Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fulgte henne litt pga at jeg var spent på om hun fikk løst denne gjeldskrisen sin, men så bare sluttet hun å betale ned, og bruker masse penger på ting hun tar èn tugge av. Rentene slutter vel ikke å vokse? Jeg skjønner ikke hvordan hun tenker. Eller fikk hun en avtale? Som hun sluttet å betale på? 

Og så dette svampestyret, det kan jo heller ikke ha vært billig. Da må hun jo vite at hun får avkastning, hvis ikke er det jo enda mer penger ut av vinduet. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Jeg fulgte henne litt pga at jeg var spent på om hun fikk løst denne gjeldskrisen sin, men så bare sluttet hun å betale ned, og bruker masse penger på ting hun tar èn tugge av. Rentene slutter vel ikke å vokse? Jeg skjønner ikke hvordan hun tenker. Eller fikk hun en avtale? Som hun sluttet å betale på? 

Og så dette svampestyret, det kan jo heller ikke ha vært billig. Da må hun jo vite at hun får avkastning, hvis ikke er det jo enda mer penger ut av vinduet. 

Nå var det en følger som nylig skrev dette med alle pengene hun bruker på ting hun vet hun ikke liker , bla alt sukkerfritt, å at de burde hun heller prioritere til å betale gjeld med. Som jo ville vært logisk for oss alle.
Der hun svarer "som om 35 kr og 69 kr" vil gjøre med gjeldfri 🙄🤷‍♀️

Bare den tankegangen sier så mye, å hvorfor skal følgere da hjelpe henne med å bli gjeldfri hvis penger betyr så lite for henne ? 

Jeg tror ikke det blir noe suksess med disse svampene, fordi det er en helt vanlig svamp.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (Akkurat nå):

Nå var det en følger som nylig skrev dette med alle pengene hun bruker på ting hun vet hun ikke liker , bla alt sukkerfritt, å at de burde hun heller prioritere til å betale gjeld med. Som jo ville vært logisk for oss alle.
Der hun svarer "som om 35 kr og 69 kr" vil gjøre med gjeldfri 🙄🤷‍♀️

Bare den tankegangen sier så mye, å hvorfor skal følgere da hjelpe henne med å bli gjeldfri hvis penger betyr så lite for henne ? 

Jeg tror ikke det blir noe suksess med disse svampene, fordi det er en helt vanlig svamp.

Hun burde se på Luksusfellen. 35 kr her og 69 kr der blir mer enn man tror over tid... 

• Liker 6
Skrevet
Zenhouse skrev (På 28.10.2025 den 14.17):

Merket også det, men «overså» det en god stund for det var litt gøy å følge henne med kattene i Hellas. 
En dag pratet hun om noe som står meg veldig nær, dvs det handler om noe som folk jeg er glad i sliter med i sin hverdag. Vil ikke si nøyaktig hva det var. 
Men - poenget er at hun sa at hun trodde det var slik og slik. Jeg forstår godt at hun ikke kjente så godt til denne saken, det gjør veldig få. Jeg skrev en helt grei kommentar - tenkte hun satt pris på å få vite hva som var riktig - siden hun  feilinformerte til noen tusen følgere. Skrev også litt om konsekvensene generelt den saken har  for de folka jeg er glad i, fordi den saken brenner jeg for. Igjen - det var jo ikke kritikk av henne- det var for å informere. Hun fikk tydeligvis flere kommentarer,  og igjen- dette er noe som få vet noe om- og de som vet er antagelig ganske personlig engasjerte. Hun la ut en kommentar- ikke min- og sa noe a’la dette: «jeg fikk masse meldinger om at jeg sa feil. Jeg bryr meg egentlig  ikke, hvordan skulle jeg vite noe om dette? Jeg sa bare hva jeg trodde det var. Altså- gå å gjør noe med det dere, dere som bryr dere sånn.»
Dette ble sagt med litt oppgitt mine. 
Jeg avfulgte umiddelbart. 

Viser hvor lite ydmyk hun er😳 Nå sitter hun jo bare i bilen sin i Stavanger å prøver tjene mest mulig penger på div og annonnser etc. Latterlig! Ferdig å kjøre rundt nå vel, alt handler om gryna... Hun må være vanskelig å leve med. Snakker om sin forferdelige narsistiske mor, virker som hun er ganske lik selv....

• Liker 10
Skrevet
-Pusheen- skrev (På 15.11.2025 den 18.31):

Hun burde se på Luksusfellen. 35 kr her og 69 kr der blir mer enn man tror over tid... 

Ja det er jo de kjøpene med små summer man stadig ser igjen på Luksusfellen osv, for de blir brått en stor sum samlet.

Men bare det å svare det til en følger når konseptet hennes er å liksom bli gjeldfri viser totalt skivebom.

• Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 minutt siden):

Ja det er jo de kjøpene med små summer man stadig ser igjen på Luksusfellen osv, for de blir brått en stor sum samlet.

Men bare det å svare det til en følger når konseptet hennes er å liksom bli gjeldfri viser totalt skivebom.

Jepp. Var en amerikansk økonom (eller noe) som en gang sa at det er disse småkjøpene som ofte velter økonomien til folk som ikke driter penger. "Stop spending your money on unneccessary shit".

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (11 minutter siden):

Nemlig. Bruker man en hundrings om dagen (i gjennomsnitt), på småting man kan kutte ut, så er det 36000 i året. 

• Liker 4
Skrevet
Auri skrev (3 timer siden):

Nemlig. Bruker man en hundrings om dagen (i gjennomsnitt), på småting man kan kutte ut, så er det 36000 i året. 

Nettopp ✔️ Hun må gjerne ha et ønske om å bli gjeldfri, men første sted å begynne er å begynne å endre egen adferd. 

Skrevet

Ny avtale med Skatteetaten om å betale 30k i mnd frem til 01.10.2026. Hvordan klarer hun å få inn 30k i mnd som kun skal gå til gjeld? Hun må jo leve også, så mest sannsynlig skal hun da ha en mnd inntekt på rundt 45-50000 i mnd etter skatt? Hvordan er det mulig med det greiene hun holder på med? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Gudene vet. Lurer på hvordan hun kunne kjøpe bil og bo så lenge i bilen? Med den gjelda. Hva hun levde av de siste årene? Hun påstod at det var gammel gjeld. 

Skrevet
Lileep skrev (13 timer siden):

Ny avtale med Skatteetaten om å betale 30k i mnd frem til 01.10.2026. Hvordan klarer hun å få inn 30k i mnd som kun skal gå til gjeld? Hun må jo leve også, så mest sannsynlig skal hun da ha en mnd inntekt på rundt 45-50000 i mnd etter skatt? Hvordan er det mulig med det greiene hun holder på med? 

Nei jeg skjønner det ikke helt jeg heller. Men hun selger neglekurs og andre nettkurs fra 2-10 000 pr stk så antagelig blir det litt der da. Men rart hun ikke reklamerer mer for det da? 

• Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (42 minutter siden):

Nei jeg skjønner det ikke helt jeg heller. Men hun selger neglekurs og andre nettkurs fra 2-10 000 pr stk så antagelig blir det litt der da. Men rart hun ikke reklamerer mer for det da? 

Er vet virkelig så mange som kjøper de kursene? Nok til å kunne betale så mye ned på gjeld hver mnd...?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er faktisk ganske sjokkert over at hun tydeligvis klarer og ha så mye inntekt uten og neste jobbe for det? Når hun snakker om og spare i tillegg til og nedbetale 30.000kr i mnd. 

Men igjen; Hun spiser mye mat der hun er, kaster boss på offentlige plasser, betaler ikke leige/strøm. Så det koster jo lite og være henne i faste utgifter. 

Hun sitter og klager over kulden nå; det er jo ikke blitt skikkelig kaldt enda i Sandnes; såvidt vært minus noen netter/dager. Så om hun skal være her til februar, så tipper jeg det blir nødvendig og leige seg en plass og bo. Og da sprekker nok budsjettet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (5 timer siden):

Er vet virkelig så mange som kjøper de kursene? Nok til å kunne betale så mye ned på gjeld hver mnd...?

Jeg kan ikke helt forstå det… men det virker jo som det er der det kommer inntekter inn. Online altså. Hun har jo også denne manifisteringspodden på Spotify. Kanskje det  kommer inn noen kroner via den. 

Skrevet
Zenhouse skrev (17 minutter siden):

Jeg kan ikke helt forstå det… men det virker jo som det er der det kommer inntekter inn. Online altså. Hun har jo også denne manifisteringspodden på Spotify. Kanskje det  kommer inn noen kroner via den. 

Ja, kan se for meg at hun sikkert tjener litt på det. Men 30k hver måned i tillegg til det hun trenger av mat til seg selv og katta, og andre ting... Det er jo en vanvittig sum å skulle betale hele 30 000 i gjeld med en så variabel og usikker inntekt. Jaja, får håpe hun får det til å gå rundt. 

• Liker 1
Skrevet

Neglekurs? Det er jo bare å se litt på youtube, helt gratis. Sorry. :nigo: 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var sikkert litt kødd, men nå snakket hun (igår eller noe) om å flytte til NYC igjen. Hvordan tenker hun seriøst å få til det der...?

• Liker 1
Skrevet

Var inne og kikka på snappen nå fordi jeg ville se på dette noen skrev om gjeldsbetalingen. Og så hun selger forever living. Yikes. Alt av sånn MLM er skikkelig sketchy. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (På 18.11.2025 den 10.09):

Neppe. Jeg tipper "ung ufør".

• Liker 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (40 minutter siden):

Neppe. Jeg tipper "ung ufør".

Men det er jo heller ikke over 30 000+, sett at hun også skal ha penger til å leve. De inntektene hun får fra svampene og kursene, vil jo trekke ned trygda på et vis også? Fatter ikke hvordan hun skal få det til å gå rundt 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...