Gå til innhold

Hyggelig mann på treningssenteret - Kan jeg invitere ham på en kopp kaffe?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjører han bil til treninga? Sjekk eieropplysninger på den på vegvesen.no

Har du flaks så er bilen registrert på han og du har navnet hans, då er det bare å fortsette stalkinga og se om du får opp telefonnr/ gateadresse. Om det er registrert flere navn på adressen.

Hva som evt står på Facebook, insta osv.

mvh Stalker🥰

Anonymkode: ef006...0e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kvinner og sikkert menn også sitter å grubler over sånne ting istedenfor å hoppe rett ut i det er grunnen til at det er mer single i dag og at det fødes for lite barn.

Ingen tørr jo noen ting lenger, ta lærdom i filmer, der spør de ukjente ut med på dates hele tiden. Verste som skjer er at du får ett nei. Finner ingen soulmate om man ikke leter.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Og dere som mener det blir så kleint om ts blir avvist. Må man være s selvhøytidelig.. kan man ikke ta det med godt humør og fortsette å prate? Man kan ha venner/ bekjente 😀

Anonymkode: ef006...0e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ts her

Det er selvsagt en risiko 

Selv har jeg et godt forhold til alle mine tidligere ekser, men han kan jo være en som blir unntaket

Jeg er i tredveårene 

Tipper han er 20-25 år eldre

Anonymkode: d80db...36f

Er du ute etter kjæreste eller sexpartner? Viktig å tenke på det, jeg selv orker ikke date menn via arenaer som er min fritid. Liker å skille mellom ting i livet :) Noen er jo så gale at de finner seg mann på jobben også.

Anonymkode: 2ee59...785

AnonymBruker
Skrevet

Om vi ser bort ifra kjønn er det jo angivelig særdeles creepy å be ut noen på treningssenter ifølge KG, så nei om vi bruker det som basis. 

Anonymkode: d9ed6...7a5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du spørre om det. Ikke rart mange er enslige om dagen. 

Jeg som kvinne hadde bare syntes det var hyggelig om en hyggelig mann på treningssenteret, som jeg hadde god kontakt med, spurte om jeg ville ta en kaffe. Jeg er gift, så måtte sagt nei til en date-forespørsel, men kleint? Bare hyggelig, og en av gledene ved å leve. 

Det er også en god mulighet for at tiltrekningen er gjensidig, og han sier ja. Hvis du vil gjøre det lettere kan du fiske etter om han er singel, men om du ikke vet gjør det også en potensiell avvisning mindre «klein». 

Anonymkode: 2a3b2...595

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 14.09):

Forskjell på kvinner og menn ja.  Leste en identisk tråd for en god stund siden hvor en mann spurte om det er innafor å foreslå en kaffe etter trening,  og han ble kalt både stalker og creep.

Anonymkode: 39971...b92

Jeg tenkte det samme. Jeg har sett flere lignende tråder og mannen har beskjed om å holde seg langt unna. Men i motsatt tilfelle er det visst plutselig greit.

Anonymkode: 4151c...b85

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare kaffi?

Anonymkode: c47cd...450

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sånn er det, forskjellige regler for kvinner og menn 

Anonymkode: 21f0f...770

Ja det er forskjellige regler for menn og kvinner, men sånn er det da bare. Ingen vits å henge seg opp i det

Anonymkode: 78422...68a

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Suttrekoppen skrev (6 timer siden):

At kvinner og sikkert menn også sitter å grubler over sånne ting istedenfor å hoppe rett ut i det er grunnen til at det er mer single i dag og at det fødes for lite barn.

Ingen tørr jo noen ting lenger, ta lærdom i filmer, der spør de ukjente ut med på dates hele tiden. Verste som skjer er at du får ett nei. Finner ingen soulmate om man ikke leter.

Ts her

Ting er litt enklere i amerikanske TV-serier enn «IRL» i Norge 

AnonymBruker
Skrevet

Er det så vanskelig å spørre om han er singel altså? Hvorfor det?

Anonymkode: 402b6...4d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 10.33):

Å spørre om en kaffe er ok, men man må tåle å bli avvist, uansett grunn. Og kjønn.

Anonymkode: e0e0f...b16

Ja, men standard KG-reaksjon på mann som spør om tilsvarende er karakterdrap i innlegg #2 til #950.

Anonymkode: d1e84...8de

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 15.16):

Kaffe er god idé. Ikke en stor greie. For å gjøre det enda mindre, enda mer uskyldig, si at du skulle drikke kaffe med venninnen din men at hun nettopp avlyste så kanskje han kan bli med i stedet så du slipper å sitte der alene. Du tilbyr ham å "redde deg", menn liker sånt. Blank løgn...men i krig og kjærlighet... 🙂

Anonymkode: 26cb5...4e6

Nei, dette synes jeg er kleint og rart. En får gjøre det tydelig at det er snakk om en date, ikke noe sånn vissvass som det her. 

Anonymkode: 74db1...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Hadde spurt rett ut: "Er du i et forhold?"

Avhengig av svaret hadde jeg lett invitert han ut om han var single.

Anonymkode: bf7be...f2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 10.26):

Som kvinne er det bare å spørre.

Som mann er dette en av de mange områdene hvor dette er forbudt i dag.

Anonymkode: 9f61d...3e4

AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 14.04):

Alltid moro å se hvor forskjellig svarene er alt ettersom det er en dame eller mann som lurer på noe. 😂

Anonymkode: 9f964...03d

AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 14.09):

Forskjell på kvinner og menn ja.  Leste en identisk tråd for en god stund siden hvor en mann spurte om det er innafor å foreslå en kaffe etter trening,  og han ble kalt både stalker og creep.

Anonymkode: 39971...b92

Kan dette skyldes at menn* og kvinner av og til håndterer avvisning litt ulikt? 😅

Hvis jeg blir avvist av en mann så sender jeg ham ikke fem A4-sider lange meldinger, om hvor jævlig jeg synes at han er.

Jeg stalker ham ikke i alle sosiale medier.

Og sender ikke ufine meldinger på Instagram, for så å opprette nye profiler for å kunne fortsette trakasseringen av ham.

Hadde jeg sjekket opp en kjekkas på treningssenteret som avviste meg

- så håper jeg at han ikke hadde blitt redd for å risikere å bli forfulgt til bilen sin,

få bilen sin ripet opp,

eller dekkene sine punktert. 

* Nåt åll Menn

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 20.31):

Hadde spurt rett ut: "Er du i et forhold?"

Avhengig av svaret hadde jeg lett invitert han ut om han var single.

Anonymkode: bf7be...f2d

Ts her

Hvordan spør jeg ham om det uten å dø av flauhet?

Jeg klarer ikke få det fram på en naturlig og tilforlatelig måte 

Har hatt lyst til å spørre om han drikker kaffe - og hvis ja - om han kanskje kunne tenke seg å gjøre det med meg.

Men har ikke turt 🫣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts her

Hvordan spør jeg ham om det uten å dø av flauhet?

Jeg klarer ikke få det fram på en naturlig og tilforlatelig måte 

Har hatt lyst til å spørre om han drikker kaffe - og hvis ja - om han kanskje kunne tenke seg å gjøre det med meg.

Men har ikke turt 🫣

Spør om han har barn. Har han det og tenker at du er interessant, vil han ganske sikkert påpeke at han ikke er sammen med barnas mor om det er tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet er dette? Oslo? Kan du ikke finne ut hva han heter først?

Anonymkode: 4e8f1...822

AnonymBruker
Skrevet

De fleste treningssentre har vel mulighet for å kjøpe seg en kaffe? En kaffemaskin? Da kan du starte med det. Hvis dere kommer i prat under trening så kan du si «jeg må gjøre ferdig denne øvelsen. Men vi kan kan jo ta en kaffe etterpå og fortsette praten?». Og nikke mot kaffemaskinen. Så ser du om han er interessert eller ikke. Ønsker han det så er det i alle fall positivt og neste steg kan være å spørre om han er med for en kaffe eller øl. Må ikke spørre rett etterpå. Men en annen gang. Så lenge det føles naturlig.

Anonymkode: edeac...200

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 15.16):

Kaffe er god idé. Ikke en stor greie. For å gjøre det enda mindre, enda mer uskyldig, si at du skulle drikke kaffe med venninnen din men at hun nettopp avlyste så kanskje han kan bli med i stedet så du slipper å sitte der alene. Du tilbyr ham å "redde deg", menn liker sånt. Blank løgn...men i krig og kjærlighet... 🙂

Anonymkode: 26cb5...4e6

Dette er jo bare tydelig et hint om date. Om en venninne avlyser kaffe, så går man vel ikke selv for den kaffen? Eventuelt tar med to go kaffe og går hjem.

Anonymkode: edeac...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...