Stor pike Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Ja, som tittelen sier. Det var et innlegg for en god stund siden om at førskolelærere som underviste barn i sex, var overgripere. (Alle som en) Og spre budskapet. Jeg svarte i tråden at små barn ofte oppdager sin egen seksualitet før vi aner det. Å hu heite! Jeg ga pedofile et ansikt, det var tydelig at jeg ikke hadde barn, og politimyndighet skulle få vite om meg og bla bla bla. Det er flott at man reagerer på mulige overgripere, for all del. Men er det mulig å utdanne seg litt før man går glefsende til angrep på noen man ikke aner hvem er? Jeg sendte en lenke om nettopp dette, men den gjengen der kan vel ikke lese, evt er villig til å ta til seg kunnskap. Sikkert Trump-tilhengere også. (ok den siste der var usaklig) 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Vel du har rett da, barn oppdager fra barnehage alder allerede. Anonymkode: a2c49...aae 1 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Synes du velger å legge ganske mye makt hos disse jeg. Ignorer det. Du hiver bensin på bålet, og du er jo tydelig irritert når du tilegner dem egenskapen om å være trump-tillhengere. Der mistet du all min sympati, hold deg til temaet, og ikke dra inn masse antagelser. Stort sett er det guttevalper som tøffer seg og tror de er verdensmestere i alt, noe de fleste ungdommer tror de er. Anonymkode: 8a6dc...b50 2 3
Stor pike Skrevet 3 timer siden Forfatter #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel du har rett da, barn oppdager fra barnehage alder allerede. Anonymkode: a2c49...aae Ja, ikke sant? Men den gjengen der var tydeligvis bare ute etter blod. Kunnskap er noe dritt. Jeg er ikke redd for noen av dem, men det er ubehagelig. 4
Sander33 Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Chill. Folk er klin gale, spesielt på nett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Stor pike skrev (17 minutter siden): Ja, ikke sant? Men den gjengen der var tydeligvis bare ute etter blod. Kunnskap er noe dritt. Jeg er ikke redd for noen av dem, men det er ubehagelig. Jeg skjønner, men selv jeg som ikke hat barn, ikke jobber med barn, knapt ser barn om dagen, vet at det oppdages ganske tidlig, og da tenker jeg folk flest også vet det, så drit i idiotene, du har ikke sagt eller gjort noe. Men klart det er ekkelt når folk klikker sånn. Anonymkode: a2c49...aae
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Det er stor forskjell på å oppdage egen seksualitet tidlig, og å bli undervist og forklart hva voksne menneskers seksualitet er og handler om. Det er to svært ulike ting, og de FLESTE barn opplever disse tingene som ekle og frastøtende- også selv om de kjenner på ulike lyst følelser selv. Samfunnet trer generelt seksualitet alt for tidlig ned over hodet på små barn. Anonymkode: dc9f1...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #8 Skrevet 48 minutter siden Det der er jo fucked up. Da tar du bare en brutal Counter Attack og gjør nøyaktig det samme. Du skal ikke tåle det tullet der. Brutalitet er det eneste som teller. Anonymkode: 89d73...a31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå