Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen fått det? Bedt om noe man ønsker og fått ønsket sitt oppfylt ved å be til Gud? Kristen eller ei.  Kan selvfølgelig også bare vært tilfeldighet om man fikk det.

Anonymkode: ea66c...1da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ba til gud om at et visst Nintendo spill var kommet inn til lekebutikken som hadde slike spill,etter jeg gjentatte ganger hadde vært der å mast om det hadde kommet. - Jeg var 8 år,og til min store forundring så var det kommet. Husker det enda,for jeg fikk dårlig samvittighet etter å få vite at man ikke skal be om materielle ting.

Etter det har jeg gjerne hatt mer eller mindre uofisielle bønner om å vinne i Lotto. Der har jeg enda ikke blitt hørt. Mulig jeg må gå inn litt hardere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte da jeg var ung at hvis jeg ønsket noe mens jeg så et stjerneskudd, så ville det bli oppfylt.

Så jeg ønsket at kjæresten min skulle ville være sammen med meg for alltid. 

Viste seg at han var ekstremt sjalu og kontrollerende av seg, og at vi overhodet ikke passet sammen, men han ville absolutt ikke gi slipp på meg uansett og da jeg prøvde å gå så ble han voldelig. Etter 10 år flyttet jeg rett og slett ut av landet for å komme unna ham.

Anonymkode: 45387...44d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ønsket på stjerner noen ganger og det har gått i oppfyllelse. Fem ganger, tror jeg, over 30 år. 

Så husker jeg ikke om jeg har ønsket på stjerner uten at det har gått i oppfyllelse da. 

Anonymkode: f2e42...26b

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke denne ligge under religion?

Jeg hadde barnetroen og bad flere ganger som barn, over en lengre periode.. Først om at et familiemedlem skulle bli frisk. Det skjedde ikke. Så om at h*n skulle gjenoppstå fra de døde. Det skjedde ikke. Så om en slags forklaring eller begrunnelse på hvorfor h*n måtte dø. Fikk ingenting. Til slutt bad jeg om styrke til å akseptere og forsone meg med det. Det skjedde heller ikke.

Da gav jeg opp hele greia.

Anonymkode: defd3...6f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror folk flest ikke vet hvordan de skal be. Å be om materielle ting, eller ting som handler om at verden eller andre skal endre seg, vil som oftest føre til at det skaper ulykke for en selv. Å be handler om å be om å åpne seg selv for vekst som gjør at en er mer mottagelig for det som er ment for en. Å be om styrken til å takle livet sitt sånn det er, til å bli en bedre versjon av seg som vil tiltrekke en bedre partner. osv. 

Anonymkode: 1cdc2...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...