-Pusheen- Skrevet 26. november 2025 #321 Skrevet 26. november 2025 AnnnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hun har en konto for noe vaskeark også, mener jeg å ha fått opp.. Mange prosjekter på gang.
Kosetosta Skrevet 26. november 2025 Forfatter #322 Skrevet 26. november 2025 AnnnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun har en konto for noe vaskeark også, mener jeg å ha fått opp.. kanskje de som ikke har betalt de 30k hun snakka om. Sett lite reklame ang de vaskearkene de siste månedene.
Tenkeselv Skrevet 3. desember 2025 #323 Skrevet 3. desember 2025 Det er finurlig at hun reagerer på at følgerne stemte nei til dette takknemlighets greiene, å at hun virker så overrasket. Tenker ikke spesielt på det temaet hun ønsket å ta opp, men det faktum at hun vet jo veldig godt at mange følgere og ikke eks-følgere synes hun nettopp IKKE hører på hva følgerne skriver. Så hvorfor skulle det være annerledes nå liksom ? Nei ta heller til deg å lær av feedbacken du får, både her inne og på Snap. For du har jo selv sagt du vet om denne tråden her inne, å burde kanskje gjøre som de fleste andre snapere må .....nemlig begynne å lytte til sine følgere på en ok måte. 1
Love2017juni Skrevet 3. desember 2025 #324 Skrevet 3. desember 2025 Hun Klager seg over lite feedback men om noen har kommet med råd/tips/tilbakemeldninger så henger hun dem ut.. Ikke rart hun både mister følgere og feedback.. 😅 8 1
Lileep Skrevet 3. desember 2025 #325 Skrevet 3. desember 2025 Tenkeselv skrev (8 timer siden): Det er finurlig at hun reagerer på at følgerne stemte nei til dette takknemlighets greiene, å at hun virker så overrasket. Tenker ikke spesielt på det temaet hun ønsket å ta opp, men det faktum at hun vet jo veldig godt at mange følgere og ikke eks-følgere synes hun nettopp IKKE hører på hva følgerne skriver. Så hvorfor skulle det være annerledes nå liksom ? Nei ta heller til deg å lær av feedbacken du får, både her inne og på Snap. For du har jo selv sagt du vet om denne tråden her inne, å burde kanskje gjøre som de fleste andre snapere må .....nemlig begynne å lytte til sine følgere på en ok måte. Jeg tror hun ble skuffet over at følgerne ikke ønsker den lange versjonen, fordi da kan hun ikke legge ut hundre innlegg per dag og få masse views. Hun hadde nok sett for seg at dette skulle øke interessen på kanalen og antall views slik at hun kanskje ble verifisert. Men måten hun henger ut følgerene sine mtp svaret er jo helt på tryne. Sitte der å skrive at enten er folk ikke opptatt av takknemlighet eller er eksperter.. snakk om å være nedlatende mot alle som gir henne views. Følgerene orker vel ikke 20 innlegg med masse prat, det blir kjedelig i lengden fo hun drar det sånn ut. Mye lettere å få alt på et par innlegg og faktisk få med seg alt. Men hun klarer vel ikke se det på den måten 3 2
Tenkeselv Skrevet 3. desember 2025 #326 Skrevet 3. desember 2025 Love2017juni skrev (5 timer siden): Hun Klager seg over lite feedback men om noen har kommet med råd/tips/tilbakemeldninger så henger hun dem ut.. Ikke rart hun både mister følgere og feedback.. 😅 Det er nettopp den delen jeg nesten synes er "trist", i den forstand at et voksent menneske ikke selv klarer å se hvordan hun fremstår. Faktum er at hun mister både følgere og feedback men nekter jo å ta noe som helst til seg om hvorfor. Fascinerende å høre "at hun ikke forstår hvorfor" 🤷♀️ Hun fremstår litt som om hun er der for følgerne, at følgerne må "lovprise" henne liksom. Men hun glemmer at følgerne er de med makten, uten følgere har du ingenting på Snap, hvis man prøver å komme til pengesekken. Det er noe med ordtaket : det første man blir blind på er øynene ✔️ 1 5
sitry Skrevet 5. desember 2025 #327 Skrevet 5. desember 2025 Nå har hun "endelig" fått den etterlengtede reklamen sin på snap.. 🥱 1
Lileep Skrevet 5. desember 2025 #328 Skrevet 5. desember 2025 sitry skrev (2 timer siden): Nå har hun "endelig" fått den etterlengtede reklamen sin på snap.. 🥱 Hvor ser du det? Hun har ikke fått det gule merket enda i alle fall.
sitry Skrevet 5. desember 2025 #329 Skrevet 5. desember 2025 Lileep skrev (1 minutt siden): Hvor ser du det? Hun har ikke fått det gule merket enda i alle fall. Jeg får iallefall opp reklame mellom snapene hennes. (Og forsåvidt flere influensere som ikke har hatt reklame før)
Lileep Skrevet 5. desember 2025 #330 Skrevet 5. desember 2025 sitry skrev (4 minutter siden): Jeg får iallefall opp reklame mellom snapene hennes. (Og forsåvidt flere influensere som ikke har hatt reklame før) Ah ok. Trykka meg ikke gjennom for å se, vil ikke gi henne de viewsa hun så gjerne vil ha 😂
sitry Skrevet 5. desember 2025 #331 Skrevet 5. desember 2025 Lileep skrev (2 minutter siden): Ah ok. Trykka meg ikke gjennom for å se, vil ikke gi henne de viewsa hun så gjerne vil ha 😂 Skjønner jeg godt 🙈
Zenhouse Skrevet 5. desember 2025 #332 Skrevet 5. desember 2025 sitry skrev (25 minutter siden): Jeg får iallefall opp reklame mellom snapene hennes. (Og forsåvidt flere influensere som ikke har hatt reklame før) Veldig rart. Hun har under 20.000 følgere. Sikker på at ikke det er egen-reklame og samarbeid hun legger ut eller?
Lileep Skrevet 5. desember 2025 #333 Skrevet 5. desember 2025 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Veldig rart. Hun har under 20.000 følgere. Sikker på at ikke det er egen-reklame og samarbeid hun legger ut eller? Hun har tidligere lagt ut reklame for hello fresh osv som kan ligne på disse reklamene som kommer mellom snap. Jeg håper virkelig ikke hun har fått godkjent å tjene penger på snap.. er det noen jeg ikke unner den inntekten så er det henne pga måten hun er på mot følgere osv 3
Playmogirl Skrevet 5. desember 2025 #334 Skrevet 5. desember 2025 Tenkeselv skrev (På 25.11.2025 den 12.08): Hun reklamerer for neglekursene på TikTok ja. Hun har 3 ulike kontoer, en privat, en for Dråpe og en for neglekursene som heter Neglekurs.com Hvorfor har hun valgt en .com-side? Finner ingen opplysninger om organisasjonsnummer på siden. Hun opprettet et AS i juli ser det ut til. Synes nettsider virker så useriøse når ikke org.nummer er opplyst. https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/935903556 Med et org.nummer kan man ha et .no-domene. 1
Lunabelle Skrevet 5. desember 2025 #335 Skrevet 5. desember 2025 (endret) Playmogirl skrev (18 minutter siden): Hvorfor har hun valgt en .com-side? Finner ingen opplysninger om organisasjonsnummer på siden. Hun opprettet et AS i juli ser det ut til. Synes nettsider virker så useriøse når ikke org.nummer er opplyst. https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/935903556 Med et org.nummer kan man ha et .no-domene. Jeg søkte og kom rett inn på en .no side 🤔 Hun er pliktig til å ha organisasjonsnummeret på nettsiden. https://info.altinn.no/starte-og-drive/drive-bedrift/krav-til-informasjon-om-foretaket-pa-nettsider-og-forretningsdokumenter/ Endret 5. desember 2025 av Lunabelle
sitry Skrevet 5. desember 2025 #336 Skrevet 5. desember 2025 Zenhouse skrev (5 timer siden): Veldig rart. Hun har under 20.000 følgere. Sikker på at ikke det er egen-reklame og samarbeid hun legger ut eller? Nei, har fått opp reklame for spenn(norwegian), clas ohlsson, nordisk film distribusjon, dr oetker.. kanskje det er bare min snap som tuller 🤞 Men har fått de samme reklamene opp på et par influensere til som heller ikke har gul stjerne.
Zenhouse Skrevet 5. desember 2025 #337 Skrevet 5. desember 2025 sitry skrev (54 minutter siden): Nei, har fått opp reklame for spenn(norwegian), clas ohlsson, nordisk film distribusjon, dr oetker.. kanskje det er bare min snap som tuller 🤞 Men har fått de samme reklamene opp på et par influensere til som heller ikke har gul stjerne. Ja da skjønner jeg du tenker at hun har fått reklame ja.
Tenkeselv Skrevet 8. desember 2025 #338 Skrevet 8. desember 2025 Playmogirl skrev (På 5.12.2025 den 12.25): Hvorfor har hun valgt en .com-side? Finner ingen opplysninger om organisasjonsnummer på siden. Hun opprettet et AS i juli ser det ut til. Synes nettsider virker så useriøse når ikke org.nummer er opplyst. https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/935903556 Med et org.nummer kan man ha et .no-domene. Det vet jeg ikke, har bare lagt merke til at på TT så bruker hun ".com"
Tenkeselv Skrevet 9. desember 2025 #339 Skrevet 9. desember 2025 sitry skrev (På 5.12.2025 den 9.22): Nå har hun "endelig" fått den etterlengtede reklamen sin på snap.. 🥱 Selv om man får reklame mellom , så må alle oppfylle flere krav for å få betalt. Mange som har gul stjerne som ikke tjener penger fordi de oppfyller ikke nok engasjement , men har nok følgere. Hadde hun tjent penger så kan vi alle være sikker på å ha fått hørt det. Jeg tror det må skje en drastisk endring skal hun klare å tjene penger på Snap, hun har jo ikke noe jeg vil kalle for innhold verdt å følge med på. 2
sitry Skrevet 9. desember 2025 #340 Skrevet 9. desember 2025 Tenkeselv skrev (2 timer siden): Selv om man får reklame mellom , så må alle oppfylle flere krav for å få betalt. Mange som har gul stjerne som ikke tjener penger fordi de oppfyller ikke nok engasjement , men har nok følgere. Hadde hun tjent penger så kan vi alle være sikker på å ha fått hørt det. Jeg tror det må skje en drastisk endring skal hun klare å tjene penger på Snap, hun har jo ikke noe jeg vil kalle for innhold verdt å følge med på. Takk for svar. Var det jeg regnet med i ettertid, at hadde hun tjent penger på snap så hadde hun publisert det for lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå