Lileep Skrevet 19. september #21 Skrevet 19. september Purple Diamond skrev (5 minutter siden): Er det noen følgere som har spurt, da? Er det ikke pålagt i Norge å opplyse om hva produktet innholdet ved salg ? Jeg trodde det i alle fall.. 1
M.H85 Skrevet 19. september #22 Skrevet 19. september Lileep skrev (3 minutter siden): Hun viste vel for ikke lenge siden at hun har nesten 350-400000 igjen å betale eller noe sånt, og samtidig sa at hun har ikke giddet å fokusere på å betale det hun skylder siden før jul 2024.. viser jo bare hvordan hun er. Fikk ordna masse penger til å fikse bilen, starte eget selskap osv, men å betale det hun skylder det gidder ho ikke Edit: hun var jo også årsaken til at Horde måtte endre hele opplegget pga hun misbrukte ordningen med å motta mobil 🙈 Yesses. Samtidig som hun shopper ting hele tiden og har masse testing på snop etc. Jeg så også dette med bilen. Og dyrlegen. Folk måtte sende hun melding hvor det billigst og helst om noen kjente noen som kjente noen...Tigging. 2
Purple Diamond Skrevet 19. september #23 Skrevet 19. september Lileep skrev (4 minutter siden): Er det ikke pålagt i Norge å opplyse om hva produktet innholdet ved salg ? Jeg trodde det i alle fall.. Godt mulig, jeg kan ikke sånt 😊
Lileep Skrevet 19. september #24 Skrevet 19. september Purple Diamond skrev (1 minutt siden): Godt mulig, jeg kan ikke sånt 😊 Måtte sjekke, og jo det er lovpålagt. For å sikre forbrukeren at varen de kjøper er sikker osv mtp innhold. Så allerede nå bryter jo hun loven på flere områder. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1981-12-18-90 3 5
Purple Diamond Skrevet 19. september #25 Skrevet 19. september Lileep skrev (1 minutt siden): Måtte sjekke, og jo det er lovpålagt. For å sikre forbrukeren at varen de kjøper er sikker osv mtp innhold. Så allerede nå bryter jo hun loven på flere områder. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1981-12-18-90 Nettopp 😵💫 1
Glitrefugl Skrevet 19. september #26 Skrevet 19. september M.H85 skrev (35 minutter siden): For ikke håpe det? Synes bare hun virker meget opptatt av å "få". Spør om samarbeid, driver med masse salg ting (?), går rundt i butikker finner gratis varer på bursdagen osv. For all del, om det er livet så🤷♀️ Nå følger jeg ikke,men dukker opp av og til. Jeg har kanskje kommet over akkurat de snapper , men.. Nei, hun gjør ikke det. Og de fleste influencere har i hvert fall på et tidspunkt spurt om samarbeid. Det er bare at djesa er åpen om det. 1 1
M.H85 Skrevet 19. september #27 Skrevet 19. september Glitrefugl skrev (6 minutter siden): Nei, hun gjør ikke det. Og de fleste influencere har i hvert fall på et tidspunkt spurt om samarbeid. Det er bare at djesa er åpen om det. Du er uenig. Denne tråden er for å diskutere. Du får mene det du ønsker. Jeg står på mitt. Det er av det jeg har sett en snap kanal med målet om å få mest mulig og tjene mest mulig. Synes det høres slitsomt ut som et voksent menneske i 30 årene ha en slik livsstil...Så får du mene noe annet. Det lever jeg fint med. 4
Lileep Skrevet 19. september #28 Skrevet 19. september M.H85 skrev (1 minutt siden): Du er uenig. Denne tråden er for å diskutere. Du får mene det du ønsker. Jeg står på mitt. Det er av det jeg har sett en snap kanal med målet om å få mest mulig og tjene mest mulig. Synes det høres slitsomt ut som et voksent menneske i 30 årene ha en slik livsstil...Så får du mene noe annet. Det lever jeg fint med. Jeg har samme opplevelse som deg. Hun misbruker ordninger som gir henne goder ( iPhone hos horde f.eks, hvor hun var årsaken til at de måtte endre reglene), stadig annonser for forever living, daglig reklame for svampene, betaler ikke pengene hun skylder staten, unngår å ha penger på konto fordi da kan de tvangstrekke det hun skylder. Men, en ting skal hun ha skryt for, hun er veldig nøye med å merke alt 👍 4 2
Purple Diamond Skrevet 19. september #29 Skrevet 19. september Hun samler inn penger til og redder eierløse katter, da, så det er ikke bare fokus på å få 😊 Annonser for Forever living osv må jo være greit, det er jo en del av det hun tjener penger på. Synes ellers at det er kult at hun bor i bilen, liker folk som lever annerledes liv. 1 3
M.H85 Skrevet 19. september #30 Skrevet 19. september Lileep skrev (Akkurat nå): Jeg har samme opplevelse som deg. Hun misbruker ordninger som gir henne goder ( iPhone hos horde f.eks, hvor hun var årsaken til at de måtte endre reglene), stadig annonser for forever living, daglig reklame for svampene, betaler ikke pengene hun skylder staten, unngår å ha penger på konto fordi da kan de tvangstrekke det hun skylder. Men, en ting skal hun ha skryt for, hun er veldig nøye med å merke alt 👍 Du har fått med deg mer enn meg. Jeg vet knapt hva horde er😅Men forstår det er noe verv.... Er ikke det tigging på en måte?🤔 Forever ja...Det vet jeg godt hva er. Slitsomme selgere som mener produktene er guds gaver ( men de tenker kun penger). Minner meg om Mary Key...det var noe sminke verving...om noen husker... 1
Kosetosta Skrevet 19. september Forfatter #31 Skrevet 19. september Jeg spurte for over fire mnd siden om hunkunne dokumentere hvor pengene gikk og om hun kunne si hva hennes svamer innehold som inne Temu innehold.. imgen svar ennå.. 1 1
Lileep Skrevet 19. september #32 Skrevet 19. september (endret) M.H85 skrev (7 minutter siden): Du har fått med deg mer enn meg. Jeg vet knapt hva horde er😅Men forstår det er noe verv.... Er ikke det tigging på en måte?🤔 Forever ja...Det vet jeg godt hva er. Slitsomme selgere som mener produktene er guds gaver ( men de tenker kun penger). Minner meg om Mary Key...det var noe sminke verving...om noen husker... Ja, Horde er en app som hun brukte for å få kontroll på gjeld (tror jeg det er). De hadde en vervekampanje som ga poeng for hver person man vervet, og for poeng kunne man hente ut iPhone. Hun henta ut et vanvittig antall iPhones for å så selge de videre, hun kapra vel alle som var tilgjengelig mener jeg. Horde måtte sette foten ned og endre hele opplegget som da gjorde at det ble Max 1 iPhone per kunde. Det var bevisst utnyttelse av ordningen, og en utrolig sleip måte å tjene penger. Hun linker til Horde fortsatt, for hun får noen kroner for hver person som melder seg inn eller noe sånt. Hun er også ivrig på annonselinker osv, men skal ha kred for å være dønn ærlig på hvor mye hun tjener per klikk osv. Så akkurat det er jo innafor. Men blir veldig mye tigging rundt svampen, forever living og det greiene med Horde ble bare toppen av frekkhet. Endret 19. september av Lileep 3
M.H85 Skrevet 19. september #33 Skrevet 19. september Lileep skrev (Akkurat nå): Ja, Horde er en app som hun brukte for å få kontroll på gjeld (tror jeg det er). De hadde en vervekampanje som ga poeng for hver person man vervet, og for poeng kunne man hente ut iPhone. Hun henta ut et vanvittig antall iPhones for å så selge de videre, hun kapra vel alle som var tilgjengelig mener jeg. Horde måtte sette foten ned og endre hele opplegget som da gjorde at det ble Max 1 iPhone per kunde. Det var bevisst utnyttelse av ordningen, og en utrolig sleip måte å tjene penger. Hun linker til Horde fortsatt, for hun får noen kroner for hver person som melder seg inn eller noe sånt. Hun er også inviting på annonselinker osv, men skal ha kred for å være dønn ærlig på hvor mye hun tjener per klikk osv. Så akkurat det er jo innafor. Men blir veldig mye tigging rundt svampen, forever living og det greiene med Horde ble bare toppen av frekkhet. Det er jo å svindle på en måte. Selge videre for å tjene mest mulig selv😡. Katten er søt. Eneste koselige jeg så😅 1
Lileep Skrevet 19. september #35 Skrevet 19. september Purple Diamond skrev (8 minutter siden): Hun samler inn penger til og redder eierløse katter, da, så det er ikke bare fokus på å få 😊 Annonser for Forever living osv må jo være greit, det er jo en del av det hun tjener penger på. Synes ellers at det er kult at hun bor i bilen, liker folk som lever annerledes liv. Ja en måte må hun jo tjene til livets opphold. Men det som er så irriterende er at hun bevisst ikke betaler ned på gjeld hun har til staten.. hun burde prioritet å bli gjeldsfri og så begynne å satse på egen bedrift. Inntrykket hun gir er jo at så lenge man ignorerer gjelda, så forsvinner den vel tilslutt. Hun får jo absolutt ingen konsekvenser da hun forhandla seg til ordninger som sletta renter, og videre renter. Men å betale ned etter avtalene var i boks, nei det gidder hun ikke ( hennes egne ord, at hun ikke ønsker å betale ned på gjeld). 1
Lileep Skrevet 19. september #36 Skrevet 19. september PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Har hun enda masse i gjeld? Ja, ligger ligger vel på 350-400.000 mener jeg siste tallet var.. hun har bevist valgt å ikke betale ned på gjeld i hele 2025.. renter seg heller ikke pga avtaler hun fikk ordna.
Lileep Skrevet 19. september #37 Skrevet 19. september M.H85 skrev (3 minutter siden): Det er jo å svindle på en måte. Selge videre for å tjene mest mulig selv😡. Katten er søt. Eneste koselige jeg så😅 Ja var nok derfor Horde tok tak i det.. hun fikk masse kritikk for måten hun bevist utnytta ordningen. Katten er veldig søt 😻
-Pusheen- Skrevet 19. september #38 Skrevet 19. september (endret) Lileep skrev (2 minutter siden): Ja, ligger ligger vel på 350-400.000 mener jeg siste tallet var.. hun har bevist valgt å ikke betale ned på gjeld i hele 2025.. renter seg heller ikke pga avtaler hun fikk ordna. Spesiell prioritering. Men hvis hun har gode avtaler, kan hun vel gjøre det sånn. Endret 19. september av PusheenPusheen Korrigering
Zenhouse Skrevet 19. september #39 Skrevet 19. september M.H85 skrev (2 minutter siden): Du har fått med deg mer enn meg. Jeg vet knapt hva horde er😅Men forstår det er noe verv.... Er ikke det tigging på en måte?🤔 Forever ja...Det vet jeg godt hva er. Slitsomme selgere som mener produktene er guds gaver ( men de tenker kun penger). Minner meg om Mary Key...det var noe sminke verving...om noen husker... Horde er en veldig grei app hvor en får full oversikt over forbruksgjelden sin. Djesa har alltid vært åpen om hva hun får ut av det hun reklamerer for på en helt fair måte. F.eks. hvor mye hun tjener hun for hver person som bruker kodene hennes på bok-apper, Horde o.l. Forklarer greit hva en må gjøre, også for å melde seg av igjen før det blir bindingstid. Så da er det jo helt opp til folk- en frivillig sak. Man kan enda opparbeide seg en IPhone på Horde via poeng, men de endret reglene slik at en person ikke kunne få 20 stk, slik hun gjorde. I stedet gjorde de henne til en slags ambassadør, der hun fikk andre fordeler tror jeg. Hun dro jo inn mange nye brukere til dem. Jeg avfulgte henne, ikke pga «pushing om kjøp», men jeg likte ikke måten hun var nebbete/latterligjorde enkelte følgere på. Hun: Hvis du ikke liker meg, så ikke følg meg. So I did 😌 5 1
-Pusheen- Skrevet 19. september #40 Skrevet 19. september Lileep skrev (1 minutt siden): Ja var nok derfor Horde tok tak i det.. hun fikk masse kritikk for måten hun bevist utnytta ordningen. Katten er veldig søt 😻 Var det ikke en annen influencer som (også) utnyttet det systemet? Mener å huske Djesa snakket om det og om henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå