AnonymBruker Skrevet 17. september #21 Skrevet 17. september Jeg har løst det slik at jeg bor avsides, og har en gammel bruktbil som jeg får reparert billigst mulig, altså ikke på "nærmeste verksted". Slik får jeg både bo landlig, som jeg har lyst til, og leie rimelig. Men slik som prisene stiger på alt....jeg vet ikke helt hvordan dette skal gå for å være ærlig. Anonymkode: fe305...b39 2
AnonymBruker Skrevet 17. september #22 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har løst det slik at jeg bor avsides, og har en gammel bruktbil som jeg får reparert billigst mulig, altså ikke på "nærmeste verksted". Slik får jeg både bo landlig, som jeg har lyst til, og leie rimelig. Men slik som prisene stiger på alt....jeg vet ikke helt hvordan dette skal gå for å være ærlig. Anonymkode: fe305...b39 Glemte å si hvordan jeg bor. Nå bor jeg i en hytte på en gård, som de har bygd for utleie. Leien er lav og inkluderer internett, og strømmen kommer til å gå kraftig ned også da de ser ut til å få igang gårdsvarmeanlegg i år. Men, det er en fryktelig dårlig privat vei opp hit, og jeg er avhengig av at de noen ganger hjelper meg på vinteren, at jeg sitter på med dem. Og pga beitedyr kan det være 4 grinder å åpne og lukke for å komme til sivilisasjonen. Så slett ikke ideelt når man har lite energi, og jeg føler meg litt for avhengig av dem. Dette er Innlandet, og det er dalene her som er rimeligst, Rendalen og Gudbrandsdalen. Akkurat nå bor jeg ved Mjøsa, her er det ellers dyrere. Anonymkode: fe305...b39
Mezzosoprena Skrevet 17. september #23 Skrevet 17. september Eier eget hus sammen med mannen 🙂 Har aldri flyttet, og har ikke inntrykk av at det er SÅ vanlig heller...
AnonymBruker Skrevet 18. september #24 Skrevet 18. september Mezzosoprena skrev (9 timer siden): Eier eget hus sammen med mannen 🙂 Har aldri flyttet, og har ikke inntrykk av at det er SÅ vanlig heller... Har eid flere hus, samt biler. Alt solgt - null gjeld. Flyttet til utlandet. Aldri vært lykkeligere. Anonymkode: b4da6...955
AnonymBruker Skrevet 18. september #25 Skrevet 18. september Var på leiemarkedet i Oslo da jeg ble syk. Ble så skilt og hadde en ok sentral leilighet jeg bodde ett års tid. Var spinn dyrt, men det gikk greit rundt pga stønader etc pga foreldreansvar for et barn med spesielle behov. Møtte så han som ble forloveden min. Fikk ved hjelp av han nok EK til å få et lån med tilskudd til å kjøpe hus med hage like utenfor Oslo sentrum. Anonymkode: 0ed92...e00
AnonymBruker Skrevet 18. september #26 Skrevet 18. september Har selv innsett da jeg ble ufør at å bo i by er helt uaktuelt for meg økonomiskmessigt. Flyttet langt utpå landet, og leier til 6000 kr i mnd med strøm og ved inkludert. Hadde heller tatt mitt eget liv enn å bo i kollektiv. Anonymkode: 4966f...711
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå