Gå til innhold

Mensen endrer seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har mensen blitt så sinnsykt langdrygt. Jeg kan småblø i nesten en uke, før selve storblødningen med menssmerter og full pakke setter i gang. Før den endelig begynner å trekke seg tilbake sånn som den normalt gjør. Sist blødde jeg i 8-9 dager. Nå har jeg småblødd i 7 dager igjen før storblødningen satte i gang i dag, og da vil det nok vare i flere dager til. Har syklus på 28 dager og tidligere har jeg blødd i maks 6 dager hver gang. Jeg er 37 år hvis det har noen betydning. Er dette normalt?

Skal nevnes at jeg har fått kjæreste ila de månedene det har vært verst, vi har sex ofte men vet ikke om det kan ha noen betydning?

Anonymkode: e791e...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta deg en sjekk hos gyn+ta en test for klamydia. 

Anonymkode: 094e9...ddf

Skrevet

Alder kan ha noe å si. Det er ingen fasit på overgangsalderen hvertfall. Jeg har hatt lengre blødninger i det siste selv. Før dette hadde jeg ingen pga spiralen. Men så ble det altså lengre små blødninger.. tiden mellom startdagen har variert, for det meste har det gått lengre mellom hver. 

Men.. hvem vet.. 

Skrevet

Går du på prevensjon? Han kan ha smittet deg med noe, hos meg er 10 dager vanlig, men har mensen hver 3. mnd, pga p-stav. 

Anonymkode: 11f2b...ba9

Skrevet

Tråden er ryddet for for lang sitering.

veronica<3, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Går du på prevensjon? Han kan ha smittet deg med noe, hos meg er 10 dager vanlig, men har mensen hver 3. mnd, pga p-stav. 

Anonymkode: 11f2b...ba9

Nei går ikke på prevensjon.

Kan mensen bli forstyrret sånn pga kjønnssykdom? Har ingen andre symptomer.

Ts

Anonymkode: e791e...c56

Skrevet

Har også opplevd spotting jevnlig i flere dager, etter jeg ble 38, lengste varte en uke. Irriterende. 

Anonymkode: ac750...8f9

Skrevet

Meg over igjen. Beklager misforståelsen. Har aldri småblødd på den måten. Håper du finner ut av det. 

Anonymkode: ac750...8f9

Skrevet

Ta en tur til legen/gynekolog for en sjekk så er du på den sikre siden.

Anonymkode: 0b49b...146

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...