AnonymBruker Skrevet 18. september #61 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er jo ikke alle som bor i nærheten av en obs da. I min kommune har vi ikke annet enn extra-butikkker i coop-kjeden… Anonymkode: 86d6b...343 Mange Rema-butikker hvor du kan handle mens du scanner, og nesten alle har selvbetjente. Anonymkode: a3003...c3e
AnonymBruker Skrevet 18. september #62 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange Rema-butikker hvor du kan handle mens du scanner, og nesten alle har selvbetjente. Anonymkode: a3003...c3e ingen av Remabutikkene her jeg bor har selvbetjening av noe slag. Verken med sånn pistol eller kasser. Anonymkode: f1052...685 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #63 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blitt tatt i stikkontroll på min lokale Extra hvor en vare var blitt glemt scannet (sånn pistol man scanner med i butikken) Null anklager, bare "fort gjort å glemme seg av", "bare scann den inn nå." Men med valg av feil eple i en Spar ble jeg anklaget for tyveri. Var vist 10 kroner billigere. Var bare en type røde epler i butikken men 4 røde epler å velge mellom i kassen. Anonymkode: f1052...685 Men da scanner du resten. Trykker på knappen for assistanse, og de velger for deg. Man gjetter da virkelig ikke når man ikke vet. Anonymkode: c6cfc...1f4
AnonymBruker Skrevet 18. september #64 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meny hjemlevering er tingen. Handler aldri i fysisk butikk lengre. Anonymkode: d7154...356 goddag mann, økseskaft! Anonymkode: afc13...05c
DesmondMiles Skrevet 18. september #65 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg selvscanner alltid. Er så greit å scanne, og legge varene rett i posene med en gang en tar det fra hyllene. Da får jeg også sortert varene samtidig. Om jeg handler mye eller lite har ingenting å si. Epler har gjerne navn, så det ser en jo på skiltene. Og om en tar feil så ser en det jo på kiloprisen. Anonymkode: 346a0...8a8 Det er bare Coop Obs og utvalgte Rema 1000 som har slik selvskanning du beskriver…
AnonymBruker Skrevet 18. september #66 Skrevet 18. september Jeg hadde gjort det samme som ts, jeg trenger å se et menneske og velger alltid betjent kasse. Et menneske i kassa har redda dagen min mange ganger når jeg har hatt kjipe dager. Og jeg VET flere føler det slik. Det er ikke alle som tenker at det viktigste er at man blir fortest mulig ferdig, for meg er det absolutt ingen faktor på handleturen. Anonymkode: afc13...05c 3
Daria Skrevet 18. september #67 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kunne til og med kanskje vært sånn at betjent kasse kun var åpen visse dager i uka. Hadde det hjulpet dere? Anonymkode: 93ede...535 Segregering av kunder med funksjonsnedsettelser av ymse slag - de er bare velkomne på utvalgte dager og tidspunkt? Det kunne jo blitt interessante medieoppslag... Jeg forventer å kunne handle i hele butikkens åpningstid, som alle andre kunder. Betjent kasse er ikke et tilretteleggingatiltak eller ekstraservice. 8 2
Flintis Skrevet 18. september #68 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det flere som opplever at man ikke får gå i betjente kasser i supermarkedene? Hadde fylt opp handlevogna mi i dag, gikk til Vanlig betjent kasse. Før jeg rakk å legge noe på bandet ble jeg henvist til Selvbetjent kasse. Hun var ikke villig til å betjene meg i vanlig kasse. Aldri opplevd slik i "lavpris"kjedene. Jeg ente opp med å bare ta med meg de tomme handlenettene mine og forlot butikken. Jeg har dårlig erfaring med slike selvbetjente kasser. Har blitt anklaget for tyveri for å velge feil type epler i en slik kasse. Er jo ikke mitt problem at dem har masse epletyper som ligner det jeg valgte på bildene, som dem ikke hadde i utvalget. Kan dem faktisk gjøre slikt? Nekte folk å bruke betjent kasse? Har det noe hensikt å sende klage til butikken`? Jeg kastet bort masse tid på dette. Dama sparte ikke noe til siden hun måtte gå rundt hele butikken å sette varene på plass igjen. Betyr ikke kunder noe lenger? Anonymkode: f1052...685 Da går jeg til selvbetjeningskassen og får den som har oppsynet der til å scanne varene for meg. Så går jeg ikke i den butikken mer. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #69 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): De som jobber i butikken bryr seg da ikke. Tror du de på Rema fortviler fordi du går over til Kiwi? Hvis du er en klager, er de sikkert bare glad til. De er lavtlønna i en ensformig jobb, det er ikke dem som bestemmer butikkens rutiner, og de får ikke noe mer eller mindre lønn uansett om kunder stormer ut i sinne eller ikke. Anonymkode: c2e5d...751 Ikke meg du siterte men.......om man sender inn klage til øverste hold så tror jeg neppe DE blir glad, selv om betjeningen driter i kundene. Skal ikke mye klager til før det blir oppvask, lurer da på om betjeningen diter i det? De fleste er vel glad for å i det hele tatt ha en jobb. Anonymkode: 62a88...482
Maleficenta Skrevet 18. september #70 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det flere som opplever at man ikke får gå i betjente kasser i supermarkedene? Hadde fylt opp handlevogna mi i dag, gikk til Vanlig betjent kasse. Før jeg rakk å legge noe på bandet ble jeg henvist til Selvbetjent kasse. Hun var ikke villig til å betjene meg i vanlig kasse. Aldri opplevd slik i "lavpris"kjedene. Jeg ente opp med å bare ta med meg de tomme handlenettene mine og forlot butikken. Jeg har dårlig erfaring med slike selvbetjente kasser. Har blitt anklaget for tyveri for å velge feil type epler i en slik kasse. Er jo ikke mitt problem at dem har masse epletyper som ligner det jeg valgte på bildene, som dem ikke hadde i utvalget. Kan dem faktisk gjøre slikt? Nekte folk å bruke betjent kasse? Har det noe hensikt å sende klage til butikken`? Jeg kastet bort masse tid på dette. Dama sparte ikke noe til siden hun måtte gå rundt hele butikken å sette varene på plass igjen. Betyr ikke kunder noe lenger? Anonymkode: f1052...685 Kjenner ikke problemstillingen. Bare opplevd blide folk på alle matbutikker jeg har vært i og ingen har tvunget meg til å bruke selvbetjent kasse mot min vilje. Ikke blitt anklagd for tyveri heller. Har blitt tatt i stikkprøver en del ganger men de har ikke kasta et blikk på varene engang 1
enkefru Skrevet 18. september #71 Skrevet 18. september Maleficenta skrev (1 time siden): Kjenner ikke problemstillingen. Bare opplevd blide folk på alle matbutikker jeg har vært i og ingen har tvunget meg til å bruke selvbetjent kasse mot min vilje. Ikke blitt anklagd for tyveri heller. Har blitt tatt i stikkprøver en del ganger men de har ikke kasta et blikk på varene engang Samme her…
AnonymBruker Skrevet 18. september #72 Skrevet 18. september Daria skrev (2 timer siden): Segregering av kunder med funksjonsnedsettelser av ymse slag - de er bare velkomne på utvalgte dager og tidspunkt? Det kunne jo blitt interessante medieoppslag... Jeg forventer å kunne handle i hele butikkens åpningstid, som alle andre kunder. Betjent kasse er ikke et tilretteleggingatiltak eller ekstraservice. Gjør det noe da? Sånn helt seriøst? Er ikke det bare en lettelse å vite at dere er det blant likesinnede? Anonymkode: 88bfa...c52
AnonymBruker Skrevet 18. september #73 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjør det noe da? Sånn helt seriøst? Er ikke det bare en lettelse å vite at dere er det blant likesinnede? Anonymkode: 88bfa...c52 hæ? For en uttalelse! Anonymkode: afc13...05c 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #74 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hæ? For en uttalelse! Anonymkode: afc13...05c Det er da virkelig ikke nødvendig å problematisere alt. Anonymkode: 88bfa...c52
Fighter83 Skrevet 18. september #75 Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det flere som opplever at man ikke får gå i betjente kasser i supermarkedene? Hadde fylt opp handlevogna mi i dag, gikk til Vanlig betjent kasse. Før jeg rakk å legge noe på bandet ble jeg henvist til Selvbetjent kasse. Hun var ikke villig til å betjene meg i vanlig kasse. Aldri opplevd slik i "lavpris"kjedene. Jeg ente opp med å bare ta med meg de tomme handlenettene mine og forlot butikken. Jeg har dårlig erfaring med slike selvbetjente kasser. Har blitt anklaget for tyveri for å velge feil type epler i en slik kasse. Er jo ikke mitt problem at dem har masse epletyper som ligner det jeg valgte på bildene, som dem ikke hadde i utvalget. Kan dem faktisk gjøre slikt? Nekte folk å bruke betjent kasse? Har det noe hensikt å sende klage til butikken`? Jeg kastet bort masse tid på dette. Dama sparte ikke noe til siden hun måtte gå rundt hele butikken å sette varene på plass igjen. Betyr ikke kunder noe lenger? Anonymkode: f1052...685 Si du skal betale cash, også sier du at du glemte at du ikke hadde med pengene likevel så betaler du med kort likevel 😉 Endret 18. september av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 18. september #76 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det flere som opplever at man ikke får gå i betjente kasser i supermarkedene? Hadde fylt opp handlevogna mi i dag, gikk til Vanlig betjent kasse. Før jeg rakk å legge noe på bandet ble jeg henvist til Selvbetjent kasse. Hun var ikke villig til å betjene meg i vanlig kasse. Anonymkode: f1052...685 Bare opplevd det på Meny. Satte igjen handlevognen (full av varer) og gikk på Rema i stedet for. Hvis jeg skal jobbe som kassadame så skal jeg ha betalt for jobben. Anonymkode: 50caa...ed4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #77 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke meg du siterte men.......om man sender inn klage til øverste hold så tror jeg neppe DE blir glad, selv om betjeningen driter i kundene. Skal ikke mye klager til før det blir oppvask, lurer da på om betjeningen diter i det? De fleste er vel glad for å i det hele tatt ha en jobb. Anonymkode: 62a88...482 Vet du hvor glade folk er i å klage, egentlig? Dette er veldig naivt… Anonymkode: c2e5d...751
Maleficenta Skrevet 18. september #78 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men at de ska flytte frem og tilbake pga kontroll er da ikke noe bedre. Da må de jo pakke alt ut og scanne alt og pakke på nytt. Her sa jeg sist da det rødelyset kom at sa får dere pakke alt igjen. Egentlig trodde jeg selvbetjening var til der en hadde et x antall varee og de som har mye gikk til selvbetjent. Men virker ikke slik Anonymkode: 0bbcc...3d9 Men det gjør de jo ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå