Gå til innhold

Vil ha TV2 Play på tven, men vet ikke om det går ann i mitt tilfelle(T-We)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Telenor T-We gjennom sameiet i blokka. 

Det er en kabeltv tjeneste hvor en har et poengsystem og en kan velge inn kanaler for opptil 120 poeng. Sikkert likt med mange andre lignende tjenester. 

Jeg ønsker å abonnere på strømmetjenester og få det opp på tven min. 

Eksempelvis vil jeg ha TV2 play. Jeg må betale for abonnement såklart, det skjønner jeg jo 🙂

Men i tillegg så må jeg da "velge det inn" i t-we. dvs  jeg må velge bort noen av kanalene mine for å gjøre plass til TV2 play(innen for max 120 poeng).  Jeg får visst noen kroner i rabatt via på månedsprisen via T-we, er nok derfor det fungerer på den måten

Jeg kan gjerne betale fullpris for Tv2 play ....men da kan jeg ikke ha den appen utenom på tven min? ser ut som det er helt umulig. Har Philips tv. Den er smart, men ikke så smart likevel. ? 

Må jeg evt kjøpe chromecast? Ha abonnementet på mobilen og sende derfra? 

herregud den teknologien..:-D

Anonymkode: 71b5d...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel kjøpe flere poeng hos Telenor og bruke disse til tv2 play i T-we?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, herregud den j… teknologien. Jeg har også Telenor T-We via borettslaget, og slet med nøyaktig samme problem. Til slutt ga jeg rett og slett opp og kjøpte abn på TV2 play separat. Det gikk fint! Og da jeg ville avvikle TV2 abonnementet igjen gikk det også veldig fint. Lykke til, teknologi er til å tilte av….

Anonymkode: ad65e...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk hvordan du laster ned apper til tvn din. Finn tv2 sin app, og logg deg på denne. Eller bruk Apple TV eller chromecast. Tror ikke du trenger å gå via den t-we greia. 

Anonymkode: eda61...3b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sjekk hvordan du laster ned apper til tvn din. Finn tv2 sin app, og logg deg på denne. Eller bruk Apple TV eller chromecast. Tror ikke du trenger å gå via den t-we greia. 

Anonymkode: eda61...3b5

TS her.

Det er svært få apper å laste ned på denne tven. Philips har et helt eget operativsystem, så kan ikke laste ned apper fra Apple eller Google. 

Ja, kan selvsagt kjøpe flere poeng. Har ikke regnet på hva som lønner seg. Tipper det går opp i opp 😄

AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke være så veldig vanskelig.

Åpne Tv2 Play via din Telenor t-wee og logg deg ut av den standard Telenor kontoen som du er innlogget med. Logg på med en Tv2 konto som du betaler for istedenfor. Problem solved.

Evt logg på Google tv med en konto først, på din tv og last ned Tv2 appen etterpå. Har også Phillips tv og har ikke hatt problemer med dette.

Anonymkode: 7553e...bbb

AnonymBruker
Skrevet
andy capp skrev (På 18.9.2025 den 12.50):

Du kan vel kjøpe flere poeng hos Telenor og bruke disse til tv2 play i T-we?

Og hvordan er det bedre enn å betale direkte abonnement hos TV2? 

Anonymkode: 4cc21...b9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 13.03):

TS her.

Det er svært få apper å laste ned på denne tven. Philips har et helt eget operativsystem, så kan ikke laste ned apper fra Apple eller Google. 

Ja, kan selvsagt kjøpe flere poeng. Har ikke regnet på hva som lønner seg. Tipper det går opp i opp 😄

Da skaffer du deg enten Chrome cast eller lignende.  Vi gjorde det her på tv da våres tv vle for gammel og flere apper ikke gikk å oppdatere. Så nå har vi alt via den

Anonymkode: f6436...f29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har TV2 play gjennom T-we, hender jeg kjøper sportspakke i tillegg. Får den rimeligere gjennom T-we.

Anonymkode: e788e...78a

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Logger man seg inn på TV2 med Telenor navn / passord eller hvordan funker det? 

Anonymkode: 4cc21...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...