Lileep Skrevet 9. mars #461 Skrevet 9. mars AnnnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde inntrykk av at hun har solgt ganske mange svamper jeg 😅 Jeg får henne ofte opp i feeden, men følger jo ikke helt med. Men det var det inntrykket jeg hadde, at hun har solgt veldig mange svamper. Sist hun sa hvor mange svamper hun hadde solgt var det under 400 stk. mtp at hun har solgt disse siden august 2025, så går ikke salget veldig bra. De fleste ble solgt under promoteringen, så salget etter alle kampanjer og lokketilbud er svært svært lavt.. utifra de tallene viser iallefall. 3
-Pusheen- Skrevet 9. mars #462 Skrevet 9. mars (endret) Lileep skrev (23 minutter siden): Sist hun sa hvor mange svamper hun hadde solgt var det under 400 stk. mtp at hun har solgt disse siden august 2025, så går ikke salget veldig bra. De fleste ble solgt under promoteringen, så salget etter alle kampanjer og lokketilbud er svært svært lavt.. utifra de tallene viser iallefall. Så nylig en tiktok det hun ba folk kjøpe svamper sånn at hun fikk mer lagringsplass😅 Endret 9. mars av -Pusheen- 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. mars #463 Skrevet 9. mars AnnnonymBruker skrev (2 timer siden): Trygd? Jeg følger henne ikke, men har fått meg meg at hun ikke er ufør/trygdet. Hun logget inn på NAV og viste det, så derfor vet jeg det. Sa evt trygd
Zena33 Skrevet 9. mars #464 Skrevet 9. mars Lileep skrev (På 5.3.2026 den 12.12): Hun må jo ha en mndinntekt på 50k ++ etter skatt for å kunne finansiere alt hun kjøper pluss det hun må betale til Skatteetaten. Ifølge henne selv har hun jo ikke sparepenger fordi da tar Skatteetaten disse pengen. Så forever Living, neglkurs og diverse spons genererer nok en solid inntekt.. svampene regner jeg ikke med da hun ikke selger noen omtrent Det stemmer ikke at hun kan ha inntekter på +70k brutto på dette. Googlet toppselger i verden Forever Living, de har utbetalt rund 20-25K i mnd. Djesa ligger i hvert fall på halvparten, og kanskje halvparten av det. Og at hun selger spons og neglkurs for rundt 60K er heller ikke trolig. Jeg tror Djesa har en helt normal inntekt som ufør, og som ufør kan hun også holde på med litt ekstrainntekter slik hun gjør. Det stemmer også overens med hvorfor hun etter mange mnd utenlands måtte hjem til Norge, det finnes et regelverk for de som reiser til lengre opphold i utlandet som ufør. 5 1
AnnnonymBruker Skrevet 9. mars #465 Skrevet 9. mars Zena33 skrev (1 minutt siden): Det stemmer ikke at hun kan ha inntekter på +70k brutto på dette. Googlet toppselger i verden Forever Living, de har utbetalt rund 20-25K i mnd. Djesa ligger i hvert fall på halvparten, og kanskje halvparten av det. Og at hun selger spons og neglkurs for rundt 60K er heller ikke trolig. Jeg tror Djesa har en helt normal inntekt som ufør, og som ufør kan hun også holde på med litt ekstrainntekter slik hun gjør. Det stemmer også overens med hvorfor hun etter mange mnd utenlands måtte hjem til Norge, det finnes et regelverk for de som reiser til lengre opphold i utlandet som ufør. Hun er ikke ufør. Hun logget seg jo inn på NAV og viste det, siden noen spurte på TikTok. 1
Zenhouse Skrevet 9. mars #466 Skrevet 9. mars Hun viste oversikt over inntekter for en stund tilbake. For 2024 må det kanskje ha vært da, eller muligens 2025. Husker bare at det var relativt store summer ( med tanke på at vi snakker om «bare» Forever Living og neglekurs her liksom)
Zena33 Skrevet 9. mars #467 Skrevet 9. mars AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er ikke ufør. Hun logget seg jo inn på NAV og viste det, siden noen spurte på TikTok. Jeg er ufør, men det er ikke det første som lyser opp på skjermen når jeg logger inn. Ikke noe problem med å skjule at jeg er ufør bare ved å gå inn på NAV. Det ville ha vistes om jeg hadde godt på enkelte underposter. Finnes den videoen ennå, og må jeg evt være bruker på TiKTok for å se den? 2 1
AnnnonymBruker Skrevet 9. mars #468 Skrevet 9. mars Zena33 skrev (3 minutter siden): Jeg er ufør, men det er ikke det første som lyser opp på skjermen når jeg logger inn. Ikke noe problem med å skjule at jeg er ufør bare ved å gå inn på NAV. Det ville ha vistes om jeg hadde godt på enkelte underposter. Finnes den videoen ennå, og må jeg evt være bruker på TiKTok for å se den? Hun viste utbetalinger - eller manglende utbetalinger. Du trenger ikke TikTok, du kan se videoen på nett her: 1
Zenhouse Skrevet 9. mars #469 Skrevet 9. mars (endret) Jeg var på Tiktoken hennes nettopp. Hun ha over 50 000 følgere der, og et mye større kundepotensiale der enn på Snap. Fant en video fra mars fjor der hun snakker om gjeldsbetaling og målene hennes. Der sier hun at hun har som mål for 2025 å tjene i snitt ca 35 000 kr pr uke. Fant også en annen video der hun forklarer at neglekursene er hovedinntekten hennes. Jeg tror nok at hun er en dyktig negletekniker og lager gode kurs. Man kan kjøpe kursene enkeltvis eller alle til en pakkepris på 10.000 kr. ( 5 slike kunder pr måned, så er det 50.000 raske inn der, så jeg tror hun har absolutt så god inntekt som hun gir inntrykk av) Bilde fra TikTok: Endret 9. mars av Zenhouse
Spania33 Skrevet 9. mars #470 Skrevet 9. mars (endret) AnnnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hun viste utbetalinger - eller manglende utbetalinger. Du trenger ikke TikTok, du kan se videoen på nett her: Nå aner jeg ikke tidspunktet men det var nok i 2024 som lenken viste til (mai 2024). På det tidspunktet hadde hun ikke noe inntekt på NAV, men hun hadde heller ikke den nedbetalinsordningen med Skatteetaten heller. Endret 9. mars av Spania33
AnnnonymBruker Skrevet 9. mars #471 Skrevet 9. mars (endret) Spania33 skrev (12 minutter siden): Takk, så den nå. Nå aner jeg ikke tidspunktet men det var nok i 2024 som lenken viste til (mai 2024). På det tidspunktet hadde hun ikke noe inntekt på NAV, men hun hadde heller ikke den nedbetalinsordningen med Skatteetaten heller. Står 19.nov 2025 på videoen. Endret 9. mars av AnnnonymBruker
Zenhouse Skrevet 9. mars #472 Skrevet 9. mars Hun tjener også ( hvertfall i ‘24 og ‘25) veldig godt på annonse klikk. Hun har alltid vært åpen om det, hadde som en føljetong gjennom en mnd i fjor der hun viste hva hun fikk inn hver uke der. (TikTok.) Så akkurat økonomien tror jeg hun har hatt ganske på stell en stund, ikke minst nå når hun har tatt tak i gjelden sin også. 1
Spania33 Skrevet 9. mars #473 Skrevet 9. mars (endret) AnnnonymBruker skrev (20 minutter siden): Står 19.nov 2025 på videoen. Men ikke på lenken hun bruker til å gå inn på NAV? Endret 9. mars av Spania33
AnnnonymBruker Skrevet 9. mars #474 Skrevet 9. mars Spania33 skrev (4 minutter siden): Men ikke på lenken hun bruker til å gå inn på NAV. Nå måtte jeg teste, og det kommer opp en gammel dato hos meg også når jeg googler "ditt nav".. 1
Armarillo Skrevet 9. mars #475 Skrevet 9. mars AnnnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det ikke bare de med over 50K (eller noe slikt) som tjener penger på Snapchat? Man må vel ha over 50 000 følgere og et visst engasjement for å tjene på snap. Derfor jeg mener at hvis hun hadde lagt arbeidet i å lage innhold til snapchat, hadde det vært mer å hente der.
Armarillo Skrevet 9. mars #476 Skrevet 9. mars Det er jo litt vilt at hun må logge inn på nav for å bevise for en haug med ukjente folk at hun ikke er ufør 😅 Det syns jeg er veldig spesielt (av følgere å forlange). 5 4
Auri Skrevet 9. mars #477 Skrevet 9. mars Armarillo skrev (2 minutter siden): Det er jo litt vilt at hun må logge inn på nav for å bevise for en haug med ukjente folk at hun ikke er ufør 😅 Det syns jeg er veldig spesielt (av følgere å forlange). Ja, enig i dette. Det er informasjon man ikke skylder noen, 4
-Pusheen- Skrevet 9. mars #478 Skrevet 9. mars Hvorfor i alle dager skulle hun lyve om å ikke være ufør? 🤭 4
Love2017juni Skrevet 10. mars #479 Skrevet 10. mars Tror ikke hun er ufør, men hun snylter jo både strøm, internett, parkering, «liten bil» , dusj, klesvask og mange måltid av de hun «camper» hos. (Hun bidrar med sponsa middagskasser innimellom) Alle ting hun handler til «tastetest» skrives vel av Moms på(?) elle noe slikt. (Dette har hun nevnt tidligere ifb regnskap) Så hun har jo nesten ikke utgifter.. Det er vel grunnen til hun fortsatt står der og ikke reiser noen plass; alt er gratis nå.. 3 1
Tenkeselv Skrevet 13. mars #480 Skrevet 13. mars Det som fascinerer meg litt er at hun ikke evner å finne noe som helst content som er verdt å følge ? Hun gjør jo absolutt ingenting, å disse smakstestene er jo bare 99% bestående av høylytt smatting. Hun kan ikke sitte der å klage over lite følgere, lite engasjement osv når hun ikke gir noe tilbake som er verdt å se på 🤷♀️ Hun sier hun alltid er sliten, men lurer på om hun vet at man blir faktisk veldig sliten av å "ikke gjøre noe", sove altfor lenge ut på dagene osv. Hun forventet nok at den svampen skulle ta så hinsides av, men det hele ble jo bare en megaflopp. Mye fordi de allerede selges på Temu osv før hun liksom "designet sin egen spesielle formel" 🙊🙈 Jeg husker enda en person som spurte henne hva som var så spesielt med denne svampen, som hun selv har sagt ? Hun svarte da at denne var unik fordi den var laget av Polyuretan...men det er alle de som er like til halve prisen også 🙈 Jeg tror hun gjorde en stor blemme der med å kalle det sitt eget design, å at den svampen utviklet hun selv slik at den ikke suger til seg så mye foundation osv. For det stemmer virkelig ikke. 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå