Gjest Frie Frank Skrevet 23. november 2002 #1 Del Skrevet 23. november 2002 Hei! Et VELDIG dumt spørsmål kanskje, men hva gjør folk etter at mannen har kommet INNI jenta???? Uten kondom lixom! Når jeg og dama "praktiserer" dette blir det veldig mye gris da... Eller det er mest ubehagelig for jenta ETTERPÅ når det renner sakte men sikkert UT igjen... :oops: Så det vi gjør er at hu går på toalettet og "presser" ut dritten.. Men dette er en ikke særlig ROMANTISK rutine hver gang da.... Noen som har noen geniale tips? Takker for svar! Mvh -Frank- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Ha litt papir lett tilgjengelig kanskje? Før hun løper avgårde til toaletten liksom. Så sparer dere vel også noen lakenvask Eller gjør det i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg "plugger" igjen med litt papir slik at vi kan kose litt før jeg springer på do. Ikke særlig romatisk, men slik er det bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 Ha alltid papir eller et håndkle tilgjengelig i nærheten, så blir ikke kosen etter på avbrutt. Den er jo minst like viktig - synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. november 2002 #5 Del Skrevet 24. november 2002 Hos meg kommer det helt an på hvilken stilling vi har når han kommer inni meg... Noen ganger tar det "evigheter" før det kommer noe ut igjen, mens andre ganger "fosser" det raskere ut... Men å kalle det "dritten", da? :o Så det vi gjør er at hu går på toalettet og "presser" ut dritten.. Det er jo noe helt annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. november 2002 #6 Del Skrevet 24. november 2002 Papir/håndkle er tingen. Eller bare gå på do så renner det ut. Ikke ekkelt i det hele tatt. (Det var vel ikke så mandig å kalle det dritten heller da.) xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. november 2002 #7 Del Skrevet 24. november 2002 Og oppfølgingsspørsmålet blir da: Hvem sover på flekken? Tenk at det er flere enn meg som er oppe på denne tiden av døgnet... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #8 Del Skrevet 24. november 2002 Klisset hører da med! Ikke noe løping til dusjen her i gården, nei! Sov sammen i klisset - dere er forhåpentlig glade i hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. november 2002 #9 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg vil i alle fall ikke sove på flekken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #10 Del Skrevet 24. november 2002 Det sies jo det at kvinnen er det perfekte framkomstmiddelet for mannens små menn mellom senga og badet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frie Frank Skrevet 24. november 2002 #11 Del Skrevet 24. november 2002 Takker så mye for alle svar! Beklager min noe uheldige ordlegging! -Frank- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 24. november 2002 #12 Del Skrevet 24. november 2002 Det er egentlig bare bra at jenter går på do etter sex. Da får man ikke så lett urinveisinfeksjon. Og flekk i sengen er en ting, men hva med flekk i sofaen..? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. november 2002 #13 Del Skrevet 24. november 2002 hehehe...ha papir/håndle tilgjengelig i stua også?? Eller hvor sofaen enn måtte være. Får kjøpe en liten linellarull å ha i veska, så er det bare å sette i gang hvor som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 24. november 2002 #14 Del Skrevet 24. november 2002 Som Pink Lady sier, det er lurt å gå på do etter å ha hatt sex. Minsker sjansen for urinveisinfeksjon / blærekatarr. (Blærekatarr heter også Honey Moon Disease av en grunn...) Vi pleier å ha papir i nærheten. Tørker litt / plugger igjen og koser litt. Og så ut på do. Det er få ting som er eklere enn å våkne dagen etter, tusle inn på badet, og halvveis merke at noe varmt, vått og klissete er på vei nedover benet ditt. Evt. enda værre: Plasker i bakken... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. november 2002 #15 Del Skrevet 24. november 2002 Plasker i bakken... :ler2: Lurt å gå på do rett etter i steden ja -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 24. november 2002 #16 Del Skrevet 24. november 2002 Hva med å knipe beina så mye som du kan, springe på do, for å så koooose enda lengre etterpå? En har jo ikke mista lysten på "etterkosen" etterdobesøk har vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 26. november 2002 #17 Del Skrevet 26. november 2002 Du kunne jo f.eks hoppe av før det går for deg..... ha en håndkle under jenta for å unngå søl på lakenet.....!! (men, det blir jo liksom ikke det samme da) Men, ellers så er det bare å la hun gå på do etter samleiet og ta kosingen etter det!! Da har dere noe å se fram til etter at hun har tørket seg og det blir litt mindre stressende for jenta etterpå fordi hun vet at det ikke vil komme noen "ubehagelige" overraskelser! Dette er jo bare et lite minus, tatt i betraktning hvor godt alt det andre er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. november 2002 #18 Del Skrevet 27. november 2002 Vell... synes som andre her inne at det er uromantisk å løpe ut i dusjen eller på do, selv om det av og til er det beste. Men å ha noe papir liggende i nattbordskuffen er virkelig ingen dum ide..... spesielt av egen erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. november 2002 #19 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg mente ikke løpe i dusjen etterpå da, jeg mente GJØRE DET I dusjen! Det er litt forskjell, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 27. november 2002 #20 Del Skrevet 27. november 2002 Hvis du får det til å bli en vane å ha sex i dusjen, da må det være pokker så gøy å virkelig slå seg løs med sex i senga en sjelden gang? Tut og kjør! Dama "jogger" til toalettet/dusjen og jeg venter. Dvs. sover søtt. Er ikke det greitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå