AnonymBruker Skrevet 19. september #21 Skrevet 19. september Fant80 skrev (På 17.9.2025 den 20.05): jeg fikk dårlig samvittighet etter å få vite at man ikke skal be om materielle ting. Du kan fint be om materielle ting. Gud vil at du skal være glad. Så spør om det du vil. 🙂👍 Anonymkode: 53b1e...64a 2
AnonymBruker Skrevet 19. september #22 Skrevet 19. september Jeg har ofte bedt om at ting jeg gruer meg til skal gå bra, og det har det gjort! Og jeg er svært takknemlig for det. Anonymkode: 76242...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #23 Skrevet 19. september Jeg var troende og ba oppsummert flere årsverk. Resultat; Jeg tror ikke lenger. Spesielt ikke på Abrahams Gud. Narsissist 10/10. Anonymkode: e775f...f57
AnonymBruker Skrevet 21. september #24 Skrevet 21. september Jeg vet ikke. Men de merkeligste ting har ordnet seg for meg etter at jeg har tenkt på dem en stund. Altså helt usannsynlige ting, flere ganger... Anonymkode: f42b1...32c
AnonymBruker Skrevet 25. september #25 Skrevet 25. september Ganske arrogant å tenke at en gud vil oppfylle ønskene dine mens han ikke løfter en finger for å hjelpe femåringen i nabohuset som blir voldtatt av onkelen sin? Fordi du er så viktig og hun ikke ber om det? Anonymkode: 621a4...d06
AnonymBruker Skrevet 26. september #26 Skrevet 26. september Er det noen som har bedt om å få tilbake en ex og fått det? Etter måneder med stillhet? Anonymkode: ea66c...1da
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:27 #28 Skrevet fredag kl. 07:27 Om du ber om en rekke ting, vil noe av det trolig skje på et tidspunkt. Og noe skjer ikke. Akkurat som at noe av av det du ønsker deg skjer og noe skjer ikke, for oss som IKKE ber også. Men vær trygg på dette: å be har ingen effekt på noen utenfor deg selv, kun på dine følelser og indre liv. Anonymkode: 575fd...0de
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:34 #29 Skrevet fredag kl. 07:34 Nissen er faktisk mer lydhør en Gud. Anonymkode: e775f...f57
MiominMio Skrevet fredag kl. 08:50 #30 Skrevet fredag kl. 08:50 Er jo helt misforstått å be om bare for å få! Bønn handler jo ikke om å få materialistiske ting. Man kan finne trøst og styrke i bønn, be for andre, takke for det man faktisk har. Bønn har hjulpet meg i de dypeste kriser og livssituasjoner, men da har det handlet om å få styrke.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:04 #31 Skrevet lørdag kl. 20:04 Ja, når jeg ber til gud så hjelper han meg. Jeg tror på Gud, men følger ikke en bestemt religion. Anonymkode: 0350b...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå