Kosetosta Skrevet 17. desember Forfatter #361 Skrevet 17. desember Hun er den vloggeren som er mest uspiselig, ufyselig og sjølgod! Så ufin, spydig og ekkel med sine følgere, og skjønner ikke hvorfor seertallet er så lavt.. vel thats why Sherlock og miss knowitall, gå inn i deg selv og ikke sitt der på din høye hest og tro at du er så mye bedre enn alle følgerene dine. Du prøver hardt å innbille oss at du lever drømmelivet fordi du slipper å stå opp tidlig.. når fakta er at jeg tror ikke noen (få ) ville byttet med deg. Du fryser, det bråker, følgere er «sure», det er fuktig i bilen, du er sur, staten skal ha pengene sine, for en hverdag..! Du handler aom en gal for å kompensere for noe du savner/mangler, men du blir ikke noe bedre menneske av det heller.. 13 2
Tenkeselv Skrevet 17. desember #362 Skrevet 17. desember Love2017juni skrev (6 timer siden): Atter engang viser hun at ingen skal fortelle henne hvordan hun lever. Å gå rundt uten refleks er bare hull i huet, å selv om hun er «organdonor og er forsiktig» så hjelper ikke dette alle oss som kjører bil. Hun kan ødelegge livet til de som evt treffer henne. 😵💫 Så mye som hun er ute og går midt på natta med katten, så er det megasløvt og ikke bruke refleks Alså. Legger hun seg flat; Nei, hun klarer tilogmed å lire ut at i andre land brukes det ikke refleks…. 100% enig med deg i det du skriver. Jeg tror ikke jeg har sett noen være mer arrogant enn hva hun viser seg som. De fleste influencere sier innimellom ting de ikke burde gjort, eller gått litt hardt ut osv, men det viktigste da er jo å adressere det å "ta seg inn igjen". Men ikke Djeesa, hun er av et helt spesielt kaliber altså...hun evner kun å stadig påpeke "feil" hos andre, aldri hos seg selv. Å det med "andre land" viser bare hvor lite mentalt voksen hun egentlig er. Det faktum at hun i dette refleks tilfellet IGJEN klarer å gjøre dette til en greie om seg selv viser narsissisme. Hun har ingen omtanke for sjåføren som kanskje uskyldig blir drapemann. Hun har virkelig mye å lære, veldig veldig mye. 3 4
Tenkeselv Skrevet 17. desember #363 Skrevet 17. desember Kosetosta skrev (3 timer siden): Hun er den vloggeren som er mest uspiselig, ufyselig og sjølgod! Så ufin, spydig og ekkel med sine følgere, og skjønner ikke hvorfor seertallet er så lavt.. vel thats why Sherlock og miss knowitall, gå inn i deg selv og ikke sitt der på din høye hest og tro at du er så mye bedre enn alle følgerene dine. Du prøver hardt å innbille oss at du lever drømmelivet fordi du slipper å stå opp tidlig.. når fakta er at jeg tror ikke noen (få ) ville byttet med deg. Du fryser, det bråker, følgere er «sure», det er fuktig i bilen, du er sur, staten skal ha pengene sine, for en hverdag..! Du handler aom en gal for å kompensere for noe du savner/mangler, men du blir ikke noe bedre menneske av det heller.. Dette 👏👏
Purple Diamond Skrevet søndag kl. 21:44 #364 Skrevet søndag kl. 21:44 Hvorfor bruker hun penger på ny iPhone til jeg vet ikke hvor mange tusen, når hun har gjelda å nedbetale? Så ingen forskjell på de to bildene hun la ut, som hun hadde tatt med ny og gammel mobil. Skal hun liksom få flere følgere pga ny mobil eller hva er greia? 😅 3 1
-Pusheen- Skrevet søndag kl. 22:00 #365 Skrevet søndag kl. 22:00 Den nye hadde bittelitt bedre kvalitet synes jeg, men den gamle hadde jo ikke direkte dårlig kvalitet heller. Det ee ikke en Horde-telefon? Eller har hun kjøpt en mens hun skal betale 30k hver måned?😅
Stavangerrrr Skrevet søndag kl. 22:01 #366 Skrevet søndag kl. 22:01 Tenkeselv skrev (På 17.12.2025 den 14.03): 100% enig med deg i det du skriver. Jeg tror ikke jeg har sett noen være mer arrogant enn hva hun viser seg som. De fleste influencere sier innimellom ting de ikke burde gjort, eller gått litt hardt ut osv, men det viktigste da er jo å adressere det å "ta seg inn igjen". Men ikke Djeesa, hun er av et helt spesielt kaliber altså...hun evner kun å stadig påpeke "feil" hos andre, aldri hos seg selv. Å det med "andre land" viser bare hvor lite mentalt voksen hun egentlig er. Det faktum at hun i dette refleks tilfellet IGJEN klarer å gjøre dette til en greie om seg selv viser narsissisme. Hun har ingen omtanke for sjåføren som kanskje uskyldig blir drapemann. Hun har virkelig mye å lære, veldig veldig mye. Jeg tenker, og dette er bare mine tanker, at måten hun takler kritikk og svare har rot i hvordan hun vokste opp. Hun er jo veldig åpen om en barndom med en narsissistisk mor. Hun har et mønster der hun latterlig gjør de som er kritiske eller kommer med råd hun ikke liker eller ser meningen med. Det er vanskelig å se seg selv, men for hun virker det ekstra utfordrende. Jeg fulgte hun daglig ganske lenge, men måten hun oppfører seg på i perioder har gjort at jeg ikke syntes det var noe gøy lengre…. 5
Love2017juni Skrevet 6 timer siden #367 Skrevet 6 timer siden -Pusheen- skrev (På 28.12.2025 den 23.00): Den nye hadde bittelitt bedre kvalitet synes jeg, men den gamle hadde jo ikke direkte dårlig kvalitet heller. Det ee ikke en Horde-telefon? Eller har hun kjøpt en mens hun skal betale 30k hver måned?😅 Hun har kjøpt en ny til firma sitt… Så mtp at hun skal betale så mye gjeld så går vel businessen som det suser? 🤷🏻♀️ …Eller kanskje ikkje.. Hun har jo droppa planen om å reise til varmere strøk med bilen sin.. Noe jeg trodde var grunnen til hun laga til denne bilen.. Hvorfor sitte i en sliten mørk, kald, fuktig bil om du heller kan få deg en leilighet liksom.. 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå