-Pusheen- Skrevet 1. oktober #161 Skrevet 1. oktober Faina skrev (3 minutter siden): Det er jo bare å tenke seg til det, så blir det sånn 🙈 Jepp😄
Kosetosta Skrevet 2. oktober Forfatter #162 Skrevet 2. oktober Altså.. tømme dassen uten hansker.. litt antibac åsså sikkert klasse på svampene sine.. 🤮 1
FruRosa Skrevet 2. oktober #163 Skrevet 2. oktober Kosetosta skrev (28 minutter siden): Altså.. tømme dassen uten hansker.. litt antibac åsså sikkert klasse på svampene sine.. 🤮 Nå har hun heldigvis sendt avgårde alle forhåndsbestilte svamper (så ingen flere å klusse med foreløpig), men dette med doen er nok ikke en engangshendelse og understreker bare kommentarene om uhygienisk svampesalg! 2
Kosetosta Skrevet 2. oktober Forfatter #164 Skrevet 2. oktober FruRosa skrev (Akkurat nå): Nå har hun heldigvis sendt avgårde alle forhåndsbestilte svamper (så ingen flere å klusse med foreløpig), men dette med doen er nok ikke en engangshendelse og understreker bare kommentarene om uhygienisk svampesalg! Hun hadde fått bestilling på flere tror jeg.. og de skal vel pakkes ut og slipes å gud vet hva..! 🤮 2
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #165 Skrevet 2. oktober Lurer på om hun får solgt flere etter hvert, eller om hun allerede har nådd sin målgruppe via følgerne sine.
FruRosa Skrevet 2. oktober #166 Skrevet 2. oktober PusheenPusheen skrev (1 time siden): Lurer på om hun får solgt flere etter hvert, eller om hun allerede har nådd sin målgruppe via følgerne sine. Jeg vil tro at de fleste som kjøper er trofaste følgere som vil støtte henne. Jeg tviler på at det er et enormt stort marked for akkurat hennes svamper, med tanke på hvor mange steder man kan kjøpe slike ting. 3
Love2017juni Skrevet 2. oktober #167 Skrevet 2. oktober FruRosa skrev (4 timer siden): Nå har hun heldigvis sendt avgårde alle forhåndsbestilte svamper (så ingen flere å klusse med foreløpig), men dette med doen er nok ikke en engangshendelse og understreker bare kommentarene om uhygienisk svampesalg! Helt sant!! Også med de neglene🫣 Ingen; Absolutt INGEN seriøse bedrifter hadde pakka inn varer uten hansker og i samme rom som dyr… Ikke bare har hun pakka, men hun har drevet og kladda + pussa på hver en😵💫 Hun viser Draape beauty som en bedrift jeg aldri hadde handla ifra. 8 1
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #168 Skrevet 2. oktober Love2017juni skrev (2 minutter siden): Helt sant!! Også med de neglene🫣 Ingen; Absolutt INGEN seriøse bedrifter hadde pakka inn varer uten hansker og i samme rom som dyr… Ikke bare har hun pakka, men hun har drevet og kladda + pussa på hver en😵💫 Hun viser Draape beauty som en bedrift jeg aldri hadde handla ifra. Hva er det egentlig hun har pussa de for? Er det selve svampen, eller håndtaket? 1
Love2017juni Skrevet 2. oktober #169 Skrevet 2. oktober (endret) PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Hva er det egentlig hun har pussa de for? Er det selve svampen, eller håndtaket? Hun drar ut svampene for og pusse på gjengene inni håndtak slik at man kan ta ut og inn svamper. (Og handle kun selve svampen senere, uten håndtak på) i mine øyne ser det ut som hun bruker negleutstyr til dette, men ikke sikker. Gjør dettte siden hun ikke fikk de som ønsket fra fabrikk. .. Også stapper hun svampene inni igjen etterpå. Alt med sine egne hender! Endret 2. oktober av Love2017juni 3
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #170 Skrevet 2. oktober (endret) Love2017juni skrev (7 minutter siden): Hun drar ut svampene for og pusse på gjengene inni håndtak slik at man kan ta ut og inn svamper. (Og handle kun selve svampen senere, uten håndtak på) i mine øyne ser det ut som hun bruker negleutstyr til dette, men ikke sikker. Gjør dettte siden hun ikke fikk de som ønsket fra fabrikk. .. Også stapper hun svampene inni igjen etterpå. Alt med sine egne hender! Håper flere av de som har kjøpt, ser dette, og sier ifra. Det er så uhygienisk 🤢 Endret 2. oktober av PusheenPusheen 2
Purple Diamond Skrevet 2. oktober #171 Skrevet 2. oktober Det var da voldsomt. Jeg pleier å vaske svamper, koster osv før bruk uansett, så om hun har pakket de i bilen med katt - samme for meg. Drømmen om New York kan godt være utopi, men drømmen er hennes. Om ikke dere vil dit, må hun få lov om hun vil. Jeg ville aldri bodd der, men vi er heldigvis forskjellige. 3 2
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #172 Skrevet 2. oktober Purple Diamond skrev (2 minutter siden): Det var da voldsomt. Jeg pleier å vaske svamper, koster osv før bruk uansett, så om hun har pakket de i bilen med katt - samme for meg. Drømmen om New York kan godt være utopi, men drømmen er hennes. Om ikke dere vil dit, må hun få lov om hun vil. Jeg ville aldri bodd der, men vi er heldigvis forskjellige. Det handler også om å gjøre ting seriøst og mest mulig trygt. Er noen skikkelig allergisk mot katt, så kan man ikke være sikker på at man får vekk alt. Og det er heller ikke alle som vasker helt nye svamper før bruk. 1
