Gå til innhold

Djesa Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet
Love2017juni skrev (På 5.10.2025 den 14.33):

Synes hun viser gang på gang at hygienen ikke er helt hennes beste side. Dette ostefatet hun også laga igår og viste trinn for trinn, der stapper hun de lange  neglene nedi både spekemat å ost.. Det ligger MYE bakterier inni de lange neglene uansett om hendene er vaska eller ei… 😵‍💫 

Dette her er helt useriøst.

Tror du at alle andre med lange negler spiser på noe som helst annen måte?

Hva som får deg til å tro at dama ikke er renslig, du FORVENTER VEL IKKE at hun skal poste hver gang hun vasker hendene?

Jeg er ganske sjokkert over denne tråden, virker jo bare som en samling med hatefulle mennesker som spyr av alt hun gjør, hva I ALLE DAGER er dette for noe? Hvorfor følger dere henne i det hele tatt? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Oppfatter ikke DB som arrogant, men jeg kan se hun er litt i forsvarsmodus når det kommer kritikk. Og det skjønner jeg veldig godt fra en som har levd med en mor som er narsissist. Det er en konstant øvelse i seg selv å tåle kritikk etter å ha måtte tålt det gjennom en hel barndom.

Jeg har selv hatt narsissister i livet mitt, og vet akkurat hvordan det er å bli utsatt for både direkte og skjult kritikk stadig vekk av disse menneskene, da blir man litt ømtåelig etterhvert og ganske sikker på seg selv om at man ikke ønsker å være rundt folk som kommer med kritikk av ymse slag, for man blir rett og slett veldig trigget av det.

At man da er en influsenser og må utsette seg for den kritikken er en annen sak, men jeg kan fint sette meg inn hvor hun kommer fra og at det trigger henne veldig med tanke hennes mor.

Jeg har også vokst opp med en narsissistisk mor. Og jeg oppfører meg ikke slik mot andre. Jeg er veldig var på kritikk, og takler det dårligere enn gjennomsnittet, men lar det altså ikke gå utover andre igjen. 

Jeg har som nevnt først og fremst sett henne hos et annet snapkollektiv. Det snapkollektivet er veldig nøye på at alt skal tekstes for å være inkluderende. Siste gangen Djesa var der, påpekte noen at hun ikke tekstet ordentlig og at det var dumt fordi den personen følte de gikk glipp av mye. Da gikk hun på en lang rant som var både defensiv og nedlatende. Fordi hun ikke tålte at noen påpekte at hun ikke levde opp til forpliktelsen hun selv hadde tatt på seg som snapper.

Det skjer jo at folk glemmer å tekste ordentlig, de fleste andre som får den samme påminneren beklager umiddelbart og er ydmyke rundt det. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Er da mange snapfolk som ikke legger tekst på det de sier på Snap.

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Dette her er helt useriøst.

Tror du at alle andre med lange negler spiser på noe som helst annen måte?

Hva som får deg til å tro at dama ikke er renslig, du FORVENTER VEL IKKE at hun skal poste hver gang hun vasker hendene?

Jeg er ganske sjokkert over denne tråden, virker jo bare som en samling med hatefulle mennesker som spyr av alt hun gjør, hva I ALLE DAGER er dette for noe? Hvorfor følger dere henne i det hele tatt? 

Hva folk gjør med neglene sine når de spiser driter jeg i. Men når man lager mat til ANDRE så stapper man ikke neglene nedi. Hun laga ikke dette til seg selv. Neglene er ikke rene uansett om hun har vaska hendene eller ei. 

Og hoppe innom her og kommentere noe du tydeligvis ikke har sett virker bare rart😅 

Endret av Love2017juni
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Men leste du ikke det @Auri skrev? At i akkurat dette snapkollektivet, er de nøye på å være inkluderende ved å legge på tekst. Da bør også gjestesnappere føle seg pålagt dette. Hva hun gjør på sin private, er jo opp til henne selv, men hvis hun sier ja til å snappe for noen som har noen retningslinjer ang inkludering, så kan hun heller være ydmyk når hun får tilbakemelding på at tekst mangler eller er ufullstendig, enn å være nedlatende og defensiv. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (39 minutter siden):

-Pusheen- skrev (28 minutter siden):

Men leste du ikke det @Auri skrev? At i akkurat dette snapkollektivet, er de nøye på å være inkluderende ved å legge på tekst. Da bør også gjestesnappere føle seg pålagt dette. Hva hun gjør på sin private, er jo opp til henne selv, men hvis hun sier ja til å snappe for noen som har noen retningslinjer ang inkludering, så kan hun heller være ydmyk når hun får tilbakemelding på at tekst mangler eller er ufullstendig, enn å være nedlatende og defensiv. 

Alle som gjester i dette snapkollektivet har fått beskjed om å tekste ALT. Jeg kjenner noen som snapper der og har sett retningslinjene. Hun hadde vært gjest der i godt over et år, var ikke som om det var første gangen hennes. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Auri skrev (52 minutter siden):

Alle som gjester i dette snapkollektivet har fått beskjed om å tekste ALT. Jeg kjenner noen som snapper der og har sett retningslinjene. Hun hadde vært gjest der i godt over et år, var ikke som om det var første gangen hennes. 

Jepp, tenkte meg det. Må gå an å i det minste være litt ydmyk når hun konfronteres med at hun ikke gjennomfører teksting tilstrekkelig. Det er jo egentlig en filleting å ta på vei for, folk sier jo selvsagt ifra når de ikke får med seg snapinnholdet. Det må jo være ønskelig at flest mulig ser på...?

• Liker 2
Skrevet

Har bare fulgt henne en kort stund, men synes fokuset på å frigjøre seg fra moren tar veldig stor plass og hun er opptatt av å hele tiden vinne diskusjoner.

Det ser litt ensomt ut å bo i en bil i en oppkjørsel, små ting i hverdagen blir liksom veldig store. Lurer på om hun får disponere kjelleren gratis - det samme med strøm, mat, vasking av klær etc. Det er i så fall veldig sjenerøst av familien. 

• Liker 3
Skrevet
Pingos skrev (20 minutter siden):

Har bare fulgt henne en kort stund, men synes fokuset på å frigjøre seg fra moren tar veldig stor plass og hun er opptatt av å hele tiden vinne diskusjoner.

Det ser litt ensomt ut å bo i en bil i en oppkjørsel, små ting i hverdagen blir liksom veldig store. Lurer på om hun får disponere kjelleren gratis - det samme med strøm, mat, vasking av klær etc. Det er i så fall veldig sjenerøst av familien. 

Hun har bekreftet at hun ikke betaler for seg der. 

• Liker 2
Skrevet

Kom over dette på snap. Fikk meg til å trykke, holdt med 3 sekunder. Men ja, det er jo bare typ armbånd til ankelen 👀 

IMG_3947.jpeg

Skrevet
Anonym Frøken skrev (36 minutter siden):

Kom over dette på snap. Fikk meg til å trykke, holdt med 3 sekunder. Men ja, det er jo bare typ armbånd til ankelen 👀 

IMG_3947.jpeg

Hehe, ja, hun har fått tips om å skrive litt overdrevne clickbaits for å øke seertallet

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hehe, ja, hun har fått tips om å skrive litt overdrevne clickbaits for å øke seertallet

Det funker jo, økte ganske mye. Men spørsmålet  er jo hvor lenge det funker.. folk gjennomskuer nok etter hvert når det er falsk/overdrevet tittel.. antall følgere synker jo sakte men sikkert, så disse små boosta med flere følgere har nok lite å si. Men hun får nå holde på..  

Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Det blir som å tisse i buksa for å holde varmen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym Frøken skrev (4 timer siden):

IMG_3947.jpeg

Hva handlet det om?

Skrevet
-Pusheen- skrev (5 minutter siden):

Hva handlet det om?

Var bare at hu skulle ta av er slags armbånd på ankelen av det lille jeg så… 

Skrevet
Anonym Frøken skrev (7 minutter siden):

Var bare at hu skulle ta av er slags armbånd på ankelen av det lille jeg så… 

Dramatisk overskrift😅

Skrevet

Fått seg første PR pakke idag. Smykker til tusenvis av kroner sier hun selv. 

Dette er vel noe hun må skatte for? Virker som dårlig business og ikke tjene penger på snap; men mota pakke man må skatte for til og dele ut i giveaway.. 🤷🏻‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå driver hun og tester mensentruser. Hvordan skal hun som bor i bil, og ikke alltid har tilgang på vaskemaskin (når hun er på reise), kunne bruke dette? Oppbevare de skitne trusene i bilen i dagevis? I varmt vær i sydlige strøk…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir altfor mye åpenlys tigging etter penger for tiden. Klikk på lenker sånn at jeg skal få tusjer til 3000 kr..det er dessverre noe veldig trist og umodent over dette. Alt dreier seg om å kjøpe nye ting. Virker som dette fyller et emosjonelt tomrom. Skulle ønske tiggingen heller gikk til kattene i Hellas, og ikke til å finansiere et umettelig privat forbruk. Avfølger nå. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Lileep skrev (23 timer siden):

Det funker jo, økte ganske mye. Men spørsmålet  er jo hvor lenge det funker.. folk gjennomskuer nok etter hvert når det er falsk/overdrevet tittel.. antall følgere synker jo sakte men sikkert, så disse små boosta med flere følgere har nok lite å si. Men hun får nå holde på..  

Hehe, ja jeg så den der, men orker ikke gå inn og se hva det var 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...