Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Godt poeng. Jaja... Hver sin lyst.

🤣 Takke seg til do i vanlig hus sier jeg. Do og dusj bør være minimum.  Ferie ok,men bo fast. Nei takk. Er for spesielt interesserte.  Må være litt spesielt om du skal på date..... Inviterer man daten inn i bilen da? Håper han har dusjet hjemme først 🤣 Klarte ikke dy meg....litt humor må være lov🤣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehest1
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Nå må jeg innrømme at jeg ikke er en særlig skyndig bo "bil" ekspert, men jeg vil anta hun har en slags do hun gjør sitt fornødne for å så må hun drive å tømme denne tanken 😬 Det er 100% ikke noe spyle vanlig ned do nei 😅

Og håndvask fra vanntank da? 
Og hvor tømmer hun dodunken…. Hm. 

Skrevet
Lesehest1 skrev (7 minutter siden):

Huff ikke vet jeg. Men finnes nok stasjoner. Har nok ikke innlagt vann nei...

Skrevet
Lesehest1 skrev (39 minutter siden):

Hun har pleid å tømme det på campingplasser når hun har kjørt rundt, de har sånn stasjon. 

Skrevet

Litt nysgjerrig på denne New York-drømmen hun har. Jeg hadde aldri reist til USA nå i utgangspunktet, og hvert fall ikke tenkt at det var et sted å flytte til, nå som de kaster ut folk via ICE. Ellers er jo jobbsystemet deres fucka, det er et elendig helsevesen og det er generelt ikke trygt i NYC uansett. Skulle hun bo i bilen eller kjøpe seg et sted? Leieprisene er hinsides, og det å kjøpe er jo hvert fall dyrt.

• Liker 1
Skrevet

Hun har en vanntank i bilen så hun får vann ut av kranen på vasken. Til oppvask osv.

Hun har do inni en sittebenk (lukker opp toppen på benken for å bruke doen). Denne tømmer hun på tømmestasjoner for bobiler og på campingplasser. 

Da hun reiste rundt dusjet hun på campingplasser, bensinstasjoner osv. Klesvask tok hun på myntvaskerier. Nå gjør hun sikkert sånne ting hos broren.

• Liker 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Litt nysgjerrig på denne New York-drømmen hun har. Jeg hadde aldri reist til USA nå i utgangspunktet, og hvert fall ikke tenkt at det var et sted å flytte til, nå som de kaster ut folk via ICE. Ellers er jo jobbsystemet deres fucka, det er et elendig helsevesen og det er generelt ikke trygt i NYC uansett. Skulle hun bo i bilen eller kjøpe seg et sted? Leieprisene er hinsides, og det å kjøpe er jo hvert fall dyrt.

Særlig med tanke på at hun er skeiv. Jeg ville ikke reist til USA som åpen skeiv nå.

Synes denne tråden var interessant. Jeg har aldri fulgt henne direkte, kun sett henne gjeste på Hverdagsskeiv-snappen innimellom. Forrige gang hun var der klikka hun på en person som påpekte at hun ikke hadde tekstet alle videoene sine (som snapperne på HS skal). Har ikke sett henne der etter det. Jeg har fått små-kjipe vibes av henne så derfor jeg aldri har fulgt hennes egne kanaler videre. Så det inntrykket har jo ikke blitt noe bedre av å lese her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Auri skrev (11 minutter siden):

Særlig med tanke på at hun er skeiv. Jeg ville ikke reist til USA som åpen skeiv nå.

Synes denne tråden var interessant. Jeg har aldri fulgt henne direkte, kun sett henne gjeste på Hverdagsskeiv-snappen innimellom. Forrige gang hun var der klikka hun på en person som påpekte at hun ikke hadde tekstet alle videoene sine (som snapperne på HS skal). Har ikke sett henne der etter det. Jeg har fått små-kjipe vibes av henne så derfor jeg aldri har fulgt hennes egne kanaler videre. Så det inntrykket har jo ikke blitt noe bedre av å lese her. 

Å, visste ikke at hun var skeiv. Men ja, det kan være skummelt. Pluss kvinne og mørkere i huden. De finner alle slags grunner for å "ta" noen der borte. Synd at hun klikka fordi hun selv ikke gjorde det hun skulle på de snappene. Hun tekster vel som regel sine egne? 

Endret av PusheenPusheen
Skrevet
FruRosa skrev (12 timer siden):

Kjellerrommet sto ikke ubrukt. Det er vaskerommet til broren og familien hans, så hun har hengt opp noen gardiner for å skjerme kontoret og neglesalongen sin.

Er ikke hennes neglesalong, er dattera i huset sin.

Skrevet
PusheenPusheen skrev (20 timer siden):

Det høres mer ut som en fjortis drøm. Har selv en datter på 18 som drømmer om å bo i NY,men har heldigvis pratet fornuft i henne ,men ganske normal "drøm" som ung. Ikke som 30+ åring egentlig,  spesielt om du vil leve billig og faktisk bor i en bil😅

NY har jeg vært i. Aldri mer. Masse,støy, priser dobbelt så dyre så andre steder i USA. Dyrere å spise ute der enn i Norge. Ekstreme avstander mellom steder, the list goes on. Jeg var i 20 årene, og kommer aldri mer reise ned dit. Mulig noen har en litt fantasi om NY takket være Carrie in the city😬😅

Skrevet
M.H85 skrev (11 minutter siden):

Det høres mer ut som en fjortis drøm. Har selv en datter på 18 som drømmer om å bo i NY,men har heldigvis pratet fornuft i henne ,men ganske normal "drøm" som ung. Ikke som 30+ åring egentlig,  spesielt om du vil leve billig og faktisk bor i en bil😅

NY har jeg vært i. Aldri mer. Masse,støy, priser dobbelt så dyre så andre steder i USA. Dyrere å spise ute der enn i Norge. Ekstreme avstander mellom steder, the list goes on. Jeg var i 20 årene, og kommer aldri mer reise ned dit. Mulig noen har en litt fantasi om NY takket være Carrie in the city😬😅

Synes også det virker om en rosenrød drøm. Lite konsekvenstenkning og lite oppegående reflektering. Så lenge hun tar inn over seg at livet der er helt annerledes enn her, så for all del. Men det virker ikke som hun helt har tenkt igjennom planen. Med mindre hun gjør det, kommer hun til å få seg et lite sjokk.

Skrevet
PusheenPusheen skrev (8 minutter siden):

Synes også det virker om en rosenrød drøm. Lite konsekvenstenkning og lite oppegående reflektering. Så lenge hun tar inn over seg at livet der er helt annerledes enn her, så for all del. Men det virker ikke som hun helt har tenkt igjennom planen. Med mindre hun gjør det, kommer hun til å få seg et lite sjokk.

Skrevet (endret)

Det kan være flere grunner for hvorfor hun flyttet inn i bilen. Men virker som om hun kun dagdrømmer.  Og tenker lite på konsekvensene. Med typ gjelden hennes som hun snakket om på snap. Og reise til New York. Virker som om hun ikke har selvinnsikt. 

Endret av Hope
  • Liker 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 timer siden):

Og ikke minst katten.... Jeg hadde aldri dratt fra et familiemedlem. Det skal mye styr og papirer få et kjæledyr inn i annet land.

• Liker 1
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Og ikke minst katten.... Jeg hadde aldri dratt fra et familiemedlem. Det skal mye styr og papirer få et kjæledyr inn i annet land.

Det er ikke så gjennomtenkt. Tror hun innerst inne vet at det sannsynligvis ikke blir noe av😅

• Liker 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (23 minutter siden):

Det er ikke så gjennomtenkt. Tror hun innerst inne vet at det sannsynligvis ikke blir noe av😅

Hun skal jo såklart ha med katten, foreldre flytter da ikke til utlandet uten ungen sin.. som hun så fint sa 🤣

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (26 minutter siden):

Ja😅

• Liker 1
Skrevet
Kosetosta skrev (5 minutter siden):

Hun skal jo såklart ha med katten, foreldre flytter da ikke til utlandet uten ungen sin.. som hun så fint sa 🤣

Ja, regner jo nesten bare med at han skal være med😅 

Skrevet
PusheenPusheen skrev (23 timer siden):

Det er jo bare å tenke seg til det, så blir det sånn 🙈

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett dette uhygieniske svampefilingsopplegget, men æsj 🤮 Da er det tregt omløp i toppen!

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...