Lunabelle Skrevet 26. september #121 Skrevet 26. september Gulline skrev (30 minutter siden): Ja, de lever av følgere. Men det å anta at hun ikke betaler for strøm og vann hos broren er grafsing. Det er ikke noe vi trenger å vite. Hun har vært åpen om et vanskelig forhold til moren, aldri noe annet enn fint om brorens familie. Det var ingen som har skrevet at de antar at hun ikke gjør det! Ikke vri på ting og fremstill de verre enn de er. 1
Love2017juni Skrevet 26. september #122 Skrevet 26. september PusheenPusheen skrev (4 timer siden): Hvorfor skulle hun det? Sånn realistisk sett. Det er broren, han vil vel gjøre søstera en tjeneste, som man jo gjerne gjør i familier. Hun bruker en kjeller som bare sto der ubrukt uansett. Det er jo faktisk ikke broren…. Det er en kamerat hun kaller for bror. De har ingen felles slekt/gener. 1
-Pusheen- Skrevet 26. september #123 Skrevet 26. september Love2017juni skrev (1 minutt siden): Det er jo faktisk ikke broren…. Det er en kamerat hun kaller for bror. De har ingen felles slekt/gener. Ja, jeg vet. Men hvis de ser på hverandre som søsken, så må det være greit. Ikke noe jeg skal legge meg borti. 5
Gjest Lesehest1 Skrevet 26. september #124 Skrevet 26. september FruRosa skrev (5 timer siden): Håper hun betaler leie for «kontoret» i brorens kjeller! Jeg fulgte bare kort for lenge siden da hun hadde begynt å bo i bilen, men da sa hun at hun hadde kuttet kontakten med moren (og broren?).
Love2017juni Skrevet 28. september #125 Skrevet 28. september Lurer på om heiagjengen som har bestilt og betalt svamper for lenge siden er fornøyde nå? Hun hadde faktisk tid til og ordne alt det praktiske; printer/esker ol FØR svampene kom. Slik at hun da kunne få de fort ut til kunde. vertfall når hun i tillegg må pusse og modifisere hver holder😅 Tenk om hun hadde tatt seg tid til og få tilsendt ett ferdig eksemplar av svampen slik den skulle være før hun bestilte alle, så hadde hun sluppet og pusse på Hver en holder🥸 For hun har ikke kunnet vise frem svampen slik de skulle være før de var ferdig produsert. Så her har hun tatt en kjapp snarvei uten tvil… Litt som når man bestiller en vare på temu å ikke får helt produktet man forventa 🙃 3 1
Kosetosta Skrevet 29. september Forfatter #126 Skrevet 29. september Love2017juni skrev (18 timer siden): Lurer på om heiagjengen som har bestilt og betalt svamper for lenge siden er fornøyde nå? Hun hadde faktisk tid til og ordne alt det praktiske; printer/esker ol FØR svampene kom. Slik at hun da kunne få de fort ut til kunde. vertfall når hun i tillegg må pusse og modifisere hver holder😅 Tenk om hun hadde tatt seg tid til og få tilsendt ett ferdig eksemplar av svampen slik den skulle være før hun bestilte alle, så hadde hun sluppet og pusse på Hver en holder🥸 For hun har ikke kunnet vise frem svampen slik de skulle være før de var ferdig produsert. Så her har hun tatt en kjapp snarvei uten tvil… Litt som når man bestiller en vare på temu å ikke får helt produktet man forventa 🙃 Og sitte der å klasse på alt uten hansker, svamper som folk skal ha i ansiktet..uhygienisk! 6 2
-Pusheen- Skrevet 29. september #127 Skrevet 29. september Kosetosta skrev (2 timer siden): Og sitte der å klasse på alt uten hansker, svamper som folk skal ha i ansiktet..uhygienisk! Gjør hun det på de som faktisk skal selges og sendes ut? 😬
FruRosa Skrevet 29. september #128 Skrevet 29. september PusheenPusheen skrev (53 minutter siden): Gjør hun det på de som faktisk skal selges og sendes ut? 😬 Jepp! Hun pakker en og en ut av plastikk, filer ned innsiden av holderen for å kunne sette svampen på plass. Uten hansker, med lange kunstige negler. 1
FruRosa Skrevet 29. september #129 Skrevet 29. september PusheenPusheen skrev (På 26.9.2025 den 14.11): Hvorfor skulle hun det? Sånn realistisk sett. Det er broren, han vil vel gjøre søstera en tjeneste, som man jo gjerne gjør i familier. Hun bruker en kjeller som bare sto der ubrukt uansett. Kjellerrommet sto ikke ubrukt. Det er vaskerommet til broren og familien hans, så hun har hengt opp noen gardiner for å skjerme kontoret og neglesalongen sin. 1
-Pusheen- Skrevet 29. september #130 Skrevet 29. september FruRosa skrev (12 minutter siden): Kjellerrommet sto ikke ubrukt. Det er vaskerommet til broren og familien hans, så hun har hengt opp noen gardiner for å skjerme kontoret og neglesalongen sin. Ubrukt som i at ingen oppholder seg der (annet enn vasking av klær).
-Pusheen- Skrevet 29. september #131 Skrevet 29. september FruRosa skrev (40 minutter siden): Jepp! Hun pakker en og en ut av plastikk, filer ned innsiden av holderen for å kunne sette svampen på plass. Uten hansker, med lange kunstige negler. Hansker burde være et must. Hun har jo katt. Ikke alle tåler det. 2 4
Gjest Lesehest1 Skrevet 29. september #132 Skrevet 29. september FruRosa skrev (44 minutter siden): Jepp! Hun pakker en og en ut av plastikk, filer ned innsiden av holderen for å kunne sette svampen på plass. Uten hansker, med lange kunstige negler. Mye styr for å tjene noen få kroner? Det høres ut som hun ikke tenker på god hygiene, men kundene vil vel bemerke det.
Kosetosta Skrevet 29. september Forfatter #133 Skrevet 29. september PusheenPusheen skrev (2 timer siden): Gjør hun det på de som faktisk skal selges og sendes ut? 😬 Jepp ganske ekkelt faktisk.. skulle nesten ønske jeg hadde bestilt så jeg kunne avbestilt av den grunn 😁 1
-Pusheen- Skrevet 29. september #134 Skrevet 29. september Kosetosta skrev (Akkurat nå): Jepp ganske ekkelt faktisk.. skulle nesten ønske jeg hadde bestilt så jeg kunne avbestilt av den grunn 😁 Sitter hun i bilen i tillegg og gjør disse tingene? Eller er hun i en kattefri sone? Haha. Håper folk kommenterer på det, hun burde jo skjønne at folk skal ha disse greiene i ansiktet, og at hun må være påpasselig på hvordan hun holder på med dem. 1
FruRosa Skrevet 29. september #135 Skrevet 29. september PusheenPusheen skrev (22 minutter siden): Sitter hun i bilen i tillegg og gjør disse tingene? Eller er hun i en kattefri sone? Haha. Håper folk kommenterer på det, hun burde jo skjønne at folk skal ha disse greiene i ansiktet, og at hun må være påpasselig på hvordan hun holder på med dem. Hun sitter på kontoret i brorens kjeller. Uansett har hun jo masse allergener fra katt på seg, hun fikler stadig med håret f.eks og håndterer svampene folk skal bruke i ansiktet uten å ha på hansker. Mochi (katten hennes) er i bilen mens hun jobber, men brorens katt går ut og inn av kjelleren der hun sitter. 1 1
-Pusheen- Skrevet 29. september #136 Skrevet 29. september (endret) FruRosa skrev (5 minutter siden): Hun sitter på kontoret i brorens kjeller. Uansett har hun jo masse allergener fra katt på seg, hun fikler stadig med håret f.eks og håndterer svampene folk skal bruke i ansiktet uten å ha på hansker. Mochi (katten hennes) er i bilen mens hun jobber, men brorens katt går ut og inn av kjelleren der hun sitter. Ikke sant... Endret 29. september av PusheenPusheen
M.H85 Skrevet 29. september #137 Skrevet 29. september PusheenPusheen skrev (29 minutter siden): Sitter hun i bilen i tillegg og gjør disse tingene? Eller er hun i en kattefri sone? Haha. Håper folk kommenterer på det, hun burde jo skjønne at folk skal ha disse greiene i ansiktet, og at hun må være påpasselig på hvordan hun holder på med dem. Er vel også i utgangspunktet meget uhygienisk å bo i en bil.... liten plass,katt som går på do der, mister, hår, ingen dusj og hun sier selv at frukt hun kjøper vasker hun aldri......😳 Jeg har vært på bobil ferie en gang og følte meg nesten skitten etter 1 uke. Altså hun bor jo i en nokså liten bil, og må låne dusj.... For meg er det ikke særlig hygienisk. Jeg hadde blitt sliten av å pakke dusj bag å lete etter dusj også.... 1 1
-Pusheen- Skrevet 29. september #138 Skrevet 29. september M.H85 skrev (Akkurat nå): Er vel også i utgangspunktet meget uhygienisk å bo i en bil.... liten plass,katt som går på do der, mister, hår, ingen dusj og hun sier selv at frukt hun kjøper vasker hun aldri......😳 Jeg har vært på bobil ferie en gang og følte meg nesten skitten etter 1 uke. Altså hun bor jo i en nokså liten bil, og må låne dusj.... For meg er det ikke særlig hygienisk. Jeg hadde blitt sliten av å pakke dusj bag å lete etter dusj også.... Godt poeng. Jaja... Hver sin lyst.
Gjest Lesehest1 Skrevet 29. september #139 Skrevet 29. september M.H85 skrev (1 minutt siden): Er vel også i utgangspunktet meget uhygienisk å bo i en bil.... liten plass,katt som går på do der, mister, hår, ingen dusj og hun sier selv at frukt hun kjøper vasker hun aldri......😳 Jeg har vært på bobil ferie en gang og følte meg nesten skitten etter 1 uke. Altså hun bor jo i en nokså liten bil, og må låne dusj.... For meg er det ikke særlig hygienisk. Jeg hadde blitt sliten av å pakke dusj bag å lete etter dusj også.... Hvor går hun på do?
M.H85 Skrevet 29. september #140 Skrevet 29. september Lesehest1 skrev (Akkurat nå): Hvor går hun på do? Nå må jeg innrømme at jeg ikke er en særlig skyndig bo "bil" ekspert, men jeg vil anta hun har en slags do hun gjør sitt fornødne for å så må hun drive å tømme denne tanken 😬 Det er 100% ikke noe spyle vanlig ned do nei 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå