Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Jeg er vel en av de som er priviligert med orgasme hver gang jeg har sex, sånn har det egentlig alltid vært. Men, jeg får aldri orgasme i noen annen stilling enn misjonær.. Er det noen som har hatt det på samme måte? er det noe man kan gjøre, kan man foreksempel trene mye i en annen stilling? Det e jo ikke så viktig, men jeg inbiller meg at det hadde vært spennende....
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Jeg er motsatt, at jeg stresser mer med vanlig misjonær (jo høyere beina kommer opp, jo mer hjelper det, da.). Hvis det er helt umulig å komme i andre stillinger, kan dere jo ha misjonæren til slutt, da
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 jeg får aldri orgasme i noen annen stilling enn misjonær.. Vær glad du får!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Jeg er vel en av de som er priviligert med orgasme hver gang jeg har sex, sånn har det egentlig alltid vært. Men, jeg får aldri orgasme i noen annen stilling enn misjonær.. Er det noen som har hatt det på samme måte? er det noe man kan gjøre, kan man foreksempel trene mye i en annen stilling? Det e jo ikke så viktig, men jeg inbiller meg at det hadde vært spennende.... ← Jeg får kun orgasmer i misjonær eller hvis jeg sitter øverst og kan styre, men prøver stadig på noe nytt... Er ikke verre enn at vi avslutter i de stillingene og så kan vi jo gjøre annet først. Har vel bare akseptert at det er sånn. Mannen min er uansett veldig fornøyd med tingens tilstand.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Samme svar som trådstarter. Kun i misjonæren. Kan nærme meg når jeg sitter øverst, men klarer ikke å fullføre da. Forsøker gjerne flere stillinger, men synes det kan bli så mye mas noen ganger at det egentlig er en turn-off når alt man egentlig ønsker er nærhet og øyenkontakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå