Gjest ung23 Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Vil bare skrive noen ord om sønnen min... Han er verdens beste 2,5-åring Jeg er så stolt av ham, og jeg elsker ham så høyt! Han har empati for alt og alle, og er en glad gutt som setter pris på å få omgivelsene i godt humør. Jeg Elsker ham over alt på jord! For en vidunderlig følelse det er å være mor! Selv om en får dårlig samvittighet pga grensesetting, for mye jobb etc. så vet man jo at det er til det beste for barnet og. jeg var så ung da jeg fikk ham, at utdannelse må jeg ta nå samt arbeid - pluss at jeg har blitt alene med ham. Var sammen en slem mann, som til slutt også sønnen min fryktet(barnefar) - selv under den vanskelige tiden det var gjorde han alt for at mamma skulle ha det godt, og smile... (jeg passet da på ham da og, og sørget for at han ikke hørte meg gråte eller være sint) Men jeg takker ham for at jeg elsker livet som ung alenemor, og ser frem til hver dag jeg våkner, for da kan jeg leke og ha det gøy med ham Jeg elsker deg, gullet mitt!
Alenepappa. Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Vil bare skrive noen ord om sønnen min... Han er verdens beste 2,5-åring Jeg er så stolt av ham, og jeg elsker ham så høyt! Han har empati for alt og alle, og er en glad gutt som setter pris på å få omgivelsene i godt humør. Jeg Elsker ham over alt på jord! For en vidunderlig følelse det er å være mor! Selv om en får dårlig samvittighet pga grensesetting, for mye jobb etc. så vet man jo at det er til det beste for barnet og. jeg var så ung da jeg fikk ham, at utdannelse må jeg ta nå samt arbeid - pluss at jeg har blitt alene med ham. Var sammen en slem mann, som til slutt også sønnen min fryktet(barnefar) - selv under den vanskelige tiden det var gjorde han alt for at mamma skulle ha det godt, og smile... (jeg passet da på ham da og, og sørget for at han ikke hørte meg gråte eller være sint) Men jeg takker ham for at jeg elsker livet som ung alenemor, og ser frem til hver dag jeg våkner, for da kan jeg leke og ha det gøy med ham Jeg elsker deg, gullet mitt! ← Hei! Så fint at du er så glad i gutten din. Synd du har en dårlig far til han,jeg tvert i mot kjemper for og få foreldreretten etter to år med delt foreldreansvar og omsorg. Nå vil mammaen flytte ti mil vekk....det er ikke så enkelt og dele omsorgen likt da. Lykke til med jobb og utdanning.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 For et flott innlegg Sånt er godt å lese innimellom! Lykke til til dere begge to! *må løpe inn og kose englene mine jeg også*
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Det er alltid koselig å lese innlegg som dette! Håper du og sønnen din får det kjempefint fremover. Og virkelig bra av deg å ta deg en utdannelse og jobbe og alt - samtidig som du tar vare på sønnen din. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå