Tenkeselv Skrevet 18. oktober #221 Skrevet 18. oktober Kjerringrokk skrev (På 14.10.2025 den 21.01): Vett du, eg svarte om noen hadde prøvd svampen. Det har eg, og mener det eg skrev. Håndtaket er bra bare fordi eg liker det ingen andre eg har prøvd har hatt det før. I stede for å spy ut din galle så skulle du prøvd selv, så kan du klage på produktet eg har valgt å kjøpe. Men nå er det jo selve formelen på svampen som skal være ny og innovativ? Håndtaket i plast er jo bare en bonus ? Eller tar jeg feil her ? 2
Fullrulle Skrevet 18. oktober #222 Skrevet 18. oktober Tenkeselv skrev (11 timer siden): Men nå er det jo selve formelen på svampen som skal være ny og innovativ? Håndtaket i plast er jo bare en bonus ? Eller tar jeg feil her ? Tror det er håndtaket og utformingen av svampen som er det «innovative»?
Tenkeselv Skrevet 18. oktober #223 Skrevet 18. oktober Fullrulle skrev (5 timer siden): Tror det er håndtaket og utformingen av svampen som er det «innovative»? Ingenting gir absolutt mening med det hun sier om den svampen altså, for hun nevner også materialet den er laget i. Å det hun svarer en følger på TT ang svampen er laget av som er så unikt, så er det helt samme som de like som selges på Shein/Temu osv 🤷♀️ Eneste forskjellen på svamp og etui vs Temu er at de kan tas utav håndtaket , ellers er alt likt å oppfunnet fra før. 3 1
Tenkeselv Skrevet 18. oktober #225 Skrevet 18. oktober -Pusheen- skrev (57 minutter siden): Har hun svart på hva som er unikt? Nei det er det hun unngår hele tiden, å det som det reageres på. Fordi det er jo hun selv som har sagt flere ganger at hun har jobbet med denne magiske svampen i nærmere 2 år for å få den "perfekt" 🤷♀️ Å det er jo klart at når noen går så hardt ut meg at de har oppfunnet en svamp som ikke er lik andre så vil jo folk spørre før de betaler, for det er tross alt bare en svamp.Spesielt når man også finner lik både farge, materiale, beholder på Temu til kanskje 25 kr. 2
-Pusheen- Skrevet 18. oktober #226 Skrevet 18. oktober Tenkeselv skrev (31 minutter siden): Nei det er det hun unngår hele tiden, å det som det reageres på. Fordi det er jo hun selv som har sagt flere ganger at hun har jobbet med denne magiske svampen i nærmere 2 år for å få den "perfekt" 🤷♀️ Å det er jo klart at når noen går så hardt ut meg at de har oppfunnet en svamp som ikke er lik andre så vil jo folk spørre før de betaler, for det er tross alt bare en svamp.Spesielt når man også finner lik både farge, materiale, beholder på Temu til kanskje 25 kr. Spesielt å ikke ville svare når hun promoterer den såpass mye, både på TT og Snap. False advertising, nesten. 1 1
Armarillo Skrevet 18. oktober #227 Skrevet 18. oktober Hun sier jo at folk skal sende henne en mail hvis de vil ha dokumentasjon på ting. Så dere som vil ha det ene og det andre kan jo gjøre det? 🙂
Laraa Skrevet 18. oktober #228 Skrevet 18. oktober M.H85 skrev (På 19.9.2025 den 22.37): For ikke håpe det? Synes bare hun virker meget opptatt av å "få". Spør om samarbeid, driver med masse salg ting (?), går rundt i butikker finner gratis varer på bursdagen osv. For all del, om det er livet så🤷♀️ Nå følger jeg ikke,men dukker opp av og til. Jeg har kanskje kommet over akkurat de snapper , men.. Tja du tar ikke direkte feil, men kanskje hun har blitt sånn? Eller alltid vært sånn, men skjult det godt. Jeg pleide nemlig isbade med Djesa og tok buss en mil hver vet med bytter og det hele til isbadergjengens faste badeplass. Det hendte rett som det var at jeg fikk sitte på med henne hjem gratis På hennes initiativ og jeg tilbød alltid å dele på transporten, men hun sa trenger ikke det selv om det ble en liten omvei for henne. Jeg kjenner ikke henne godt, og det kan hende at å starte et firma gjør deg smått desperat etter penger og godvilje, men har erfart at hun kan tilby tjenester også. 1
-Pusheen- Skrevet 18. oktober #229 Skrevet 18. oktober Armarillo skrev (33 minutter siden): Hun sier jo at folk skal sende henne en mail hvis de vil ha dokumentasjon på ting. Så dere som vil ha det ene og det andre kan jo gjøre det? 🙂 Skjønner ikke at det skal være vanskelig å bare svare på det? Det kan faktisk tenkes at hun får flere kunder om hun svarer på det folk lurer på uten at de er nødt å skrive en mail for å få svar... 2
Tenkeselv Skrevet 19. oktober #230 Skrevet 19. oktober Armarillo skrev (4 timer siden): Hun sier jo at folk skal sende henne en mail hvis de vil ha dokumentasjon på ting. Så dere som vil ha det ene og det andre kan jo gjøre det? 🙂 Må man sende mail for å få vite et produkt sine unike egenskaper ? 1 1
M.H85 Skrevet 19. oktober #231 Skrevet 19. oktober Laraa skrev (12 timer siden): Tja du tar ikke direkte feil, men kanskje hun har blitt sånn? Eller alltid vært sånn, men skjult det godt. Jeg pleide nemlig isbade med Djesa og tok buss en mil hver vet med bytter og det hele til isbadergjengens faste badeplass. Det hendte rett som det var at jeg fikk sitte på med henne hjem gratis På hennes initiativ og jeg tilbød alltid å dele på transporten, men hun sa trenger ikke det selv om det ble en liten omvei for henne. Jeg kjenner ikke henne godt, og det kan hende at å starte et firma gjør deg smått desperat etter penger og godvilje, men har erfart at hun kan tilby tjenester også. Det er jo vanlig folkeskikk by på transport om man skal samme veien hvertfall.., tenker jeg. Kunne aldri selv bedt om vipps krav for slikt😅 Er nok preget av sosiale medier hysteriet ja..... Se,bli sett,tjene penger, få inn mest mulig cash og følgere... 1
Glitrefugl Skrevet 19. oktober #232 Skrevet 19. oktober Love2017juni skrev (På 15.10.2025 den 18.55): .. aDiskusjonen hennes ang og få barn; jeg forstår godt at hun ikke vil (eller burde) få barn. Da hadde hun måttet bry seg om andre enn seg selv 😅 Og DET tror jeg ikke hun evner. Muligens egen barndom som har ødelagt og gjort henne litt lik det hun selv hatet i oppveksten.. Så slem du er. 1
Love2017juni Skrevet 19. oktober #233 Skrevet 19. oktober Glitrefugl skrev (4 timer siden): Så slem du er. Rapportert. Du får holde deg til diskusjon av det denne tråden handler om.😌😇 2 1
Glitrefugl Skrevet 19. oktober #234 Skrevet 19. oktober Love2017juni skrev (2 timer siden): Rapportert. Du får holde deg til diskusjon av det denne tråden handler om.😌😇 Ja, herregud de må gjerne slette mine innlegg, men får du med deg du skriver om et ekte menneske?
Armarillo Skrevet 20. oktober #235 Skrevet 20. oktober Tenkeselv skrev (På 19.10.2025 den 3.45): Må man sende mail for å få vite et produkt sine unike egenskaper ? Det var i forhold til ingredienslisten enkelte krever 🙂
Tenkeselv Skrevet 20. oktober #236 Skrevet 20. oktober Armarillo skrev (7 timer siden): Det var i forhold til ingredienslisten enkelte krever 🙂 Ja jeg vet det, siden du siterer meg her. Men skal man virkelig måtte selde en mail for å få vite hva noe består av ? 4 1
Love2017juni Skrevet 21. oktober #237 Skrevet 21. oktober Tenkeselv skrev (4 timer siden): Ja jeg vet det, siden du siterer meg her. Men skal man virkelig måtte selde en mail for å få vite hva noe består av ? Burde absolutt ikke være nødvendig. Hadde hun kunne vise at alt er på stell mtp dette så hadde hun hatt alt og vinne på å dele det. Og det vet hun! 3
Armarillo Skrevet 21. oktober #238 Skrevet 21. oktober Tenkeselv skrev (16 timer siden): Ja jeg vet det, siden du siterer meg her. Men skal man virkelig måtte selde en mail for å få vite hva noe består av ? Ikke vet jeg. Jeg bruker ikke sminke man må ha på en svamp, så jeg vet ikke hvor vanlig det er med ingrediensliste på produkt man kjøper på for eksempel Normal. Du spurte om man måtte sende mail for å få vite produktets unike egenskaper. Jeg svarte deg bare på hva man eventuelt skulle sende mail for 🙂 Så vidt jeg forstår det er det svampens mykhet + den tingen man holder i som er unikt. Om det er så unikt vet jeg ikke, da jeg ikke vet hvor myke sånne svamper skal være 😆
-Pusheen- Skrevet 21. oktober #239 Skrevet 21. oktober Synes fortsatt det er merkelig at man blir bedt om å sende mail, istedenfor at hun bare kan svare på det på snap eller tiktok, sånn at hun bare kan henvise til videoen. Virker som merarbeid å skulle svare på mail hver gang noen lurer på dette. 3
Armarillo Skrevet 21. oktober #240 Skrevet 21. oktober -Pusheen- skrev (1 time siden): Synes fortsatt det er merkelig at man blir bedt om å sende mail, istedenfor at hun bare kan svare på det på snap eller tiktok, sånn at hun bare kan henvise til videoen. Virker som merarbeid å skulle svare på mail hver gang noen lurer på dette. Sånn jeg tenkte det da hun sa det, var for å sende dokumentasjon? I stedet for å si det på video hvor hun helt sikkert hadde blitt mistenkeliggjort uansett. Vet ikke, men var hvertfall det jeg tenkte 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå