AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Skrevet 18. september Jeg skal ha en lang, silke, navy blå kjole på meg, hvilken neglelakk farge passer til det? Håret er blondt og hudfarge blek. Anonymkode: 24879...289
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Skrevet 18. september Jeg synes nude/beige, mot rosa, er nydelig når man bruker farger ellers. Synes også rødt, gjerne litt dypere, er veldig pent med navy. Men det kommer jo i det hele tatt an på settingen ellers. Til et bryllup ville jeg valgt nude, til julebord rødt, til nyttårsaften glitter i grå nyanser. Anonymkode: cdffb...70f 3
Capazitet Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september Svart kanskje med en glossy overlakk. Spørs hvordan resten av sminka og tilbehør er
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Skrevet 18. september I og med at du har en lys hudtone/er blek, så ville jeg valgt en rosa farge. Tenker at rødt kan bli litt i sterkeste laget og særlig mot blått, og gjøre deg enda blekere. Anonymkode: 2de69...6a6 1
Sigrid<3 Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september Jeg tenker hvitt, sølv eller gullglittrende lakk (samme farge som smykkene dine), sånn gjennomsiktig rosa, eller samme farge som kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå