Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Har problemer med at kattene i nabolaget driver og tisser rett utenfor inngangsdøra vår. Dette lukter helt ille enkelte ganger Noen som har forslag om hvordan vi skal få kattene til å slutte med dette??
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Du har ikke tilfeldigvis hunkatt? Noen kjerringråd jeg har hørt er: legg ut litt appelsinskall, kaffegrut eller en liten skål med klorin(styr unna salmiakk fordi lukten minner om katteurin, noe som får katten til å tisse enda mer). Dyrebutikkene har visstnok en spray som kan brukes til å drive vekk katter. Pass også på at du ikke har kattemynte i nærheten.
Gjest Binna Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Du får kjøpt en spray som heter katt- deg- vekk på dyrebutikken.
Ugla Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Du har ikke tilfeldigvis hunkatt? Noen kjerringråd jeg har hørt er: legg ut litt appelsinskall... ← Det rådet har jeg også hørt. Men tror appelsinskallet må skiftes ut ganske ofte, om det skal ha noen virkning. Katter liker nok ikke appelsinskall. Når pus ligger på fanget mitt, og jeg skreller meg en appelsin, så forsvinner han... Det har jeg erfart...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Du har ikke tilfeldigvis hunkatt? ← Vi har ingen husdyr Takk for tips hæxa, reiser til dyrebutikken og handler
Gjest Binna Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Vi har ingen husdyr Takk for tips hæxa, reiser til dyrebutikken og handler ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå