Armarillo Skrevet 12 timer siden #421 Skrevet 12 timer siden Hvis hun vil ha flere følgere, og slutte å miste dem, bør hun reise tilbake til Hellas tror jeg. Jeg er en av de som begynte å følge henne nettopp pga det. Mye mer inspirerende å se på, enn at hun sitter inni bilen sin i kalde Norge hele tiden. Skal hun leve av snapchat (som vel er det hun egentlig ønsker), bør hun 1. fikse bilen sin/skrote den og bygge en ny. 2. reise tilbake til Hellas eller andre steder i verden med varme og fine plasser. Det er nok enkelt for meg å tenke slik som bare er tilskuer til livet hennes, men det er realiteten hvis hun vil ha tilbake følgere hun mister og leve av snapchat. Det er jeg overbevist om. 1
-Pusheen- Skrevet 12 timer siden #422 Skrevet 12 timer siden Armarillo skrev (2 minutter siden): Hvis hun vil ha flere følgere, og slutte å miste dem, bør hun reise tilbake til Hellas tror jeg. Jeg er en av de som begynte å følge henne nettopp pga det. Mye mer inspirerende å se på, enn at hun sitter inni bilen sin i kalde Norge hele tiden. Skal hun leve av snapchat (som vel er det hun egentlig ønsker), bør hun 1. fikse bilen sin/skrote den og bygge en ny. 2. reise tilbake til Hellas eller andre steder i verden med varme og fine plasser. Det er nok enkelt for meg å tenke slik som bare er tilskuer til livet hennes, men det er realiteten hvis hun vil ha tilbake følgere hun mister og leve av snapchat. Det er jeg overbevist om. Hvorfor er hun ikke i Helles nå egentlig? Er det økonomien?
Armarillo Skrevet 12 timer siden #423 Skrevet 12 timer siden -Pusheen- skrev (8 minutter siden): Hvorfor er hun ikke i Helles nå egentlig? Er det økonomien? Tror det er pga de sminkesvampene 😅
-Pusheen- Skrevet 12 timer siden #424 Skrevet 12 timer siden Armarillo skrev (1 minutt siden): Tror det er pga de sminkesvampene 😅 Selger de så godt at det er verdt det, da? 😅
Armarillo Skrevet 12 timer siden #425 Skrevet 12 timer siden -Pusheen- skrev (Akkurat nå): Selger de så godt at det er verdt det, da? 😅 Det er det jeg og lurer på. Det virket som at hun trodde salget skulle gå i et rykende tempo, for da hun startet snakket hun om at hun skulle sette bort pakking og sending på nyåret, slik at hun ikke trengte å styre med det. Og da snakket hun jo også om hun skulle dra ut av landet eller ikke. Husker jeg tenkte for meg selv at det ikke kom til å skje. Svært få får så stor vekst i nyoppstartet bedrift så fort 😅 Også tenker jeg at det må jo være mer penger å hente i å virkelig gå inn for innhold på snapchat, enn i å selge sminkesvamper? 🤷♀️
-Pusheen- Skrevet 11 timer siden #426 Skrevet 11 timer siden Armarillo skrev (1 minutt siden): Det er det jeg og lurer på. Det virket som at hun trodde salget skulle gå i et rykende tempo, for da hun startet snakket hun om at hun skulle sette bort pakking og sending på nyåret, slik at hun ikke trengte å styre med det. Og da snakket hun jo også om hun skulle dra ut av landet eller ikke. Husker jeg tenkte for meg selv at det ikke kom til å skje. Svært få får så stor vekst i nyoppstartet bedrift så fort 😅 Også tenker jeg at det må jo være mer penger å hente i å virkelig gå inn for innhold på snapchat, enn i å selge sminkesvamper? 🤷♀️ Hun har en ganske naivt syn på verden, så sånn sett ikke overraskende at hun trodde det... Kan jo kjøpe sånne svamper overalt, det er jo ingenting spesielt med dem, er det? En svamp er en svamp, liksom? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå