Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Jeg en slik telefon (analog hustelefon), men nå har den begynt å ringer bare to ganger ved anrop. Får så opp på displayet at noen har ringt (står at jeg har nye beskjeder). Men hvis jeg trykker på den grønne telefonen er de som ringer der. Altså; telefonen ringer bare to ganger selv om de som ringer ringer lenge. Finner ikke bruksanvisningen. Noen som vet hvordan jeg stiller dette tilbake (det er en mulighet at det er ungene som har fått tak i tlf og trykket i vei) eller om jeg rett og slett må kjøpe ny telefon?
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,no_n...00.html#content Kanskje du finner noe fornuftig i manualen litt ned på siden.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Har leitet gjennom manualen flere ganger, men finner ikke noe om "problemet" mitt
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Vært inne og sjekket på ringelyder? Mulig å sette den til å bare ringe kort? Sjekk det på s. 69, noe om oppmerksomhetstoner.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. mars 2006 #5 Skrevet 29. mars 2006 Takk for gode ideer. Etter mye frem og tilbake fant jeg ut at det var feil på telefonlinja. Feilmeldte den og nå er alt fixet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå