AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Skrevet 18. september Hvilken metoder er best? Anonymkode: 6a626...40e
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september Jeg er helt flatt i profil.Hvordan kan man best bygge opp kinn. Med profilbilde. Fett transplantasjon? Er det noen som har gjort det og vilfortelle? Hva gjorde du? Hvilken metode brukte du? Ble du fornøyd? Hva var positivt/ negativt? Anonymkode: 6a626...40e
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 13.49): Jeg er helt flatt i profil.Hvordan kan man best bygge opp kinn. Med profilbilde. Fett transplantasjon? Er det noen som har gjort det og vilfortelle? Hva gjorde du? Hvilken metode brukte du? Ble du fornøyd? Hva var positivt/ negativt? Anonymkode: 6a626...40e Du bygger ikke opp kinn, det har blitt de harry som operer inn fillers og div. Logg heller av sosiale medier, er så tydelig at så mange har blitt hjernevasket. Hvorfor vil du ha fyldige hamsterkinn, det passer da absolutt ikke alle ansikter? Anonymkode: 6f561...50f 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bygger ikke opp kinn, det har blitt de harry som operer inn fillers og div. Logg heller av sosiale medier, er så tydelig at så mange har blitt hjernevasket. Hvorfor vil du ha fyldige hamsterkinn, det passer da absolutt ikke alle ansikter? Anonymkode: 6f561...50f Opererer inn fillers faktisk... Anonymkode: 22a3f...bc6
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Opererer inn fillers faktisk... Anonymkode: 22a3f...bc6 Snakk om å la budskapet fly over hodet.. Anonymkode: 6f561...50f 2
oslomaraton Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september En dyktig og erfaren kosmetisk sykepleier ville INJISERE ( ikke operere) litt fillers for å bygge opp kinn. Det finnes forskjellige type fillers alt etter hvor de brukes, noen typer fillers er mere egnet i kinn- og kinnbein enn andre typer. En dyktig sykepleier vil passe på å ikke fylle for mye slik at resultatet ser mest mulig naturlig ut:)
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Opererer inn fillers faktisk... Anonymkode: 22a3f...bc6 Injisere. Det endrer ikke at folk ikke blir seende bra ut da de får hamsterlook og også blir seende helt like ut. I tillegg er det en helt egen gruppe som gjør dette. De vi kjenner som gjør dette slet veldig med psyken. Anonymkode: 6f561...50f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Skrevet 21. september Er dette fint? Jeg drømmer derimot om et slankere ansikt… Anonymkode: 4d003...342 1
Pippi Lotta Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Det er noen som tar fellers, men de flyter på seg... Så om noen år så har du plutselig fyldigere hake elller panne heller. Er mange kjendiser som har fått "pute fjes" av dette. Så vill anbefale å ikke gjøre det! 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Skrevet 21. september Fillers flytter på seg, tynger vev og siger gjerne. Skaper arrvev og forandringer som ikke er irreversibelt. Små partikler kan også migrere og blokkere lymfesystem. Spesielt etter Covid er det også rapportert høyere forekomst av angioødem og andre problemer som de knytter til blokkering av lymfesystem, som er viktig for immunforsvaret. Mange behandlere har sluttet med fillers for å skape denne type volum. Anonymkode: 417a5...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Skrevet 21. september Jeg har klart å bli kvitt mine (dype) smilelinjer ved å løfte kinnene med øvelser som bygger muskler i dem. Jeg følger øvelsene til disse på youtube: Trinh Georg Anastasia Faceyogamethod Sage facial tension Jeg gjør litt hver dag. I starten kunne jeg ikke bevege kinnmesklaturen overhodet, nå har jeg mye bevegelse i dem. Anbefales (er jo gratis også, kun noen minutter hver dag i regelmessig innsats( Anonymkode: 794ac...cd4
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har klart å bli kvitt mine (dype) smilelinjer ved å løfte kinnene med øvelser som bygger muskler i dem. Jeg følger øvelsene til disse på youtube: Trinh Georg Anastasia Faceyogamethod Sage facial tension Jeg gjør litt hver dag. I starten kunne jeg ikke bevege kinnmesklaturen overhodet, nå har jeg mye bevegelse i dem. Anbefales (er jo gratis også, kun noen minutter hver dag i regelmessig innsats( Anonymkode: 794ac...cd4 Jeg heier på deg! Det å trene er ikke aldri dumt. Også øvelser of massasje for å slappe av i muskler som gir feks "sinnarynke" som den kalles. Du ser at de som er stresset, men bare bruker botox, de får et veldig anstrengt uttrykk, og blodårene buler. Fordi de ikke slapper av og botox svekker muskler og skaper spenninger i andre muskler. Anonymkode: 417a5...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snakk om å la budskapet fly over hodet.. Anonymkode: 6f561...50f Klarer man ikke å forholde seg til riktige begreper blir det vanskelig å ta budskapet seriøst. Anonymkode: 22a3f...bc6
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg heier på deg! Det å trene er ikke aldri dumt. Også øvelser of massasje for å slappe av i muskler som gir feks "sinnarynke" som den kalles. Du ser at de som er stresset, men bare bruker botox, de får et veldig anstrengt uttrykk, og blodårene buler. Fordi de ikke slapper av og botox svekker muskler og skaper spenninger i andre muskler. Anonymkode: 417a5...8b0 Heier på meg? 😂 Jeg har jo nådd målet allerede, nasolabial folds er blitt helt borte. Tidligere var de konstant synlige. Jeg er ikke helt enig med din observasjon ang botox, men du legger jo ikke merke til de som har botox uteb å få det du beslriver Anonymkode: 794ac...cd4
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 11.21): Klarer man ikke å forholde seg til riktige begreper blir det vanskelig å ta budskapet seriøst. Anonymkode: 22a3f...bc6 Kunne ikke brydd meg om de opererte, injiserer eller strålte inn med en eller annen vill teknologi . Det er en gjeng usikre mennesker som hopper på dette uten å undersøke bivirkninger eller lese en eneste forskningsartikkel. Og det sier ganske mye om den gruppen. Det er det du bør være opptatt av. Anonymkode: 6f561...50f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 11.24): Heier på meg? 😂 Jeg har jo nådd målet allerede, nasolabial folds er blitt helt borte. Tidligere var de konstant synlige. Jeg er ikke helt enig med din observasjon ang botox, men du legger jo ikke merke til de som har botox uteb å få det du beslriver Anonymkode: 794ac...cd4 Det er et veldig vanlig problem det hun du siterte nevnte. Man kan være så uenig man vil, det er kjent blant de som tar mye. Anonymkode: 6f561...50f
AnonymBruker Skrevet 25. september #18 Skrevet 25. september Spis mer godtesnop, så får du fyldige kjakar Anonymkode: f7d1e...d3c
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Spis mer godtesnop, så får du fyldige kjakar Anonymkode: f7d1e...d3c Close enough - velkommen tilbake Ronja ❤️🥳 Anonymkode: 794ac...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #20 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kunne ikke brydd meg om de opererte, injiserer eller strålte inn med en eller annen vill teknologi . Det er en gjeng usikre mennesker som hopper på dette uten å undersøke bivirkninger eller lese en eneste forskningsartikkel. Og det sier ganske mye om den gruppen. Det er det du bør være opptatt av. Anonymkode: 6f561...50f Hvorfor i alle dager bør jeg være opptatt av det? Anonymkode: 22a3f...bc6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå