Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
sitry skrev (36 minutter siden):

Takk for svar. Var det jeg regnet med i ettertid, at hadde hun tjent penger på snap så hadde hun publisert det for lenge siden.

Ja jeg trodde også at for eksempel gul stjerne automatisk betydde penger, men det gjør det ikke :) Vet det er flere krav (heldigvis) som må oppfylles før penger kommer, antall visninger , følgere, engasjement generelt osv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dronningen av manifestering gir råd om hvordan man skal takle overspising og deler sin reise.. men utelater å nevne nøkkelen til alt: reseptbelagt slankemiddel. 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Dronningen av manifestering gir råd om hvordan man skal takle overspising og deler sin reise.. men utelater å nevne nøkkelen til alt: reseptbelagt slankemiddel. 😂

Går hun på det? Er ikke der dyrt som f?

Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Går hun på det? Er ikke der dyrt som f?

Vet jo selvsagt ikke 100%, men det har blitt sett på bilder at det ligger i kjøleskap, og hun er visstnok observert på apoteket hvor hun kjøper det. Men hun kommer nok aldri til å innrømme det.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (4 minutter siden):

Vet jo selvsagt ikke 100%, men det har blitt sett på bilder at det ligger i kjøleskap, og hun er visstnok observert på apoteket hvor hun kjøper det. Men hun kommer nok aldri til å innrømme det.. 

Interessant.

• Liker 1
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Ligger i kjøleskapet? hun har en overfull kjøleboks under sengen, hvordan kan en se noe der? Denne livstilendringen startet hu når hu var i Hellas, så godt gjort å se henne på apoteket der....

• Liker 3
Skrevet
Morild skrev (22 minutter siden):

Ligger i kjøleskapet? hun har en overfull kjøleboks under sengen, hvordan kan en se noe der? Denne livstilendringen startet hu når hu var i Hellas, så godt gjort å se henne på apoteket der....

Kjøleboksen da.. hvis man skal være pirkete. Og hun ble observert på apotek i området hun oppholder seg i Norge, Stavanger/sandnes.. hun har nok endra livstil, ingen som nekter for det. Det er også noe man må gjøre hvis det brukes medikament i tillegg 🙂

• Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (13 minutter siden):

Kjøleboksen da.. hvis man skal være pirkete. Og hun ble observert på apotek i området hun oppholder seg i Norge, Stavanger/sandnes.. hun har nok endra livstil, ingen som nekter for det. Det er også noe man må gjøre hvis det brukes medikament i tillegg 🙂

Synst bare det det er så rart att mange som har klart å ta seg sammen å endre livstil skal bli mistenkt i å bruke hjelpemiddel, hu var jo allerede gått ned masse kilo når hu kom tilbake til Norge, tviler på att hu begynner med hjelpemiddel når mange kilo var borte og gode rutiner for ny livstil er innarbeidt. Men folk ser jo det en helst vill se og da

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Å legge seg oppi og spekulere i hva slags legemiddel noen går på, er komplett lavmål, og bør holdes utenfor denne tråden. Ærlig talt. Det er stor forskjell på å diskutere uetisk business, og noen sine medisiner som de ikke har delt om selv. 

• Liker 4
Skrevet
Auri skrev (3 minutter siden):

Å legge seg oppi og spekulere i hva slags legemiddel noen går på, er komplett lavmål, og bør holdes utenfor denne tråden. Ærlig talt. Det er stor forskjell på å diskutere uetisk business, og noen sine medisiner som de ikke har delt om selv. 

Når personen dette omhandler selger sin historie  med vektnedgang, fronter produktene som løsningen så er det innafor å komme med en kritisk kommentar til det. For muligheten for at hun driver med falsk markedsføring er høy.. 

• Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (Akkurat nå):

Når personen dette omhandler selger sin historie  med vektnedgang, fronter produktene som løsningen så er det innafor å komme med en kritisk kommentar til det. For muligheten for at hun driver med falsk markedsføring er høy.. 

Vi får ha tvilen til gode. Det kan godt hende hun har klart dette utmerket uten medisiner, mange klarer jo det. Og ellers er jo budskapet fint - lær deg å elsk din egen kropp.

• Liker 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (12 minutter siden):

Vi får ha tvilen til gode. Det kan godt hende hun har klart dette utmerket uten medisiner, mange klarer jo det. Og ellers er jo budskapet fint - lær deg å elsk din egen kropp.

Helt enig i dette. 

Jeg er som nevnt kritisk til mye av det hun driver med, men å sitte og sladre om apotekbesøk blir langt over grensa for meg. Og det kommer fra meg, som er dypt kritisk til alt av slankeinnhold og disse sprøytene. Men noe respekt for mennesket skal man faktisk ha. 

• Liker 4
Skrevet
Lileep skrev (3 timer siden):

Ja, for det finnes ingen andre grunner til å gå på apotek? Haha!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Glitrefugl skrev (23 minutter siden):

Nei selvfølgelig ikke.. man drar kun på apotek for å kjøpe slankesprøyte! Visste du ikke det? Jøss 

Skrevet
Glitrefugl skrev (17 timer siden):

Att noen faktisk får med seg hva andre henter på apoteket 😯  jeg har stått mange ganger i kø der, men får jo ikke med meg hva andre henter av medisiner, eller jo kanskje om jeg hadde gått inn for det å stått å lyttet kanskje.... Men hvem gjør nå egentlig det da...

• Liker 3
Skrevet
Morild skrev (1 time siden):

Att noen faktisk får med seg hva andre henter på apoteket 😯  jeg har stått mange ganger i kø der, men får jo ikke med meg hva andre henter av medisiner, eller jo kanskje om jeg hadde gått inn for det å stått å lyttet kanskje.... Men hvem gjør nå egentlig det da...

Hvis man er riktig så uheldig så møter man på en person som ikke akkurat snakker lavt bak skranken. Oppleve det selv flere ganger, men jeg bryr meg ikke en kalori om noen får med seg hva jeg henter. Går også ofte ut med pakken i hånda. Hvorfor skal jeg føle på å skjule medisiner? Er jo en grunn for at man tar det. 

Poenget her er jo at noens observasjoner både via snap og i det virkelige liv tyder på en ikke helt ærlig markedsføring fra Djesa. Nå har hun valgt å være en offentlig person som skiller seg ut, dvs lett å få øye på, og samtidig prøver hun desperat å bli rik på salg av diverse ting.. da er det ganske uklokt å ikke være dønn ærlig. Men får la tvilen ligge og håpe det som har blitt observert er feil, og hun ikke prøver å lure noen.. 

• Liker 2
Skrevet

Man kan fint klare å gå ned såpass uten hjelpemidler. Jeg gikk ned 16 kg selv ved "kun" å endre mengde/måte å spise på, å 30 min gåtur hver morgen og kveld.

Jeg tror personlig ikke hun har brukt sprøyter .

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...