Purple Diamond Skrevet 2. oktober #173 Skrevet 2. oktober PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Det handler også om å gjøre ting seriøst og mest mulig trygt. Er noen skikkelig allergisk mot katt, så kan man ikke være sikker på at man får vekk alt. Og det er heller ikke alle som vasker helt nye svamper før bruk. Det med allergi forstår jeg. Å ikke vaske nye svamper før bruk forstår jeg ikke. Synes de lukter så "fabrikk" 😅 1
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #174 Skrevet 2. oktober Purple Diamond skrev (2 minutter siden): Det med allergi forstår jeg. Å ikke vaske nye svamper før bruk forstår jeg ikke. Synes de lukter så "fabrikk" 😅 Ja, jeg er enig i det, altså 😅 1
Lileep Skrevet 3. oktober #175 Skrevet 3. oktober Purple Diamond skrev (11 timer siden): Det var da voldsomt. Jeg pleier å vaske svamper, koster osv før bruk uansett, så om hun har pakket de i bilen med katt - samme for meg. Drømmen om New York kan godt være utopi, men drømmen er hennes. Om ikke dere vil dit, må hun få lov om hun vil. Jeg ville aldri bodd der, men vi er heldigvis forskjellige. Så du syns det hadde vært helt greit at svamper, koster og alt som skal i ansiktet kan stå uten emballasje og selges slik, at selger tar på alt uten å være ren på hendene? Hadde du virkelig godkjent at en stor aktør som kicks hadde tatt på alle produktene dine før de sendes når du bestiller fra nettbutikken? Ser jo kaoset rundt Caia om kunder som får produkter som er skitne, og det er kun emballasjen som er skitten og ekkel, og det blir store reaksjoner nettopp fordi produkter du kjøper skal være rene og urørt. 2 6
Auri Skrevet 3. oktober #176 Skrevet 3. oktober Jeg er overhodet ikke en bakterie-fob, men jeg synes det er dritkvalmt å tenke på at disse svampene blir behandlet på denne måten. I tillegg: Å file i plast, ødelegger overflatebehandlingen. Så ikke bare ligger det masse plaststøv igjen (fordi det blir så mikroskopisk at hun kommer ikke til å få til å fjerne alt, det er bare enkel logikk), men det gir åpne "sår" i plasten som kan lekke mye mer mikroplast og kjemikalier. Direkte på et produkt man skal bruke på ansiktshuden. 2 9
Kosetosta Skrevet 4. oktober Forfatter #177 Skrevet 4. oktober Auri skrev (21 timer siden): Jeg er overhodet ikke en bakterie-fob, men jeg synes det er dritkvalmt å tenke på at disse svampene blir behandlet på denne måten. I tillegg: Å file i plast, ødelegger overflatebehandlingen. Så ikke bare ligger det masse plaststøv igjen (fordi det blir så mikroskopisk at hun kommer ikke til å få til å fjerne alt, det er bare enkel logikk), men det gir åpne "sår" i plasten som kan lekke mye mer mikroplast og kjemikalier. Direkte på et produkt man skal bruke på ansiktshuden. Enig.. kan vel ikke være helt etter norske regler.. skal vel og være med beskrivelse av hva produktet inneholder/laget av, CE godkjennin og diverse.. 1
Purple Diamond Skrevet 4. oktober #178 Skrevet 4. oktober Lileep skrev (På 3.10.2025 den 11.57): Så du syns det hadde vært helt greit at svamper, koster og alt som skal i ansiktet kan stå uten emballasje og selges slik, at selger tar på alt uten å være ren på hendene? Hadde du virkelig godkjent at en stor aktør som kicks hadde tatt på alle produktene dine før de sendes når du bestiller fra nettbutikken? Ser jo kaoset rundt Caia om kunder som får produkter som er skitne, og det er kun emballasjen som er skitten og ekkel, og det blir store reaksjoner nettopp fordi produkter du kjøper skal være rene og urørt. Kjenner ikke sånn veldig på det, nei. Et sted må man vel starte. Og hun starter i en bil/kjeller. Hvorfor tror dere at hun ikke er ren på hendene?
FruRosa Skrevet 4. oktober #179 Skrevet 4. oktober Purple Diamond skrev (41 minutter siden): Kjenner ikke sånn veldig på det, nei. Et sted må man vel starte. Og hun starter i en bil/kjeller. Hvorfor tror dere at hun ikke er ren på hendene? Hender blir aldri rene nok til å kladde på produkter til bruk i ansiktet som hun selger til fremmede mennesker. Hun skulle brukt hansker! 3
Lileep Skrevet 4. oktober #180 Skrevet 4. oktober Purple Diamond skrev (57 minutter siden): Kjenner ikke sånn veldig på det, nei. Et sted må man vel starte. Og hun starter i en bil/kjeller. Hvorfor tror dere at hun ikke er ren på hendene? Hadde jo vært greit om hun i det minste fulgte lovverket i Norge.. noe hun helt tydelig ikke gjør, ref merknad osv. Er vel også litt regler rundt hygiene og håndtering av produkter som skal brukes på huden vil jeg tro. Samma om hun starter o bilen eller en kjeller, mer hygienisk kunne hun vært.. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå