Gå til innhold

Hjelp meg !! Trenger å åpne øynene mine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg å forstå noe. Og hjelp meg å åpne øynene mine. Jeg er betatt av elskeren min. Men han vil ikke gå i fra kone og barn. Jeg har selv samboer og barn. Han sender fine meldinger, bilder og hjerter. Vi har veldig god og lidenskapelig sex. Jeg blir litt forvirret av han. Han er veldig snill, omtenksom men samtidig fremstår han litt kald, egoistisk og distansert. Han kan fint bruke 2-3 dager før han svarer meg. Også kan han i perioder være veldig på også veldig stille igjen. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker å ha han i livet mitt samtidig som jeg ikke vil gå fra min mann heller. 

Anonymkode: 231bb...40d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du elsker han, og vil være i et forhold med han

Han er fornøyd med å ha deg som elsker

Anonymkode: 49c92...55f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hjelp meg å forstå noe. Og hjelp meg å åpne øynene mine. Jeg er betatt av elskeren min. Men han vil ikke gå i fra kone og barn. Jeg har selv samboer og barn. Han sender fine meldinger, bilder og hjerter. Vi har veldig god og lidenskapelig sex. Jeg blir litt forvirret av han. Han er veldig snill, omtenksom men samtidig fremstår han litt kald, egoistisk og distansert. Han kan fint bruke 2-3 dager før han svarer meg. Også kan han i perioder være veldig på også veldig stille igjen. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker å ha han i livet mitt samtidig som jeg ikke vil gå fra min mann heller. 

Du har vrangforestillinger han er jo ikke til å stole på. Han har kone og barn du er med på å ødelegge en familie barn som må stå i det hele. Hva faen?! Skjerp deg og han er en drittsekk. Deres ondskap gir stor  sorg til andre uskyldige her.  Når man gifter seg skal man være trofast for hverandre og barna ikke lytte til tissen sin og ødelegge for familien pågrunn av sitt eget ekle sexuelle begjær. Fyflate så selvsentrert! Få deg en oppvekker! Stakkars barn. Hvis folk ikke vil være gift så ikke gift dere å få barn!

Anonymkode: 530ef...4cc

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Unike skrev (Akkurat nå):

Han bruker deg. 

De bruker vel hverandre?

Anonymkode: 9ebf8...626

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet at han kun har deg for å ha et lite eventyr? Og tenk om han har enda flere damer på si? Så du får kjønnssykdommer?Vet at det er masse ukrainske damer som kom til Norge med HIV!

Anonymkode: 60d52...378

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De bruker vel hverandre?

Ja, det gjør hun nok. Hun har selv samboer og barn, og bruker elskeren til å døyve problemer hun har i sitt eget forhold. Men elskeren vet å utnytte dette. 

Mange tapere i dette ts. Partnere på begge sider, og barn. 

Hvis du tar dette seriøst bør du kjøpe en time eller to hos psykolog for å få oversikt over hva som gjør at du tar så risikable valg. 

• Liker 1
Skrevet

Ts her. 

Han jobber som politimann. Kona er 10 år eldre og har kommet i overgansalderen. Operert bort livmoren og de ikke sex. 

Jeg og han er like gamle, jeg får sex med min mann men den er veldig kortvarig da han sliter med tidlig sædavgang og er ikke interessert i å glede meg. Jeg er samboer med en kontrollerende mann som har sluttet å elske meg for flere år siden. I tillegg kan han true meg når jeg ikke gjør som han sier. 

Elskeren min er snill, omstenksom og bryr seg. Samtidig som jeg ikke skjønner meg på han alltid heller. 

Skrevet

ved middagen i dag se lenge og vel på barna dine og spør deg selv hva som er mest verdt for deg, hektet ditt eller familien din? 

Anonymkode: c3a87...b41

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her. 
Jeg er samboer med en kontrollerende mann som har sluttet å elske meg for flere år siden. I tillegg kan han true meg når jeg ikke gjør som han sier. 

Så hvorfor i alle dager vil du ikke gå fra ham?

• Liker 5
Skrevet

Gå iallfall fra din mann, han fortjener bedre. Og elskeren din bør gjøre det samme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil du splitte familien ts? Vil du skille deg fra mannen? Da byrde du hjort det før du lugger med andre. Dette er jo bare et forhold bsert på sex. Barna fortjener en god far og stefar ikke en som han her...

Skrevet

Du har en hekt. Vet det er en god bok av sissel gran på området, kan det være noe å lese? 

Jeg har vært der. Bare at han "skulle gå fra dama si" det sa han i over 5 år. Og i alle de årene holdt han meg på gress, vi hadde masse sex (ja han var utro) og hadde det fantastisk de helgene og ukene vi tilbringte sammen. Jeg prøvde å ta endel avstand fra han etter 3 år for jeg skjønte jo at dette ikke var bra for meg. Var kjempe vanskelig, han fikk meg av og til på kroken igjen, og jeg gikk på veggen hver gang. Når han endelig klarte å gjøre det slutt med dama, så er det noe Ironisk at fyren fikk ny dame etter 3 måneder og da ble jeg flyforbanna på han, han hadde jo sagt han elsket meg, og ville være med meg. 

Det å holde seg opptatt, være med andre menn (date, flørte, ligge, whatever), finne noe å holde interessen og tiden din opptatt. Så slipper man å tenke så mye på den fyren. For meg gikk hekten over når jeg ble forbanna på han, da utviklet det seg til at jeg var rett og slett ganske sinna og skuffa.

Jeg tenker fortsatt på fyren av og til, idag dater jeg en fyr jeg trives med, kan jo hende denne fyren er riktig for meg.

Anonymkode: 5ce77...1e0

Skrevet

Er det så akseptabelt i dag med barn å vøre utro bare pågrunn av sex og følelser selv om pappen er god nok?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du har jo svaret rett foran deg! Han vil ikke gå fra kone og barn, men vil ha deg som et «leketøy» når det passer han. Du må få på ryggraden igjen og slutte å kontakte han/vente på at han kontakter deg. Du bare utsletter deg selv og jo lengre tid det tar før du klarer å komme utav det, dess lenger tid tar det å komme over han. 

Anonymkode: 54ce4...624

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vil du splitte familien ts? Vil du skille deg fra mannen? Da byrde du hjort det før du lugger med andre. Dette er jo bare et forhold bsert på sex. Barna fortjener en god far og stefar ikke en som han her...

Kjempe bra pappa som kontrollerer og gir faen i mor da.

Men det unnskylder jo ikke utroskapen ts gjør. Begge to er like jævlige. Og ja, ts burde splitte familien, for dette er ikke levedyktig. 

Anonymkode: 5ce77...1e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ts her. 

Han jobber som politimann. Kona er 10 år eldre og har kommet i overgansalderen. Operert bort livmoren og de ikke sex. 

Jeg og han er like gamle, jeg får sex med min mann men den er veldig kortvarig da han sliter med tidlig sædavgang og er ikke interessert i å glede meg. Jeg er samboer med en kontrollerende mann som har sluttet å elske meg for flere år siden. I tillegg kan han true meg når jeg ikke gjør som han sier. 

Elskeren min er snill, omstenksom og bryr seg. Samtidig som jeg ikke skjønner meg på han alltid heller. 

Herlighet, så kom deg ut av samboerskapet og start på nytt. Kos deg i livet ditt og tenk heller på deg selv❤️

Anonymkode: 931c8...4f6

Skrevet

Ta verdigheten din under armen og forlat denne elskeren. Dere er opplagt ikke på bølgelengde her. Hva du bør foreta deg med ektemannen uttaler jeg meg ikke om. Lykke til med sirkuset 

Anonymkode: e0867...e26

Skrevet

Troll ett annet sted! 

Anonymkode: 5230a...20d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta verdigheten din under armen og forlat denne elskeren. Dere er opplagt ikke på bølgelengde her. Hva du bør foreta deg med ektemannen uttaler jeg meg ikke om. Lykke til med sirkuset 

Anonymkode: e0867...e26

Hvilken verdighet har hun, som er utro mot familien sin og kommer med alle slags forklaringer på hvorfor det er greit ? Hun er utro, hvem hun er utro med har ingen betydning. Mannen har ingen skyld i hennes utroskap - selv om han også er utro.. 

Anonymkode: 518b9...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...