Gå til innhold

Hyggelig mann på treningssenteret - Kan jeg invitere ham på en kopp kaffe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet i kontakt med en mann på treningssenteret mitt. Han virker som en så innmari hyggelig og snill fyr. Vi har pratet litt sammen og jeg får veldig «gode vibber» av ham.

Opplever at vi har god kjemi og at jeg får noen hyggelige blikk…Men det kan jo selvfølgelig bare være ren innbilning?
Han kan jo være slik mot absolutt alle. Ikke bare mot meg?

Kunne tenke meg å be ham ut på en kaffe eller en øl, men jeg vet ikke om han kanskje allerede er lykkelig gift?

Det har aldri dukket opp i samtalene, og jeg har ikke klart å finne en naturlig måte å fiske etter slik informasjon heller 🎣 

Han har heller ingen giftering, men det kan jo være fordi han har tatt den av under trening 🏋🏼

Er jeg i ferd med å begå et sosialt selvmord her? 
Er det best å la være?

Anonymkode: d80db...36f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skader ikke å spørre, han syns nok bare det er hyggelig.

Anonymkode: 540c1...4d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å spørre ☺️ Går jo an å flette det litt naturlig inn når du spør, f.eks ‘Lurte på om du ville tatt en kaffe eller en øl en dag, hvis jeg ikke tråkker i andres bed da altså 😅

Anonymkode: 3560d...ba5

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner!

Anonymkode: f5a23...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at det kan bli klein stemning på treningssenteret om du blir avvist. Ville fiska litt mer, prøvd å finne ut hva han heter og sjekka litt først. 

Anonymkode: ae016...563

• Liker 2
Skrevet

Kjør på! 

Det er jo bare en kaffe..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Problemet er at det kan bli klein stemning på treningssenteret om du blir avvist. Ville fiska litt mer, prøvd å finne ut hva han heter og sjekka litt først. 

Anonymkode: ae016...563

Nei til en kaffe? 

Kleint? Seriøst? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det best å la være?

Det er bare å spørre. Beste stedet å møte partnere er arenaer hvor dere har en viktig, felles interesse. Ditt opplegg slår Tinder ned i støvlene. Lykke til og to tomler opp!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ville fiska litt mer, prøvd å finne ut hva han heter og sjekka litt først.

Du vet at det går an å spørre personen selv ansikt til ansikt? For eksempel over en kopp kaffe……

AnonymBruker
Skrevet

Trener han i tights? Kan du se konturene av hans penis gjennom treningstøy? Om du fikk sjansen, kunne du satt deg på penisen hans?

Anonymkode: 14a36...502

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trener han i tights? Kan du se konturene av hans penis gjennom treningstøy? Om du fikk sjansen, kunne du satt deg på penisen hans?

Anonymkode: 14a36...502

Gå på skolen, du nå. 

Anonymkode: 0429c...641

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har kommet i kontakt med en mann på treningssenteret mitt. Han virker som en så innmari hyggelig og snill fyr. Vi har pratet litt sammen og jeg får veldig «gode vibber» av ham.

Opplever at vi har god kjemi og at jeg får noen hyggelige blikk…Men det kan jo selvfølgelig bare være ren innbilning?
Han kan jo være slik mot absolutt alle. Ikke bare mot meg?

Kunne tenke meg å be ham ut på en kaffe eller en øl, men jeg vet ikke om han kanskje allerede er lykkelig gift?

Det har aldri dukket opp i samtalene, og jeg har ikke klart å finne en naturlig måte å fiske etter slik informasjon heller 🎣 

Han har heller ingen giftering, men det kan jo være fordi han har tatt den av under trening 🏋🏼

Er det best å la være?

Anonymkode: d80db...36f

Vel. Den sosialt oppegående måten er å slå av prat. Vet du hva han heter? Hvis ikke, så spør. Keep it light. Du kjenner hvordan samtalen flyter. Merker du kjemi så spør om han har  lyst å ta praten over en kaffe en dag. Hvis du ikke har fisket fram om han er singel før, så tar du det spørsmålet under den kaffen. En normal mann sier ikke ja til en sånn invitasjon hvis han er i forhold. Han kan ta kaffer med venninner han kjenner godt og tør å fortelle om til dama si. Men mer eller mindre fremmede fra treningssenteret? Da bør han være singel. Men spør allikevel under kaffen. Hvis du får hele navnet hans kan du gjøre en bakgrunnssjekk. 

Det er ingenting galt i å gå fram på en sosialt intelligent måte. 

Anonymkode: 0429c...641

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne er det bare å spørre.

Som mann er dette en av de mange områdene hvor dette er forbudt i dag.

Anonymkode: 9f61d...3e4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville først fått vite om han har kjæreste. Du kan spørre: hvor bor du? Bor du med familie?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å spørre om en kaffe er ok, men man må tåle å bli avvist, uansett grunn. Og kjønn.

Anonymkode: e0e0f...b16

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er nok fasiten. Men siden ts da er en kvinne så kan hun jo prøve seg

Anonymkode: 78422...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...