AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 #1 Skrevet 18. september 2025 Jeg har nettop begynt på hiprex, dette er tredje dagen. Før det hadde jeg en fem dagers antibiotika kur. Fikk nå brev av legen og resultat på urinprøve etter dyrkning. Det ble testet for flere typer antibiotika, men ikke den jeg fikk utskrevet. Da skrev legen at hun hadde skrevet ut en antibiotika kur som hadde blitt testet mot disse bakteriene, som jeg kunne ta om jeg ikke hadde blitt helt god. Men jeg har nettopp begynt på hiprex og lurer på om jeg skal stoppe da også ta denne kuren også. Jeg har urinveisinfeksjon lignende symptomer, men er usikker på om det er pga uvi eller hiprex. Har hørt mange får uvi lignende symptomer når de begynner på det. Hva synes dere? Jeg kan ikke få time med legen da dette er privat og jeg har tatt kontakt selv. Blir veldig dyrt. Anonymkode: 5024d...036
AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 #2 Skrevet 18. september 2025 Stopp på hiprex noen dager og se om symptomene forsvinner? jeg fikk murringen men ikke sviing under urinering av hiprex Anonymkode: 42a8d...034
AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 #3 Skrevet 18. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stopp på hiprex noen dager og se om symptomene forsvinner? jeg fikk murringen men ikke sviing under urinering av hiprex Anonymkode: 42a8d...034 Burde jeg ta antibiotikaen? Anonymkode: 5024d...036
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå