Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En Fredag i måneden møtes vi venninner for en vinkveld.  Jeg vil gjerne møtes fra kl 19-20. Men ei vil at vi skal starte kl 17. Må bare si at hun jobber ikke men det gjør vi andre. Når møtes dere? 

Anonymkode: 37781...354

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En Fredag i måneden møtes vi venninner for en vinkveld.  Jeg vil gjerne møtes fra kl 19-20. Men ei vil at vi skal starte kl 17. Må bare si at hun jobber ikke men det gjør vi andre. Når møtes dere? 

Kl. 18.37 hver tredje torsdag etter fullmåne.

Anonymkode: 20d7e...bb0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kl. 18.37 hver tredje torsdag etter fullmåne.

Anonymkode: 20d7e...bb0

Er dere hekser?

Anonymkode: 5bc76...ce6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann. Hvis jeg skal møte kompiser etter jobb fredag, skjer det rett etter jobb. 

Anonymkode: ab007...e6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For å kunne møtes kl 17, må man dra rett fra jobb, mens kl 19 kan man rekke hjem og f.eks skifte, sette fra seg kontor-vesken osv.

Er hun studen ennå f.eks så har hun kanskje bedre tid, men hun må jo likevel forstå at kl 17 blir litt tidlig for de fleste.

Anonymkode: 4cb2e...6f4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er innvendingen din? At det passet deg bedre å møtes senere, at det på noe vis er mer moralsk forkastelig å drikke vin kl 17 enn kl 19? Hvilken betydning har det at hun ikke er i jobb?

Jeg møter venner på det tidspunktet som passer alle involverte den aktuelle dagen...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å ta det rimelig kort tid etter jobb for å kunne utnytte tiden, for den FLYR. 

Anonymkode: da59c...641

• Liker 6
Skrevet

Spørs på  hvem jeg skal møte og hvor. Jeg pendler til jobb i sentrum, så jeg ville startet kl 17 så jeg kommer rett fra jobb om vi skal møtes ute et sted. Det er stress å dra hjemom.

Skal vi derimot være hjemme hos noen så er 19 fint. Da rekker jeg hjemom for å spise og slappe av litt først.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er snakk om en ukedag foretrekker jeg rett etter jobb. Kommer jeg meg først hjem er dørstokkmila lang. Og så er det fantastisk å ta en øl rett etter jobb en fredag etter en slitsom uke. Drar heller tidligere hjem. 

Anonymkode: 8b2fb...196

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi møtes tidlig, gjerne rett etter jobb.

Ergo kl 1630-1730 ish 

Kl 19 er bare om vi skal noe spesielt som starter sent. Får fryktelig lite tid på å skravle om man starter kl 19, synes jeg....

Anonymkode: 6ca4d...a80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes jo dritkoselig ut å møtes kl 17, da får dere jo mer tid sammen🥰og slippe unna litt ansvar hjemme er vel og fint?😆 

Anonymkode: a3a6e...dc9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil sikkert møte tidlig for å få det unna slik at det er tid til å gjøre andre ting etterpå. 

Anonymkode: 52fc1...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Høres ut som du ser ned på henne siden hun ikke jobber. Hva er problemet med å møtes rett etter jobb? Det er da helt vanlig. Hadde hun villet møtes klokka 13 på en arbeidsdag ser jeg relevansen i å nevne at hun ikke jobber, men 17? 

Vi pleier å møtes rett etter jobb. Å måtte dra helt hjem og så ut igjen er jo bare sinnsykt stressende og slitsomt.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For å kunne møtes kl 17, må man dra rett fra jobb, mens kl 19 kan man rekke hjem og f.eks skifte, sette fra seg kontor-vesken osv.

Er hun studen ennå f.eks så har hun kanskje bedre tid, men hun må jo likevel forstå at kl 17 blir litt tidlig for de fleste.

Anonymkode: 4cb2e...6f4

hvorfor må hun det? Er mange som jobber som foretrekker å dra rett ut. Om noe tenker jeg at de i jobb som må stå opp grisetidlig oftere ønsker å møtes før, siden de blir trette før. En uten jobb kan sove til 12, da er det jo greit å mætes 20 og holde på til langt over midnatt. Har man vært oppe siden klokka seks er det greit å få lagt seg i ok tid, så mye bedre å møtes tidligere!

Anonymkode: 82426...6b9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det passer for gruppen. Jeg er så trøtt på fredager at 17 hadde passet meg utmerket. Tidligere enn det og for den del. Et par glass vin og middag fra 16,30 til 19 hadde vært perfekt. Fortsatt tid til sofa etterpå .
Hva har jobben med det å gjøre? Siden du syns det er så viktig informasjon? 

Anonymkode: bdb56...1ac

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil gjerne være hjemme sånn 21 og legger meg 22 så når jeg møter venninner for vin er det så tidlig som mulig. 

Gjerne rett etter jobb siden siden jeg jobber i byen så jeg ikke må reise frem og tilbake.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten rett fra jobb, så treffes 16.00 eller 19.00.

Orker ikke snu i døren!

Anonymkode: dc23e...19f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å dra rett etter jobb, da er det også mulig komme seg hjem i skapelig tid så ikke hele lørdagen blir ødelagt. Å komme hjem trett og sliten fredag for å skulle gå ut igjen er helt grusomt, dørstokkmila er laaaaang og det er mye lettere å avlyse. Ut rett etter jobb, hjem i 22-23 tiden er perfekt.

Anonymkode: 9b571...9ef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg først kommer hjem, ønsker jeg ikke å dra ut igjen. Elsker mitt hjem og elsker alenetid altfor mye, så jeg må møte folk direkte etter jobb for at det skal bli noe av 😂

Anonymkode: 627b7...5fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rett etter jobb

Anonymkode: 76e25...b5a

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er sånn i 19-tiden fx, må man hjem først. Kanskje ta en dusj. Og da drar ikke jeg ut igjen, for å si det sånn. Husker det var et evig mas der jeg jobbet tidligere, damene måtte få komme hjemom og dusje og fjonge seg, noen ganger ble lønningspils satt til kl 20. For meg er det meningsløst. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...