Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobben gir meg ofte vondt i magen og får meg til å føle meg mindre verdt. Jeg får ofte kommentarer fra kolleger og har opplevelser hvor jeg nesten får fysisk vondt. Jeg har sterk psyke og lar ingen se det. Arbeidsoppgavene er krevende men dem liker og behersker jeg. Vil ikke gå i detalj fordi det er avslørende, men hvordan takler dere som har opplevd dette uten konfrontasjoner? Fant dere ut hva som var galt? 

Anonymkode: 32b6c...b24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at jobben gir deg vondt i magen, men er det selve jobben (som i arbeidsoppgavene dine, som du forøvrig skriver du liker) eller er det arbeidsmiljøet på jobben? Du har rett på ett godt arbeidsmiljø, og du kan gjøre en rekke tiltak, men det krever at du sier ifra til for eksempel verneombud/tillitsvalgt, sjef eller lignende.

Anonymkode: 72597...7d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobben gir meg ofte vondt i magen og får meg til å føle meg mindre verdt. Jeg får ofte kommentarer fra kolleger og har opplevelser hvor jeg nesten får fysisk vondt. Jeg har sterk psyke og lar ingen se det. Arbeidsoppgavene er krevende men dem liker og behersker jeg. Vil ikke gå i detalj fordi det er avslørende, men hvordan takler dere som har opplevd dette uten konfrontasjoner? Fant dere ut hva som var galt? 

Hva slags kommentarer får du? Jeg ville tenke at en som lar seg påvirke så sterkt av det andre sider heller har "svak" psyke? Eller driver de med regelrett mobbing? 

Anonymkode: 6b51f...682

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags kommentarer får du? Jeg ville tenke at en som lar seg påvirke så sterkt av det andre sider heller har "svak" psyke? Eller driver de med regelrett mobbing? 

Anonymkode: 6b51f...682

Det er mulig men jeg har aldri hatt psykiske vansker selv i tunge livsbelastninger. Jeg er glad hver eneste dag når jeg ikke er på jobb og har alltid vært lykkelig.  Det er en form for utfrysing og devaluering. Ikke opplevd det siden ungdomsskolen. Mulig det er fordi jeg synes det er så nedrig og slemt jeg reagerer sånn. Andre har lignende erfaringer og det vil ikke hjelpe å gå til ledelsen fordi problemet stammmer derifra i noen grad 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er mulig men jeg har aldri hatt psykiske vansker selv i tunge livsbelastninger. Jeg er glad hver eneste dag når jeg ikke er på jobb og har alltid vært lykkelig.  Det er en form for utfrysing og devaluering. Ikke opplevd det siden ungdomsskolen. Mulig det er fordi jeg synes det er så nedrig og slemt jeg reagerer sånn. Andre har lignende erfaringer og det vil ikke hjelpe å gå til ledelsen fordi problemet stammmer derifra i noen grad 

Problemet løser seg jo ikke om man aktivt gjør noe med det. 

Du kan bli og se om de som er problemene slutter. Eller finne en annen jobb som har like arbeidsoppgaver.

Anonymkode: 72597...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...