Armarillo Skrevet 31. januar #421 Skrevet 31. januar Hvis hun vil ha flere følgere, og slutte å miste dem, bør hun reise tilbake til Hellas tror jeg. Jeg er en av de som begynte å følge henne nettopp pga det. Mye mer inspirerende å se på, enn at hun sitter inni bilen sin i kalde Norge hele tiden. Skal hun leve av snapchat (som vel er det hun egentlig ønsker), bør hun 1. fikse bilen sin/skrote den og bygge en ny. 2. reise tilbake til Hellas eller andre steder i verden med varme og fine plasser. Det er nok enkelt for meg å tenke slik som bare er tilskuer til livet hennes, men det er realiteten hvis hun vil ha tilbake følgere hun mister og leve av snapchat. Det er jeg overbevist om. 5
-Pusheen- Skrevet 31. januar #422 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (2 minutter siden): Hvis hun vil ha flere følgere, og slutte å miste dem, bør hun reise tilbake til Hellas tror jeg. Jeg er en av de som begynte å følge henne nettopp pga det. Mye mer inspirerende å se på, enn at hun sitter inni bilen sin i kalde Norge hele tiden. Skal hun leve av snapchat (som vel er det hun egentlig ønsker), bør hun 1. fikse bilen sin/skrote den og bygge en ny. 2. reise tilbake til Hellas eller andre steder i verden med varme og fine plasser. Det er nok enkelt for meg å tenke slik som bare er tilskuer til livet hennes, men det er realiteten hvis hun vil ha tilbake følgere hun mister og leve av snapchat. Det er jeg overbevist om. Hvorfor er hun ikke i Helles nå egentlig? Er det økonomien? 1
Armarillo Skrevet 31. januar #423 Skrevet 31. januar -Pusheen- skrev (8 minutter siden): Hvorfor er hun ikke i Helles nå egentlig? Er det økonomien? Tror det er pga de sminkesvampene 😅 1
-Pusheen- Skrevet 31. januar #424 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (1 minutt siden): Tror det er pga de sminkesvampene 😅 Selger de så godt at det er verdt det, da? 😅
Armarillo Skrevet 31. januar #425 Skrevet 31. januar -Pusheen- skrev (Akkurat nå): Selger de så godt at det er verdt det, da? 😅 Det er det jeg og lurer på. Det virket som at hun trodde salget skulle gå i et rykende tempo, for da hun startet snakket hun om at hun skulle sette bort pakking og sending på nyåret, slik at hun ikke trengte å styre med det. Og da snakket hun jo også om hun skulle dra ut av landet eller ikke. Husker jeg tenkte for meg selv at det ikke kom til å skje. Svært få får så stor vekst i nyoppstartet bedrift så fort 😅 Også tenker jeg at det må jo være mer penger å hente i å virkelig gå inn for innhold på snapchat, enn i å selge sminkesvamper? 🤷♀️ 2
-Pusheen- Skrevet 31. januar #426 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (1 minutt siden): Det er det jeg og lurer på. Det virket som at hun trodde salget skulle gå i et rykende tempo, for da hun startet snakket hun om at hun skulle sette bort pakking og sending på nyåret, slik at hun ikke trengte å styre med det. Og da snakket hun jo også om hun skulle dra ut av landet eller ikke. Husker jeg tenkte for meg selv at det ikke kom til å skje. Svært få får så stor vekst i nyoppstartet bedrift så fort 😅 Også tenker jeg at det må jo være mer penger å hente i å virkelig gå inn for innhold på snapchat, enn i å selge sminkesvamper? 🤷♀️ Hun har en ganske naivt syn på verden, så sånn sett ikke overraskende at hun trodde det... Kan jo kjøpe sånne svamper overalt, det er jo ingenting spesielt med dem, er det? En svamp er en svamp, liksom? 6
Armarillo Skrevet 31. januar #427 Skrevet 31. januar -Pusheen- skrev (12 timer siden): Hun har en ganske naivt syn på verden, så sånn sett ikke overraskende at hun trodde det... Kan jo kjøpe sånne svamper overalt, det er jo ingenting spesielt med dem, er det? En svamp er en svamp, liksom? Aner ikke. Jeg bruker ikke sminke, utenom maskara selv. Så vet ingenting om svamper 😅
-Pusheen- Skrevet 31. januar #428 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Jeg bruker ikke sminke, utenom maskara selv. Så vet ingenting om svamper 😅 Har ikke all verdens erfaring selv heller, men hvor bra kan en svamp bli?
Armarillo Skrevet 1. februar #429 Skrevet 1. februar -Pusheen- skrev (14 timer siden): Har ikke all verdens erfaring selv heller, men hvor bra kan en svamp bli? Vet ikke 😂 Håper hun heller drar til Hellas enn å prøve å bli stor i svampeverden hvertfall. 1
Hatsumomo Skrevet 1. februar #430 Skrevet 1. februar Må innrømme jeg begynte å følge henne på pga Kelvin og Kitty Kingdom. Syntes det var så koselig snap å følge med på med alle kattene i Hellas der hun var. Det gir meg ikke like mye å følge henne nå, selv om jeg tittet innom hver dag. Men jeg håper virkelig hun drar tilbake til Hellas ja, for det var der interessen min var. 2
-Pusheen- Skrevet 1. februar #431 Skrevet 1. februar Hatsumomo skrev (20 minutter siden): Må innrømme jeg begynte å følge henne på pga Kelvin og Kitty Kingdom. Syntes det var så koselig snap å følge med på med alle kattene i Hellas der hun var. Det gir meg ikke like mye å følge henne nå, selv om jeg tittet innom hver dag. Men jeg håper virkelig hun drar tilbake til Hellas ja, for det var der interessen min var. Ja, de kattene var koselig å følge med på. Nå synes jeg innholdet er veldig likt hele tiden, og det er jo ikke så rart når hun kun oppholder seg i bilen stort sett. 3
Despicable Me Skrevet 1. februar #432 Skrevet 1. februar Plan er vel ikke Hellas lengre? Men New York? 1
-Pusheen- Skrevet 1. februar #433 Skrevet 1. februar Despicable Me skrev (5 minutter siden): Plan er vel ikke Hellas lengre? Men New York? Lykke til med det i det der politiske klimaet som er der borte. 2
Love2017juni Skrevet 2. februar #434 Skrevet 2. februar Ikke sjans at hun kommer seg dit..🫣 Har hun delt HVORDAN hun tenker og få visum? Her er ChatGPT sitt svar på hvordan man kan flytte dit; Måter nordmenn vanligvis kan flytte til USA på 1️⃣ Jobbvisum (vanligst) Du må som regel ha jobbtilbud først. Vanlige visum: H-1B – for høyt utdannede jobber (IT, ingeniør, økonomi m.m.) ▸ Vanskelig: lotteri + arbeidsgiver må sponse deg L-1 – intern overføring i samme selskap (jobber du i et internasjonalt firma?) O-1 – for personer med “ekstraordinære evner” (kunst, sport, forskning) 👉 Dette er den mest realistiske veien for mange, men også den mest byråkratiske. 2️⃣ Studier F-1 studentvisum Du må bli tatt opp på skole/universitet og vise at du kan betale studier og levekostnader. Gir begrenset rett til å jobbe, men kan være en vei videre til jobbvisum etterpå. 3️⃣ Familie Hvis du har ektefelle, forlovede, foreldre eller barn som er amerikansk statsborger eller har green card, kan de sponse deg. 4️⃣ Green Card Lottery (Diversity Visa) Norge er vanligvis med. Gratis å søke én gang i året.
Jodaneida Skrevet 3. februar #435 Skrevet 3. februar Med tanke på situasjonen der nå og med hennes hudfarge kan jeg ikke fatte at det er en drøm en gang! 2 4
Kosetosta Skrevet 3. februar Forfatter #436 Skrevet 3. februar Jodaneida skrev (6 timer siden): Med tanke på situasjonen der nå og med hennes hudfarge kan jeg ikke fatte at det er en drøm en gang! Hun skulle tjene en million på ett firma og så overføre det firmaet på ett vis til Usa for da kunne hun flytte dit. Men i hennes situasjon hadde jeg aldri tenkt tanken på usa, usa er skremmende for de fleste. men hun er veldig delulu, litt som jeg var som liten, skulle bli rockestjerne jeg, no matter what. Men hun er snart 40 år og sitter på samme viset.. underlig.. 4 6
AnnaLovise Skrevet 3. februar #437 Skrevet 3. februar Love2017juni skrev (På 2.2.2026 den 8.45): Ikke sjans at hun kommer seg dit..🫣 Har hun delt HVORDAN hun tenker og få visum? Her er ChatGPT sitt svar på hvordan man kan flytte dit; Måter nordmenn vanligvis kan flytte til USA på 1️⃣ Jobbvisum (vanligst) Du må som regel ha jobbtilbud først. Vanlige visum: H-1B – for høyt utdannede jobber (IT, ingeniør, økonomi m.m.) ▸ Vanskelig: lotteri + arbeidsgiver må sponse deg L-1 – intern overføring i samme selskap (jobber du i et internasjonalt firma?) O-1 – for personer med “ekstraordinære evner” (kunst, sport, forskning) 👉 Dette er den mest realistiske veien for mange, men også den mest byråkratiske. 2️⃣ Studier F-1 studentvisum Du må bli tatt opp på skole/universitet og vise at du kan betale studier og levekostnader. Gir begrenset rett til å jobbe, men kan være en vei videre til jobbvisum etterpå. 3️⃣ Familie Hvis du har ektefelle, forlovede, foreldre eller barn som er amerikansk statsborger eller har green card, kan de sponse deg. 4️⃣ Green Card Lottery (Diversity Visa) Norge er vanligvis med. Gratis å søke én gang i året. Lotteriet er vel stanset av Trump inntil videre. Hun kommer ikke inn i USA annet en kort ferietur. Man kommer vel ikke inn om man er blakkturist og ikke kan dokumentere at man har penger på bok og returbillet Ekstraordinær bedrift eller talent har hun ikke. Jeg synes det er fasinerende med folk som driver manifesteringsopplegg ut mot publikum og så er de samtidig "late". Ønsketenkning av henne er vel mere riktig. 5 4
Tenkeselv Skrevet 8. februar #438 Skrevet 8. februar Auri skrev (På 28.1.2026 den 12.52): Jeg syntes jo også det var interessant at denne artikkelen ikke nevnte det du sa, men også svampebedriften og Forever living og det andre hun holder på med. Det med svampen var fryktelig merkelig, men så får man jo akkurat like på Temu for en mye billigere penge. Å det er nok også grunnen til at hun ikke nevnt det Alle tar imot gratis reklame hvis de kan det, å hadde lett nevnt det i en slik reportasje. Jeg personlig hadde aldri kjøpt de svampene, fordi hun kan aldri svare på hvordan dette er hennes design, hva som er så spesielt med de osv ?
Tenkeselv Skrevet 8. februar #439 Skrevet 8. februar -Pusheen- skrev (På 31.1.2026 den 10.12): Selger de så godt at det er verdt det, da? 😅 Det er vel at de ikke selger særlig som er problemet 😅 Hun sa hun hadde betalt ca 9000 kr bare i frakt for de, men solgt for ca 6500 kr bare. 1
Fru Uperfekt Skrevet 8. februar #440 Skrevet 8. februar -Pusheen- skrev (På 20.11.2025 den 9.29): Men det er jo heller ikke over 30 000+, sett at hun også skal ha penger til å leve. De inntektene hun får fra svampene og kursene, vil jo trekke ned trygda på et vis også? Fatter ikke hvordan hun skal få det til å gå rundt 😅 Om hun har AS kan hun lønne seg max det en kan uten trekk + utbytte på resten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå