-Pusheen- Skrevet 21. januar #401 Skrevet 21. januar Love2017juni skrev (16 timer siden): Fått seg første PR pakke idag. Smykker til tusenvis av kroner sier hun selv. Dette er vel noe hun må skatte for? Virker som dårlig business og ikke tjene penger på snap; men mota pakke man må skatte for til og dele ut i giveaway.. 🤷🏻♀️ Skatter man av PR-pakker? Kan ikke noe om sånt.
AnnaLovise Skrevet 21. januar #402 Skrevet 21. januar Love2017juni skrev (17 timer siden): Fått seg første PR pakke idag. Smykker til tusenvis av kroner sier hun selv. Dette er vel noe hun må skatte for? Virker som dårlig business og ikke tjene penger på snap; men mota pakke man må skatte for til og dele ut i giveaway.. 🤷🏻♀️ Alt som har økonomisk verdi føres som inntekt og skattes av ja. Tror nok hun har regnskapet i orden. Hun stiller vel ikke opp i en sak nrk dom omhandler hennes tidligere økonomiske problemer om hun ikke har tunga rett i munnen på regnskapssiden. 1
Hatsumomo Skrevet 21. januar #403 Skrevet 21. januar https://www.nrk.no/nyttig/xl/djesa-drommer-om-a-bli-gjeldfri-1.17668616 1
-Pusheen- Skrevet 21. januar #404 Skrevet 21. januar Det burde kommuniseres oftere at det finnes hjelp for gjeldsproblemer. Synd at folk må slite lenge før de finner ut av at det finnes. 3
Litlå82 Skrevet 26. januar #405 Skrevet 26. januar Hun er opptatt av å være et "offer" av moren som er narsissist. Men har ikke hun slike narsissiste trekk selv? 4 7
FruRosa Skrevet 26. januar #406 Skrevet 26. januar (endret) Jeg reagerte veldig da hun viste fram julegave fra moren (som moren visstnok hadde klart å lure inn blandt gavene?). Det var en nydelig strikkegenser. Djesa sa at hun likte den, og hadde en lang seanse med noe røkelsesgreier for å rense bort dårlige energier fra genseren. Der blir for dumt! Hun vil ikke ha noe med moren å gjøre, likevel vil hun beholde genseren fordi hun liker den. Og gjør altså et stort nummer av å «rense» den. Endret 26. januar av FruRosa Tastefeil 1 8
Auri Skrevet 27. januar #407 Skrevet 27. januar Litlå82 skrev (10 timer siden): Hun er opptatt av å være et "offer" av moren som er narsissist. Men har ikke hun slike narsissiste trekk selv? Jo, det er absolutt trekk. Og det er ganske vanlig at det går i arv. Jeg prøver ikke å diagnostisere henne, bare så det er veldig klart. Men hun minner meg mye om min egen mor, som er veldig tydelig på hvor slem og kjip mormor er… også er mamma helt lik. Måten Djesa snakker til folk som ikke stryker henne med hårene er veldig lignende måten narsissister snakker på. I den episoden jeg nevnte ang teksting på et annet snapkollektiv, svarte hun på en veldig manipulerende og nedlatende måte. Jeg fant faktisk ut at jeg fortsatt hadde skjermbilder av det etter at jeg nevnte det her sist. 8
-Pusheen- Skrevet 27. januar #408 Skrevet 27. januar Auri skrev (6 timer siden): Jo, det er absolutt trekk. Og det er ganske vanlig at det går i arv. Jeg prøver ikke å diagnostisere henne, bare så det er veldig klart. Men hun minner meg mye om min egen mor, som er veldig tydelig på hvor slem og kjip mormor er… også er mamma helt lik. Måten Djesa snakker til folk som ikke stryker henne med hårene er veldig lignende måten narsissister snakker på. I den episoden jeg nevnte ang teksting på et annet snapkollektiv, svarte hun på en veldig manipulerende og nedlatende måte. Jeg fant faktisk ut at jeg fortsatt hadde skjermbilder av det etter at jeg nevnte det her sist. Wow... Det var ikke engang klaging, kun en kommentar om at det var synd at det ikke ble tekstet bedre... Sier hun det samme til døve personer? "Sett pris på at du hvert fall får med deg LITT"? Alt "unødvendig" som sies, blir nødvendig for det sosialets del, for kontekst og følelse av å være inkludert. Æsj for et arrogant svar... 10 2
-Pusheen- Skrevet 27. januar #409 Skrevet 27. januar FruRosa skrev (12 timer siden): Jeg reagerte veldig da hun viste fram julegave fra moren (som moren visstnok hadde klart å lure inn blandt gavene?). Det var en nydelig strikkegenser. Djesa sa at hun likte den, og hadde en lang seanse med noe røkelsesgreier for å rense bort dårlige energier fra genseren. Der blir for dumt! Hun vil ikke ha noe med moren å gjøre, likevel vil hun beholde genseren fordi hun liker den. Og gjør altså et stort nummer av å «rense» den. Jeg så det der. Måtte le, synes hun gikk litt hardt inn for å poengtere at moren er narsissist. Det vet vi jo, hun trenger ikke skape seg😅 2
Hatsumomo Skrevet 27. januar #410 Skrevet 27. januar FruRosa skrev (14 timer siden): Jeg reagerte veldig da hun viste fram julegave fra moren (som moren visstnok hadde klart å lure inn blandt gavene?). Det var en nydelig strikkegenser. Djesa sa at hun likte den, og hadde en lang seanse med noe røkelsesgreier for å rense bort dårlige energier fra genseren. Der blir for dumt! Hun vil ikke ha noe med moren å gjøre, likevel vil hun beholde genseren fordi hun liker den. Og gjør altså et stort nummer av å «rense» den. Var det ikke den genseren hun ga vekk nylig da? Sa den var for stor for henne eller noe?
FruRosa Skrevet 27. januar #411 Skrevet 27. januar Hatsumomo skrev (1 time siden): Var det ikke den genseren hun ga vekk nylig da? Sa den var for stor for henne eller noe? Mulig det, men da hun fikk den sa hun at hun ville beholde den selvom den var fra moren. Og satte i gang denne seansen for å rense den for dårlige energier. 1
Hatsumomo Skrevet 27. januar #412 Skrevet 27. januar FruRosa skrev (11 minutter siden): Mulig det, men da hun fikk den sa hun at hun ville beholde den selvom den var fra moren. Og satte i gang denne seansen for å rense den for dårlige energier. Ja, jeg er klar over det. Poenget er jo at hun beholdt ikke genseren allikevel.
-Pusheen- Skrevet 27. januar #413 Skrevet 27. januar FruRosa skrev (15 minutter siden): Mulig det, men da hun fikk den sa hun at hun ville beholde den selvom den var fra moren. Og satte i gang denne seansen for å rense den for dårlige energier. Ble litt overkill 😅 1 1
Hatsumomo Skrevet 27. januar #414 Skrevet 27. januar -Pusheen- skrev (1 minutt siden): Ble litt overkill 😅 Hun er jo litt alternativ slik jeg skjønner det.
-Pusheen- Skrevet 27. januar #415 Skrevet 27. januar Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Hun er jo litt alternativ slik jeg skjønner det. Regner med det, hvis ikke hadde hun sikkert ikke tenkt på å gjøre det.
Litlå82 Skrevet 27. januar #416 Skrevet 27. januar (endret) Auri skrev (14 timer siden): Jo, det er absolutt trekk. Og det er ganske vanlig at det går i arv. Jeg prøver ikke å diagnostisere henne, bare så det er veldig klart. Men hun minner meg mye om min egen mor, som er veldig tydelig på hvor slem og kjip mormor er… også er mamma helt lik. Måten Djesa snakker til folk som ikke stryker henne med hårene er veldig lignende måten narsissister snakker på. I den episoden jeg nevnte ang teksting på et annet snapkollektiv, svarte hun på en veldig manipulerende og nedlatende måte. Jeg fant faktisk ut at jeg fortsatt hadde skjermbilder av det etter at jeg nevnte det her sist. Ja. Også har ho en tendens til å bli offer i et og i alt… Snakker med nedlatende tone og direkte frekk til følgerne sine. Har hørt fra folk som også driver forever Living salg at der er det noen som stiller spørsmål med henne og hennes historie. Endret 27. januar av Litlå82 6
Love2017juni Skrevet 28. januar #417 Skrevet 28. januar Om man leser reportasjen på nrk om henne, så gir det inntrykk av ei som lever på varmere plasser, utforsker og skikkelig LEVER livet til det fulle. Og betaler gjelden mens hun gjør det. Skulle ikke trodd at hun hele høsten/vinteren har hun bodd i gratis oppkjørselen til «broren m/fam» (en god kamerat), der hun verken betaler strøm eller noe. Der hun har lekkasjer i bilen, fukt, mugg og fryser seg skvett ihjel. (Om hun ikke kjører diselbrenner som gir henne vondt i hode av dårlig luft 🫣). Eneste hun utforsker er mat/snop.. 4 10
Auri Skrevet 28. januar #418 Skrevet 28. januar Love2017juni skrev (1 time siden): Om man leser reportasjen på nrk om henne, så gir det inntrykk av ei som lever på varmere plasser, utforsker og skikkelig LEVER livet til det fulle. Og betaler gjelden mens hun gjør det. Skulle ikke trodd at hun hele høsten/vinteren har hun bodd i gratis oppkjørselen til «broren m/fam» (en god kamerat), der hun verken betaler strøm eller noe. Der hun har lekkasjer i bilen, fukt, mugg og fryser seg skvett ihjel. (Om hun ikke kjører diselbrenner som gir henne vondt i hode av dårlig luft 🫣). Eneste hun utforsker er mat/snop.. Jeg syntes jo også det var interessant at denne artikkelen ikke nevnte det du sa, men også svampebedriften og Forever living og det andre hun holder på med. 1
Janmar Skrevet 31. januar #419 Skrevet 31. januar Love2017juni skrev (På 28.1.2026 den 11.02): Om man leser reportasjen på nrk om henne, så gir det inntrykk av ei som lever på varmere plasser, utforsker og skikkelig LEVER livet til det fulle. Og betaler gjelden mens hun gjør det. Skulle ikke trodd at hun hele høsten/vinteren har hun bodd i gratis oppkjørselen til «broren m/fam» (en god kamerat), der hun verken betaler strøm eller noe. Der hun har lekkasjer i bilen, fukt, mugg og fryser seg skvett ihjel. (Om hun ikke kjører diselbrenner som gir henne vondt i hode av dårlig luft 🫣). Eneste hun utforsker er mat/snop.. Nå får hun ikke lukket døra heller. Hadde ikke orka å fryse 24/7. Om drømmen er å bo i bil, burde den vært vrak og bygget en ny. Setene er så slitte og oppløst, lekkasjer, mugg, frontrute som er teipet igjen. Kan umulig gå igjennom på neste eu. 2 2
-Pusheen- Skrevet 31. januar #420 Skrevet 31. januar Janmar skrev (7 timer siden): Nå får hun ikke lukket døra heller. Hadde ikke orka å fryse 24/7. Om drømmen er å bo i bil, burde den vært vrak og bygget en ny. Setene er så slitte og oppløst, lekkasjer, mugg, frontrute som er teipet igjen. Kan umulig gå igjennom på neste eu. Det må jo være helseskadelig på flere plan å bo i en bil som det er så mye med.... 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå