seg der hun gjør. Han har jo ikke sjangs til og få inn nok bevegelse.. En ting var når de reiste til varmere strøk; katten fikk tur og sto vel tilogmed i bånd ute.. Syntes ikke det ser ut som katten lider noe nød. Den er jo vant med det. Hva med å slutte å lage problemer der det ikke finnes noen … Endret i går, 19:11 av Hatsumomo 1
Auri Skrevet i går, 20:57 #487 Skrevet i går, 20:57 Hatsumomo skrev (1 time siden): Syntes ikke det ser ut som katten lider noe nød. Den er jo vant med det. Hva med å slutte å lage problemer der det ikke finnes noen … 8kvm er faktisk for lite for en katt å bo på. Som andre nevnte, når de reiste var den mye mer ute og fikk mye mer aktivitet og mental stimuli. Jeg ville aldri stengt min katt inn på 8kvm med en enkelt liten luftetur ute. Jeg ville generelt ikke valgt å ha katt i campervan selv i sørligere strøk, til og med bobil er litt på grensa, men der er det hvertfall plass til en raptus og ordentlig kloremøbel. Jeg bor på rett over 100 kvadrat med en innekatt (som også har fri tilgang til en veranda sikret med nett) og her spinner katten rundt fra ende til annen i huset når hun er hyper. Jeg ser på å flytte og ser at jeg må nok ned i 70-80 kvadrat, og har dårlig samvittighet ovenfor pus for dét liksom. 1 2
Hatsumomo Skrevet i går, 21:06 #488 Skrevet i går, 21:06 (endret) Auri skrev (16 timer siden): 8kvm er faktisk for lite for en katt å bo på. Som andre nevnte, når de reiste var den mye mer ute og fikk mye mer aktivitet og mental stimuli. Jeg ville aldri stengt min katt inn på 8kvm med en enkelt liten luftetur ute. Jeg ville generelt ikke valgt å ha katt i campervan selv i sørligere strøk, til og med bobil er litt på grensa, men der er det hvertfall plass til en raptus og ordentlig kloremøbel. Jeg bor på rett over 100 kvadrat med en innekatt (som også har fri tilgang til en veranda sikret med nett) og her spinner katten rundt fra ende til annen i huset når hun er hyper. Jeg ser på å flytte og ser at jeg må nok ned i 70-80 kvadrat, og har dårlig samvittighet ovenfor pus for dét liksom. Vi vet ikke hvor ofte og hvor lenge Djesa er på tur med katten, regner ikke med at hun poster alt hver eneste gang og hvor lenge hun gjør det. Når katten er vant med vanlivet og om Djesa er flink å leke mye med katten inne i vanen/aktivisere katten inne (det vet vi heller ikke noe særlig om), hun lar den heller ikke være lenge alene for det er hun nøye på, katten ser ikke ut til å mistrives. Katter som ikke er vant med annet, klarer å adaptere seg til mye. Om katten hadde et større behov for å være ute, hadde den smettet ut døren så fort hun åpner den - det ser jo at katten ikke gjør. Hun fant katten ute på reise, katter som har levd ute og måtte klare seg selv, er ofte katter som blir veldig glad i innelivet - det vet alle som jobber frivillig med å redde utekatter uten eiere. Jeg har hatt innekatter selv, vet alt om det. Endret 8 timer siden av Hatsumomo 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå